...YEDİ...

222 32 59
                                    

Hellü nasılsınız
Kitap düşüşe geçmiş ama kimin umrunda slsjskks
💙

『Z』『n』『t』『l』『v』『r』

Jungkook'dan

Dans odasında oturmuştuk. Konuşuyorduk. Tam o sırada hoseok hyung konuştu.

"Size çok önemli birşey söylemem gerek. Ama dalga geçmek yada saçma hareketler yapmak yok."

Son dediği şeyle jin hyunga özellikle bir bakış attmıştı. Biz kıkırdarken hoseok hyung konuya giriş yaptı.

"Şöyleki ıımm şey şimdi..." 12 dakikadır hoseok hyungu bekliyoruz.

Namjoon hyung dayanamadı ve konuştu. "Bugün söyliceksin umarım."

Gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldıktan sonra bir anda söyledi.

"Ben sinbden hoşlanıyorum."

Hepimiz ağzımız açık bakıyorduk. Şahsen hiç beklemiyordum. Çünkü hoseok hyung ve sinb biraz kavgalılar nasıl desem anlaşamıyolar. Şimdi çıkıp ben sinbden hoşlanıyorum diyince kimse şoku atlatamadı.

Öbür üyelere baktım. Jin hyung pis sırıtış(yazarın değimiyle) piç simele atıyordu.

"Eeeeee hoseok ne demişler en büyük aşklar kavgayla başlar."

Herkes kendine gelirken hoseok hyung kalkıp dans etmeye devam etti. Tabi jin hyung hala dalga geçiyordu.

Jimin konuşmaya daldı." peki hoseok nasıl söyliceksin yada söylicek misin?"

Jin hyung hoseok hyungu omuzlarından tuttu ve kendine çevirdi ardındanda konuştu.

"Bak beni sinb olarak düşün nasıl söylersin bence şey de "hayatımın aşkı sinb ah bu ne güzellik benim gibi bir salakla çıkarmısın"" hepimiz gülüyorduk hoseok hyungda biraz güldü.

O sırada bir çalışan içeri girdi ve bize dönerek konuştu." bay jungkook bayan jisoo sizi aşağıda bekliyor haber vermemi söyledi." dedi ve gitti.

Hyunglara döndüm ve hemen geliceğimi söyleyip aşağı inmek için çıktım. Yine çok kalabalık ve ben dans ederken hırkamı çıkardım kısa kolluyum. Umarım kimse bana çarpmadan aşağı inerim diye düşünürken bir çalışanın eli koluma değdi.

Hemen elini çekip bana baktı. Ama ben şuan onu düşünemicek kadar kötüydüm. Hemen yanımdaki odaya girdim biri vardı ama o kadar daralmıştımki onu göremiyordum.

Yavaşça yaslandığım duvardan aşağı kaydım.Sanki tüm dünya üstüme geliyor. Nefes almıyorum. Yardım istiyorum ama kimse bana bakmıyor o kadar kötü hissediyorumki...

Tam bu sırada bir beden beni kollarına aldı. Başımı göğsüne yasladı. Bir anda rahatladım. Ama hala titriyordum. Kokusu çok güzeldi. Yavaş yavaş rahatlıyordum.

Kapının açılma sesi geldi. Ama bakamadım. Gözlerim kapalıydı. Beden yavaş yavaş benden uzaklaşıyordu. Gözümü açtım ama yüzü bu tarafa dönük değildi göremiyordum.

MakyözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin