Bavulumu hazırlamıştım. Yatağıma oturdum. Cem'in Şato'suna gitmeden önce ki halim gözümün önünde canlandı. Beyza'nın yatağına bakmaya başladım. Canım arkadaşım benim ne kadar da çok acılar çekmişti. Tek suçu sevmekti,inanmaktı. Benimde sonum onun gibi olacaktı.Az kalsın Thomas beni öldürecekti. Benimde tek suçum sevip güvenmek olacaktı. Kook sayesinde yaşıyorum. Canım arkadaşım benim için kendini ateşe attı. Thomas ve Cem gibi bir düşmanım vardı. Beni bulamayınca Kook'a zarar verebilirlerdi. En iyisi ve mantıklı bir seçim olarak benimle gelmesi oldu. Darren'ın bundan haberi yoktu. Öğrenirse okul müdürüne koşa koşa yetiştireceğine emindim. Onu sevecekmisim birde... Alix kadar sıkıcı bir kadın yok. Onca olanlardan sonra kuralları düşünüyor. Zaten serbest bıraksa bile bu saatten sonra kimseye inanıp güvenemezdim. Odama son bir kez baktım. Bavulumu aldığım gibi çıktım. Kapımı kilitledim ve başımı odanın kapısına dayadım. Normal bir şekilde eğitimimi görseydim ve tüm bunlar bitseydi ne olurdu sanki. ..
Savaştan sonra yüzüm biraz olsun güler sanmıştım ama olmamıştı. Kapşonumu başıma geçirdim. Kendimi dışarıya attım. Darren ve Alix bana doğru baktılar. Kim jong kook görünmezlik pelerinin içinden bana gülüyordu. Kook'un kopyası ise bana sarıldı. Her şey gerçekçi olmalıydı kimse yaptığımız oyunu anlamamalıydı.
"Hoşçakal dostum buralar sana emanet"
Kook'un kopyası:"Hoşçakal"
Alix sıkıca bana sarılarak:"Darren'ı sevmeye bak. "
Bavulumu sırtıma geçirdim. Darren koluma girdi. Ormanın içine doğru yürümeye başladık.
"Darren yolu biliyor musun?"
Darren:"Biliyorum Elizabeth"
Darren biraz durduktan sonra gözlerimin içine baktı. Derin bir iç çekti.
Darren:"Bak düzgün biri olacağım artık. . Sevdiğim kızı üzmek istemiyorum. Anladım ki beni asla sevmeyeceksin. En azından iyi bir arkadaş olalım. Değişeceğimi göreceksin Elizabeth"
"Ahh Darren! Kimse için değişme lütfen. . Tamam beni çok üzdün ama Alix kafaya koymuş bir kere bizi evlendirecek."
Darren:"İlk gözüm döndü. Şimdi bana güvenmiyorsun biliyorum. Elizabeth seni seviyorum ve hep seveceğim... Bu evliliğin olmasını istedim. Thomas'la seni yan yana görmek beni deli etti. Sen yoluna ben yoluma bundan sonra bu aşkı kalbime gömerim...Arkadaş olmak istiyorum sadece bunu anlayacaksın Elizabeth"
"Darren lütfen şu yolculukta sadece yanımda olmanı istiyorum. Sonra kaybol gözümün önünden"
Hızlı hızlı ilerlemeye başladım. Kook yanıma geldi. Tabi Darren onu görmüyordu.
Kook:"Elizabeth iyi misin?"
"Değilim Kook"
Darren uzaktan:"Kendi kendine söylenip durma Elizabeth ne demek istiyorsan bana onu söyle"
Kook:"Hay aksi! iç sesinle konuş ben seni duyarım Elizabeth"
"Tamam oldu mu şimdi?"
Kook:"oldu Elizabeth"
Darren koşarak arkamdan yetişti. Koluma tekrar girdi.
Darren:"Yanımdan sakın bir daha ayrılma Elizabeth"
Geceleri severdim ama Darren'la her şey berbattı. Üzerimizdeki dolunay gülümsüyordu... Bu halime mi gülümsüyordu. Şu bitmek bilmeyen acılarıma mı?
......................................................................
ThomasBüyücüler toplanmıştı.Aralarında Cem'de vardı. Elizabeth ve Kook eğitim için gidileceğini öyle bir sakmışlardı ki şimdi haberim olmuştu. Elizabeth çoktan yola çıkmış olmalıydı. Darren vardı yanında ama Darren'ı öldürmek benim için çocuk oyuncağıydı. Kook'un gidememesi benim için büyük bir şans...
Cem arkasını döndü. Kaşlarını çatmış bana bakıyordu. İki haftadır şu toplanmaları bitmemişti.
Cem yanıma geldi. Sessizce
"Ne işin var burada?"
"Kötü haber"
Cem:"Anlat hadi"
"Elizabeth eğitime gidiyormuş. "
Cem:"Nereye gidiyormuş?"
"Ukima'ya gidiyormuş. Darren ile birlikte"
Cem:"Ne zaman gidiyor peki?"
"Asıl kötü olan o ya... Bu gece yola çıktılar. "
Cem:"Lanet olsun!"
Cem kendini hemen düzelterek.
Cem:" Birazdan geleceğim arkadaşlar"
Büyücülerden biri:"Bugünlük toplantı bitti gidebilirsin Cem"
Cem kolumdan tuttu birlikte küçük göle ışınlandık.
Cem:"Nasıl birisin sen ya...öğrenemedin!"
"Sakin ol lütfen o ikisi sakladılar işte"
Cem:"Ahh siz küçük çocuklarla neden uğraşıyorum ki?"
Cem:"Elizabeth küçük bir kız ama senden daha zeki"
"Elizabeth zeki ama yanindaki Kook oda az değil. ."
Cem:"Lanet olsun sana Thomas"
Cem:"hızlı olmalıyız. Eğitim alanı koruma duvarlarını geçmeden orada olmalıyız. "
"Orası uzak dediler. "
Cem:"Uzak ama koruma kalkanı var. Bir tek oradan vampirler geçebiliyor. Oda ormanda az bir şey ilerledikten sonra varıyorsun"
"Hadi ışınlanalım oraya"
Cem ile el ele tutuştuk. Kendimizi ormanın içinde bulduk. Bu sefer şansımız dönsün ve bu iş bir an önce olsun. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir ve Peri 2
AdventureMerhaba sevgili okuyucular,kitabımı beğendiğiniz için teşekkür ederim. Yanımda olan bana desteğini eksik etmeyen arkadaşlarıma da teşekkür ederim. Beğeni ve yorumlarınız benim için çok önemli, her zaman beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum. Keyifli ok...