...ON SEKİZ...

68 15 2
                                    

Direeeek bölümeeee
Go go go!

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Jungkook'dan

Oturmuş onun gidişini izliyordum. Evet lisa ve sehun amerikaya gidiyorlardı.

Bu süreçte bizimkiler lisayla hiç konuşmadı. Sowon bile kendisine çok kötü davrandığını söyledi.

Psikolog ise hep yanındaydı sehunun bu durumdan faydalanmaması için.

Şuan psikoloğumuza veda ediyordu. Havalanın bir köşesindede onları izliyordum.

Artık koşmicaktım kiösenin hiç bir şeyin peşinden bıktım. Demek ki hayat benim mutlu olmamı istemiyor.

Hem şuan daha önemli bir şeye kafa yormam lazımdı. Psikolog hyunsuk bir kaç gün önce benim bir küçüklük birde büyüklük fotoğrafımı istedi.

Neden istedi, niye istedi, ne için istedi, hiç bilmiyorum. Ama iyi birşey olacakmış gibi hissediyorum. Ben bunları düşünürken ismimi duymamla oraya döndüm.

"Jungkook hadi gidelim burada bekleme gittiler onlarda." dedi psikolog hyunsuk. Kafamı olumlu anlamda salladım. Arkamı döndüm ve hayatımda söz verdiğim gibi yapıcaktım.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

2 ay sonra

"Ufff yoruldum ha bu nedir" dedi jin hyung. Bitmişti evet mv bu 2 ay içinde çukardığımız ikinci mv'ydi.

Cidden yorulmuştuk. Bu süre içinde lisa ile hiç birimiz konuşmamıştık ama yinede ondan hergün haber alıyordum. Maekete ne zaman gitti saat kaçta uyudu. Her ne olursa olsun sehunun öpmesine bir kere bile izin vermemiş. Sebepsiz yere mutlu oldum.

Ona karşı aşkım ise bir gram dahi azalmadı sadece kırgınım o kadar.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Lisa'dan

Yine kan ter içinde uyanmıştım. Son 1 aydır bu çok oluyordu. Birleyler görüyorum yanımda biri var ama

Amerikaya geleli 2 ay olmuştu. Hiç biri benimle konuşmamıştı aramamıştı bir mesaj bile yoktu. Üzülmüştüm ama sanki bunların hepsini hakediyornuş gibi de hissediyordum.

"Aşkım ben geldim hazırmısın çıkalım."

Olumlu cevap verdim ve üstümdwki elbiseyi düzeltip çıktım. Mavi düz dizimin hemen üstünde biten bir elbiseydi.
(köyde int olmadığından foto yok istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz)

Arabaya bindiğimizde nereye gideceğimizi hiç sormadım. Nedense aehunla konuşmak içimden gelmiyordu.

Camı izlerken telefonum çaldı şaşırdım beni arayan bir tek sehundu bu ik ayda hemen telefonu çıkardım sowon ismini görünce mutluluğum yüzümede yansıdı. Hemen cevapladım.

-Alo lisa nasılsın?

-İyiyim sen?

-İyi gelmeyi düşünmüyor musun?

Sesi çok soğuktu ağlamak istedim ama kendimi tuttum.

-Neden ki birşeymi oldu.

-Hayır sadece...

Derin bir nefes aldı aanırım zorlanıyordu.

-Sadece bil istedim seni burda çok seven insanlar varken güvenmediğin ve konuşma tenezzülü bile etmediğin bir adamla yaşamak istemen çok saçma.

Haklıydı. Güvenmememe rağmen onunlaydım gerçekten saçmaydı. Düşüncelerimden sowonun sesiyle çıktım.

-Sana bir isim söylemek istiyorum belki birşeyler çağırıştırır.

Kafamınplumlu anlamda salladım ama görmediği için tamam dedim.

-Jeon jungkook

Dedi ve telefonu kapattı neden kendimi bu isme yakın hissettim bilmiyorum. Çok hoşuma gitti ama beni sıkan bir isim gibiydi. Sanki yanında olmam gereken bir kişiymiş gibi hissettim...

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Umarım iyi gidiyordur bu arada seviliyorsunuz
💙💜❤

MakyözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin