Biz hayat yaşamıyoruz amk
Dün yine ağladım.
Ama artık alıştım ya size bir aöz söylemek istiyorum."Eğer bir gün cehenneme gidersem bu herkese iyiyim dediğim içindir..."
Neyse iyi okumalar
💙💜『Z』『n』『t』『l』『v』『r』
Lisa'dan
Bir adam içeri girdi. Bize bakmadan ireneye baktı ve hızla ona doğru ilerledi.
İrene biraz doğrulmuştu. Adama korku dolu gözlerle bakıyordu. Adam tam yanına gelip elini kaldırdı irenede aynı lekilde koklarını kaldırıp kendini savunmaya aldı. Ama jin araya girip adamı ittirdi.
Sonra kapıdan biri daha girdi. Çok hoş birisine benziyordu.
Hızla adamın aynına gelip onu kaldırdı ve götürmeye çalıştı.
İrene hıçkırıklarla ağlıyordu. Çocuk adamı çıkartıp kapıyı kapattı ve kilitledi.
Ardından ireneye doğru geldi. İrene ise kakktı ve ona doğru gidip sarıldı. Biz hala kim olduğunu çözmeye çalışıyorduk. Çocuk konuştu.
"Özür dilerim abla hastane bilgilerini ben silemeden okudu. Tutamadım se- sen iyi misin?"
Herkesin daha yeni jetonu düşüyordu büyük ihtimalle irenenin kardeşiydi.
İrene başını salladı ve tekrar yatağa oturdu ardından yanındaki çantasını aldı ve ayağa kalkmak için yeltendi.
Sonra jine dönüp konuştu. "Eve debilir miyiz?"
Jin başını salladı ve ireneye belinden sarılıp ayağa kaldırdı.
Çocuk bize dönüp elini uzattı. "Ben felix irenenin kardeşiyim. Jimin de elini uzatarak karşılık verdi.
"Bende jimin"
Ardından hepimiz isimlerimizi söyledik.
『Z』『n』『t』『l』『v』『r』
Eve gelmiştik be irenenin olayları anlatmasını bekliyorduk.
"Benim babm beni pek sevmez. Ve hastane bilgileri hastanın yakınına gidince babam görmüş."
Derin bir iç çekti. Felix devam edemeyeceğini düşünüp söze daldı.
"Küçükken bize şiddet uygulardı. Geeçi ablama biraz daha fazla normalde ben ablamla ilgili bilgileri babamın tekefonundan kaldırırım ama bu sefer olmadı. Son dakika haberim oldu hastaneye geldiğinden."
『Z』『n』『t』『l』『v』『r』
Herkes şuan gayet iyiydi. Bebek 4 aylıkmış. Ve irene şuan uyuyordu.
Herkes ayrı bir işle uğraşıyordu. Namjoon ve sowon kahveleri getirdi.
Ardındanda j hope jine döndü ve konuştu.
"Eveeeeeet gelelim asıl konuya senin irene ile bir ilişkin olduğunu biz ne zaman öğrenecektik çocuk doğdupu zaman mı(!)"