ELİZABETH
Kaç gündür yoldaydık acaba,işte bunun cevabını bilmiyordum. 10 yada 15 gün olmuş olmalıydı. Günleri saymamıştım. Yolda bir çok şey ile karşılaşmamız bizde ne gün saymaya nede yürümeye hal bırakmıştı. Orman başka bir hal almıştı ve bu gözümden kaçmamıştı. Ormanın kahverengi gövdeli ağaçları değişik şekillere bürünmüştü. Vampir bölgesinde niye böyle ağaçlar olsun ki...
Vampirler sihir yapamıyor ki... Keşke ailemle beraber insan olsaydık. En baştan beri...
Bu düşüncemi duyan Kim jong kook bana meraklı gözlerle bakıyordu. İç sesimle...
''Her şeyimi dinlemeyi kes artık Kook''
Kook:''Bunları yaşıyorsan muhakkak bir nedeni vardır.Kader işte nereye götürürse oraya gidiyoruz.''
Kader çizgisi...Kader çizgisini sen değiştireceksin Elizabeth.Bunu senin kader kitabın demiyor mu zaten..O kitabıda kontrol edebilirim her şeyi değiştirebilirim.Ama nasıl?
Darren:''Niye öylece duruyorsun.''
''Sadece ormanın nasıl değiştiğine bakıyorum''
Darren:''Korkutucu ve etkileyici değil mi?''
''Evet aynen öyle''
Darren yanıma geldi. Elini omuzuma attı,günlerdir çok şey yaşamıştık. En çokta ikimizden başka birinin olduğunu hissetmemesi için her şeyi yapmıştım.
Darren:''Hadi ama bana soğuk olma artık Elizabeth''
''Sana dedim. Darren....'' Darren cümlemi tamamlamama izin vermeden ağzımı kapattı. Bu saçma davranışına çok sinirim bozulmuştu. Sinirlendiğimi göstermek için kaşlarımı çattım.
Darren:''Herkes ikinci bir şansı hakkeder.Canım çok yanıyor anlamıyor musun?''
Darren parmaklarını çekti ve elini uzattı. Gözümün önüne Thomas geldi. Yine kalbime bir taşın oturduğunu hissetmiştim. Ben ondan uzak olabiliyordum. Ona zarar verebiliyordum. İntikam mı bürmüştü gözlerimi,her an canımda yanmıştı ama ona zarar verirken birazda olsa canım yanmıştı. Darren,ben ve Kook yaralıyız. Bu yaralar hiç düzelmeyecek...
Darren bir cevap bekliyordu. Derin bir nefes aldım.
''Darren benimde canım yanıyor. ''
Darren:''Lütfen''
''Yürüyelim artık şu eğitim alanına varmak istiyorum.''
Darren:''Tamam beni bekle''
Darren sağıma geçti ve hızla ilerlemeye başladık. Acaba Thomas benim eğitime gittiğimi duyunca ne yaptı? Beni öldürme planları suya yatmıştır. Çık aklımdan çık lanet olası.... Kook gözleri dolu bana bakıyordu. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Düşüncelerimi mi okumuştu?
Kötü bir şey düşünmemiştim ki... Darren:''Baksana Elizabeth ileride küçük küçük evler var görüyor musun?''
Darren'ın gösterdiği yöne doğru baktığımda aşağıda ve biraz uzaklıkta köy gibi bir yerin olduğunu gördüm. Sanki insan yaşıyordu orada...
''Daha değişik bir şey beklerdim doğrusu''
Darren:''En iyi eğitim alanı bu ise şuradan kendimi yuvarlayabilirim''
''Darren bazen çok gereksiz konuşuyorsun''
Ağacın tepesine tırmandım.Ağaçtan ağaca atlayarak oraya daha çabuk sürede varacağıma inanıyordum. Aşağıdan Darren bana meraklı gözlerle bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir ve Peri 2
AdventureMerhaba sevgili okuyucular,kitabımı beğendiğiniz için teşekkür ederim. Yanımda olan bana desteğini eksik etmeyen arkadaşlarıma da teşekkür ederim. Beğeni ve yorumlarınız benim için çok önemli, her zaman beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum. Keyifli ok...