Bölüm 14

896 68 6
                                    

Thomas beni,Kook ve Darren'ı zincirlemişti. Eski ve oldukça korkunç bir evin içerisindeydik. Ev çok değişik bir şekilde dekore edilmişti. Duvarda duran eski bir yay dikkatimi çekmişti. Üzerinde küçük küçük yazılar vardı. Bunlar farklı bir sanatla işlenmişti. Onunla kim bir ok atmaya kalksa yayın kırılıp elinde kalacağına emindim. Duvarın diğer bir köşesine baktığımda ise eski bir tablo çarpmıştı gözüme...Tabloda bir şelale vardı.Bu şelale diğer şelaler yerini tutamazdı çünkü o şelaleden kan akıyordu. Bu beni korkutmamıştı. Ben ölümden korkmuyorum sadece Thomas'ın elinden ölmek bana çok büyük bir acı verecek buna adım gibi eminim...

Zincirlendiğimiz demir duvar odanın ortasında duruyordu. Arkadaki pencereden ise öğlen güneşi vuruyordu demir duvarımıza...

Aslında zincirlendiğimiz yere duvar diyemeyiz. Odanın diğer duvarlarıyla bütünleşmiyor sadece odanın ortasında duruyor. Bir çeşit tabela diyebiliriz. Biraz daha büyüğü ve kalını....

Kalın olan zincirler canımı fena yakıyordu. Thomas bizi buraya zincirleyip hiç bir şey söylemeden çekip gitmişti. Kader kitabında yazanlar gerçekleşiyordu. Emindim ki sırada büyük azap vardı. Peki ya o kader çizgisi ne olacak? Kader çizgisini değiştirecek olan kişi ben değil miyim?

"Kook aklıma bir fikir geldi dostum"

Kook gözleri kan çanağı olmuş bir şekilde bana bakıyordu.  Zorlukla:"Nedir?" Diyerek gözlerini tekrar kapıya doğru odaklandı.

"Kader kitabında kader çizgisini benim değiştireceğim yazıyordu."

Kook:"Bu işe yaramaz Elizabeth öleceğiz kabul et.  Ben Galla'ya kavuşacağım sende anne ve babana"

"Kook lütfen kendine gel. Bu şifreyi çözüp gitmeliyiz"

"Kader çizgisi bizi buraya getirdi Elizabeth Warner"

Gözlerini hala kapıdan ayırmıyordu. Darren ise yanımda sürekli dua okuyordu. "Darren sende bir şeyler söylesene"

Darren dediğimi duymamış olmalı ki dualarını okumaya devam etti.

"Lanet olası Darren!"

Darren şaşkınlıkla ve korkmus bir şekilde bana doğru bakmaya başladı.

"Darren kader kitabı kader çizgisinin benim değiştireceğimi söylüyordu.  Buradan kurtulabiliriz."

Darren:"Şifre çözüldü Elizabeth. Demek ki bu çizgi bir tek gereksiz cümleymiş. Baksana bizi ölüme getirdi."

"Ben yinede şansımı denemek istiyorum"

Darren'ın gözleri dolmuştu.

Darren:"Kabul et Elizabeth. . Azap içinde öleceğiz"

"Gelsin ve bizi alsın o zaman"

Kook:"Gelsin sıkıldım artık bu işten"

O sırada içeri Thomas girdi. Üzerine siyah bir yağmurluk giymişti. Bize doğru yaklaştı. Elini saçlarımın arasına getirdi.

Thomas:"Nasılsın sevgilim görüşmeyeli çok uzun zaman oldu"

Yanağıma küçük bir öpücük kondurdu.

"Benim hemen canımı al Thomas sıkıldım artık"

Thomas:"Haha! Yok öyle bir şey canım elimden hemen kurtulamazsın. İlk benim karım olmam gerek"

Darren:"Sakın ona dokunma pis herif"

Thomas:"Haha! Aa bak aklıma ne geldi? Sevgilim ve beni karşıdan izlemek istersin. Güzel olacak Darren"

Darren Thomas'ın yüzüne tükürdü. Bu hareketi yapmasıyla tokadı yemesi bir oldu.

