Ben geldim. Gerçi bu bölümü yazarken yayımlamadığım bir sürü bölüm var köyde olunca yayımlayamadım.
『Z』『n』『t』『l』『v』『r』
Jisoo'dan
"Bence bu aşırı iyi baksana" dedi chae. Bebce fazla tatlı duruyordu bir davetiyeye göre.
"Bilmem" dedim. Çok kararsızdım heyecanlıydım. 1,5 ay sonra süğünüm olacak.
Tae ile ilişkimiz çok ilerledi. 1 hafta öncede evlenme teklifi etti.
Şimdide oturmuş davetiye örneklerine bakıyorduk. Ama jungkook fazla üzgün ve dalgındı. Bunu jenniede fatk etmiş olacakki sordu.
"Jungkook iyi misin birşey mi oldu?" derin bir nefes alarak qsmze başladı.
"Sehun lisaya evlenme teklifi edecekmiş bugün ama hala bilgi gelmedi ne dedi merak ediyorum."
Herkes jungkooka bakarken korumalardan biri içeri geldi.
"Efendim bayan lisa" dedi ve sustu. Jungkook hemen ayağa kalktı.
"Ne oldu ne demiş"
Adam hafif bir tebessümle konuştu. "Partiyi bırakıp çıkmış ve öğrendikki seul'e dönüyor uçağı birazdan inecek."
Sowon kahkahayı basmasıyla hepimiz ona baktık. Kalktı ve gülmesini anca surdurarak konuşmaya başladı.
"Ben onla konuştum. Ve telefonu kapatmadan önce jeon jungkook dedim." tekrar güldü ve devam etti.
"Jungkook seni hatırlıyor ve zaten sehundan rahatsız olduğu kesindi sadece bir umut bekliyordu. Ayyyy çok mutluyum lisa dönüyor."
Chaede çığlık attı. Ve ardındanda sinble kalkıp koltukta zıpladılar. Ben ise jungkooka bakıyordum şoku atlatamamıştım.
Dönüyordu. Jungkooku uzun zaman sonra mutlu görmek beni heyecanlandırıyordu.
『Z』『n』『t』『l』『v』『r』
Jungkook'dan
Hava hafif yağmurluydu. Sonbaharın başı olduğu için olabilir. Ablamın evinden yeni çıkmıştım. Başım yerde kaldırım taşlarına bakıyordum düzenlerine.
Yavaşça kafamı kaldırdım. Ve şemsiyeyi hafif göz hizamdan çektim. Çekmemle o yüzü görmem bir oldu. Karşımda saçları sırılsıklam bir şekilde bana gülümseyerek bakıyordu.
Gözleri, dudakları, herşeyiyle çok güzeldi.
Gözlerinin içine bakdım ve sonra acı içinde beynime hücum eden şeyi hatırladım.
Yavaşça ilerledim. Yanında geçmek en iyisiydi. Ayakkarım titriyordu şemsiyeyi zar zor tutuyordum.
Derince nefes aldım ve yutkundum. Tam yanından geçcekken elimi tuttu. Ona baktım. Gözleri o kadar acı içinde bakıyordu ki ellerini belime doladı.
Bense sadece baktım üşümüştü titriyordu. Şemsiyeyi bıraktım ve sımsıkı sarfım onu. Öyle bir sarıldım ki bir daha gitmesin diye adeta yalvarıyordum.
Bir anda ağlamaya başladı. Hıçkırıkları arasında konuştu. "Özür dilerim. Hatırlamdım ama inan hep içimde bir boşluk vardı sevgilim...
Yanağımdaki ıslaklık gözyuaşımmı yoksa yağmurmu bilmiyorum. Sevgilim dedi küçükken derdi zaten.
"Aşık olduğum kişiye sevgilim diycem ben."
"Özür dilerim jungkook" dedi. Tekrar hıçkırarak. Lisayı benden ayırarak alınlarımızı birleştirdim.
Şuan ikimizde sırılsıklamdık ve ağlıyorduk. İçim acıyordu o ağladığında.
Gözlerini açtı ve ellerini boynuma attı. Ardındanda dudaklarımızı birleştirdi. Durduk sadece dudaklarımız birbirine değmiş bir şekilde.
Zamanım durmuş gibiydi. Birtek dudaklarını gözyaşını hissediyordum. İçim karıncalanıyordu. Yavaşça ayrılınca bende gözlerimi açtım.
Elimi saçlarına atıp okşadım. Bir elimi ise sırtına verdim. Kafasını göğsüme yasladım.
Özlemiştim onu herşeyiyle kokusunu doya doya içime çektim.
Bir kere daha burnunu çekmesiyle onu kendimden ayırdım be gözlerine bakıp konuştum.
"Hadi gel seni evine bırakalım çok üşüdün." kafasını olumlu anlamda salladı. Yerdeki şemsiyeyi aldım. Ve ikimizede tuttum.
Biraz ilerledikten sonra lisa durdu. Onunla birlikte bende durdum ve yavaş yavaş arkamı döndüm.
"Lisa birşey mi oldu?" diye sordum ama cevap vermedi. Hemen bir iki adım geri atarak yanına gittim.
Bana baktı ve yavaşça elimi tuttu parmaklarını yavaşça doladı ve konuştu.
"Ben bir daha gitmicem söz sen beni affettin mi?" dedi o masum sesle dokunsam ağlayacak durumdaydı.
"Bir tanem o nasıl söz affettim seni bu senin suçun değildi." dedim. Tebessüm etti ve ardından yine burnunu çekti. Yavaşça dudaklarımı alnına değdiydirdim.
"Hadi gidelim güzelim."
Mutluydum çünkü hayatım burdaydı. Hayatım...
『Z』『n』『t』『l』『v』『r』
Nasıldı bölüm
Sanırım kitabın şuana kadarki en iyi bölümüydüÖpüşme sahnesini yazarken yerin dibine girdim pek oldumu bilmiyorum ama siz hayal edersiniz işte.
Eklemem gerekenleri söyleyebilirsiniz.
Seviliyorsunuz...
💙💜❤