Hadi başlıyak uzatmıyak
Şiveye bak ya slkslsjsks
❤💜💙Jungkook'dan
Hepsi şok içinde bir bana bir lisaya bakıyordu.
Sehun gitmemişti. Ve ben dayanamayıp onun suratına bir tane geçirdim. Kendimi bırakmadan sinirle yumruklarımı sıkıp oturmuştum. O da bunu fırsat bilip bana vurdu.
Kriz geçirmemek için çok zor durdum. Öbürlerine göre daha az bir krizdi. Yoongi hyungla jin hyung araya girdi.
Ama sonunda gitmişti. Yoongi hyung iyi bir ayar vermişti sanırım.
Lisa koltukta uzanıyordu ve hala baygındı. Bir tanem kim bilir nasıl bir şok yaşamıştır. Sowonun sesi ile hepimiz ona döndük.
"Teyzemle konuştum ya anlamıyorum nasıl böyle bir şeyi bana demezler lisanın böyle bir durumu olduğunu üfff bir arkadaşımı çağırdım o gelicek psikolog ne kadarını hatırlıyor bilemeyiz ama tramva geçirebilirmiş."
Dediklerini taramalı tüfek gibi söylerken öylece ona baktım.
Sonra namjoon konuşmaya başladı.
"Peki jungkook lisaya nasıl dokunabiliyor ben hala orayı anlamdım?"
Hepsinin gözü benim üstümdeydi. Dudaklarımdan çıkacak tek söze bakıyordu ama ben ne diyeceğim...
Lisanın bana dokunabildiğini ben bile çok geç öğrendim ne yapacağım.
Ben bunları 5 saniye içinde düşünürken ablam araya girdi.
"Jungkookda çok yeni öğrendi. Bende jungkookdan birkaç hafta önce öğrenmiştim."
"SENDE BİLİYORDUN YANİ !"
Taenin bağırmasıyla herkes ona baktı ama o bunu umursamıyordu.
İrenenin sesiyle hepimiz merdivene baktık. Uykulu gözlerle üstünde pijamasıyla bize bakıyordu.
"Ne oldu ne bu gürül- LİSA ne oldu neden baygın?"
Merdivenleri inip yanımıza geldi. Sinb konuştu.
"Tamam sen sakin ol ben sana olayı anlatacam gel yanıma"
İrene sinbin yanına ilerlerken kapı çaldı. Önde sowon arkasında namjoon olmak üzere gittiler.
Bir süre sonra yanlarında bir adamla geldi. Adam yavaşça eğildi ve konuştu.
"Merhaba ben psikolog doktor choi hyunsuk."
Hepimiz yavaşça eğildik. Tanışma faslını bitirdik adam otururken sowon konuştu.
"Şimdi hastamızın ismi lisa kuzenim olur kendisi..."
Sowon herşeyi özetledikten sonra psikolog bana döndü ve konuştu.
"Hıımm bence siz gözükmeyin herhangi bir duruma karşı ikinci tramva hastanede bitebilir siz şöyle bir köşede bekleyin ve birkaç günde gözükmeyin ben lisa hanımla 1 hafta özel olarak ilgilenicem bir değişim olursa devam ederiz olmazsa siz serbestsiniz."