Thomas hepimizin zincirlerini çözüp bir yere götürmeye başladı.  Uzun ve sıkıcı bir yoldan sonra geniş bir yerdeydik. Potaları görünce anlamıştım.  Ne arıyorduk burada?

Darren ve Kook'u tekrar bağladı.  Thomas bana doğru gelmeye başladı.

"Gelme!"

Thomas:"Sevgilim yapma böyle bak üzülürüm beni özlemedin mi yoksa?"

"Sonunda madem öleceğim senin olmadan ölürüm daha iyi"

Kook:"Lanet olsun Thomas bırak onu"

Thomas peşimde koşmaya başladı.

Vampir koşum işe yarıyordu. Thomas sonunda dönüşmüştü. Bu sefer kanatları beyaz renkteydi ve çok büyüleyiciydi.

Kook:"Elizabeth kaç!"

Bir anda bütün sesler susmuştu. Sadece Thomas ve ben vardık. Kendinden emin tavrıyla kollarının arasına aldı beni ve gözlerimin içine baktı.

Thomas:"Çok güzelsin" diyerek dudaklarımı öpmeye başladı. Üzerimdeki pelerini çıkardı ve yavaş yavaş boynumu öpmeye başladı.

Thomas:"Benim olacaksın"

Kook:"Arkadan gelip Thomas'a vurdu.  Thomas yere düştü. Kook'a baktığımda üzerimdeki bütün sihir gitmişti.

Darren yanıma yaklaşarak:"Kendine yeni sihirli kanatlar yaptırmış"

Kook:"Şu gözlükleri tak"

Kook'un uzattığı gözlükleri takmıştım. Lanet olsun ki çok kötü utanmıştım. Sihir yüzünden az kalsın.... Bunu aklıma getirmek bile istemiyorum.  Thomas sinirli bir şekilde ayağa kalktı.  Hepinizi öldüreceğim. Kook dönüştü.  Ikisi birbirine sihir topları atmaya başladı.

Bu sırada bizde boş durmuyor Thomas'a vuruyorduk. Thomas kanatlarının arasından bir kılınç çıkardı.  Kook'un tam göğsüne sapladı. Kook acı içinde öldü.  Darren ile savaşırken Darren'ın boğazını kesti.  Bir hareketle gözümden gözlükleri aldı. Gözlerimi o an kapattı. Ayak seslerine odaklanarak ilerlemeye başladım. Böylede olmadı sonunda gözlerimi açtım.  Elinde benim kader kitabım vardı.

Thomas:"Kader çizgisi benim elimde"

Kitabı bir köşeye koyup üzerime doğru yürümeye başladı.

Beni köşeye sıkıştırmıştı. Sıcak nefesini yüzüme verdikten sonra birden bire erkekligini içimde hissettim. Duyduğum acı yüzünden gözlerim kararmıştı.

"İmdat!"

Thomas:"Boşuna bağırma artık benimsin"

"İmdatt!"

Ağacın üzerindeki yatağımdan ter içinde sıçradım. Ve uyandığınım gibi çığlığı bastım. Rüya yüzünden ağlamaya başladım. Darren ağaca tırmanıp yanıma geldi.

Darren bana sarılarak:"Sadece bir kabustu sakin ol geçti. "

Titriyordum ve bir türlü göz yaşlarım dinmiyordu. O sırada Kook'ta yanımıza geldi. Kook'a sıkıca sarıldım.

Kook:"Sakin ol dostum. "

Darren:"Bak bizim yanımızdasın eğitim alanıda orada"

Konuşmak istedim ama kelimeler boğazımda düğümlenmişti. Bu korkumun sebebi rüyam değil rüyam gerçek olabilir. Her ne olursa olsun arkadaşlarımın ölümünü görmeyeceğim ve temiz bir şekilde  öleceğim...

Vampir ve Peri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin