...BEŞ...

250 36 41
                                    

Napısınız neyse devam edelim
İyi okumalar...
💙

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Lisa'dan

Jungkook beni alkışlıyordu ama kendimi kötü hissetmedim ve utanmadım. Başımı eğerek selam verdim. Bana gülümsüyordu. Ya sen gülme.

"Çok güzel dans ediyorsun."

"Teşekkür ederim çokta severim dans etmeyi" dedim bana farklı bakıyordu. Emin değilim. O sırada aklıma hırka geldi.

Hemen çantamdan hırkayı verdim. Elimden aldı ve tekrar gülümsedi. O sırada chae geldi. Jungkookla konuştular.

"Nasılsın jungkook"

"İyiyim sağol chae sen nasılsın"

"Sağol bende iyiyim"

Jungkook ikimizede el salladıktan sonra çıktı. Tanrım ne oluyor bana. Chaenin beni dürtmesiyle ona baktım bana piç smile atıyordu."Ne oldu"dedim.

"Asıl sen de bakalım ne olduda böylesin"

"Bilmiyorum" bir anda çığlık attı ve bana döndü "sen jungkooku seviyorsun" dedi ben ona tip tip bakıyordum."saçmalama

U

zun aradan sonra O hala bana bakerken dayanamadım konuştum"olabilirmi"

Hala gülüyordu."Ya sabır küstüm ya ben sevmiyorum kimseyi chae nerenden uyduruyorsun bunları" dedim ve sandvicimi yemeye başladım.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Jungkook'dan

Lisayla chaeyi dans salonunda bırakıp çıktım. Lisa çok güzel dans ediyordu hatta fazla güzel.

Hırkayı aldıktan sonra arbaya geçtim 10 dakika sonrada eve varmıştım.

İçeride hyunglar oturuyordu. Kahve içiyorlardı. Onlara selam verip yukarı çıktım hem duş alacaktım hemde hırkayı bırakacaktım.

Odaya çıkarken çok hoş bir koku geldi. Farkettimki hırkadan geliyormuş. Hırkayı burnuma yaklaştırdım ve kokuyu içime çektim çok güzel kokuyordu.

Odaya girdim ve hırkayı kenara koydum bu hırka ablamın evindeki odama aitti nolur ne olmaz diye orada bırakıyorum gittiğimde yine orada bırakıcam.

Kapağı açtım ve banyodan sonra giymek için kıyafet aldım. Kapağı kapatırken gözüme konser günü giydiğim çeket çarptı.

Düşündükçe bile heyecanlanıyorum. Biri bana dokunmuştu. Ceketei elime aldım. Ve o sıra burnuma yine o koku geldi.

Ceketi burnuma yaklaştırdım ve kokladım sadece benim parfümüm değil az önce hırkada gelen güzel çiçek kokusuda geliyordu.

O zaman bana dokunan LİSAMIYDI!?

Hemen aşağı indim. Nefesim hızlanmıştı. Vücumdaki tek duygu umuttu. Umutluydum bana dokunan birisini bulduğum için.

"Yoongi hyung HYUNG"

Hepsi ayağa kalkıp bana baktı. Ne oldu diye sorarken hiçbirini takmadan sormam gereken soruyu sordum.

"Jennienin bizi takip ettiği gün yanındaki kişi kimdi"

"Bilmiyorum sormayı unuttum."

"Sor hemen sor şuan " deye bağırdım.

Yoongi hyung elefonla yanımızdan biraz uzaklaştı.Bana telaşla bakıyorlardı. Yoongi hyung yanımıza geldiğinde başını iki yana salladı ve "ulaşılamıyor. Birdaha aramamı istermisin?"

"Hayır" dedim hiçbirini beklemeden ve arkamdan seslenmelerini umursamadan eveden çıktım.

Jennienin telefonunu bekleyemem. Hemen şirkete gittim en son oradaydı. Son hız arbayı sürdüm. 10 dakikada geldiğim yolu 6 dakikada gelmiştim.

Tam kapının önüne gelmemle magazinciler ve gazetecilere yakalandım. Bir bu eksikti zaten bana çok yaklaşmışlardı son anada şirket güvenlikleri onları defedince şirkete girdim.

Ama yoktu tüm şirketi turladım ama yoktu. Ve tekrar arbaya bindim.

Arabada iken jisoo unnieyi aradım.
"Unnie bana lisanın ev adresini at."

"Eunwoo ve eşi dahyun burada olmasa sorgulardım ama birşey demicem atıyorum."

Hemen telefonu kapattım adres gelir gelmez gaza bastım.

Bir süre sonra adrese geldiğimde içeriden kahkaha sesleri geliyordu.

Kapıyı çaldım ve bekledim bir süre sonra kapıyı sowon açtı. Bana hem şaşkın hemde gülerek bakıyordu.

"Nasılsın jungkook kötü bir şeymi oldu" der demez. Yüzünü endişe kapladı.

Kafamı hayır anlamında salladım ve konuştum."lisaya bakmaya gelmiştim çağırır mısın?"

Bakışlarına ima doldu ve "lisa içeride ama pek gelebilecekmi onu bilemem sen geç" dedi.

Nedenini sormadan içeri geçtim. Ve kalabalıkla karşılaştım.

Sowon yanıam gelip konuştu."annem ve teyzem geldi uzun zamandır da lisayı görmemişler o yüzden bırakmıyorlar lisayı." dedi ve yere oturdu.

Yerde bir sürü eşya vardı kıyafet çanta parfüm... Dazla kalabalıktı. Yapamam, hayır yapamicaktım.

Daha fazla durmadan evden çıktım. Ama lisayla konuşmam gerektiğini aklımın bir kenarına yazdım.

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Selamlar bölümü uzun yazmaya çalıştım umarım olmuştur.
Bu arada bölümleri çok düzensiz atıyorum.
En kısa zamanda buda düzülecek.


Sizce jungkook lisa olduğunu bulabilecekmi?

Bulsa ne yapacak?

Kitap güzel gidiyormu eklememi istediğiniz birşey var mı?
Varsa lütfen söyleyin.

MakyözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin