Uyandığımda güneş yeni doğuyordu. Yatağımdan kalkıp pencereme doğru gittim. Perdede gül işlemeleri vardı. Dışarıda hala kimse yoktu. Soğuk bir duş yaptıktan sonra banyodan çıktım. Kapımı biri çalmıştı.
''Kim o?''
Bir kadın sesi:''Elizabeth Warner kıyafetlerinizi getirdim.''
Kıyafetlerim mi? Ben kimseye yıkaması için kıyafet vermemiştim. Merak içinde kapımı açtım. Üzerine pembe elbise giymiş sarışın orta yaşlarda bir kadın bana bir kutu uzattı.
Kadın:''Bu okul kıyafeti''
Şu okul kıyafeti işinden nefret ediyordum. Morelimin bozulduğunu anlamaması hafiften gülümseyerek kadına teşekküer ettim. Kutuyu açmaya başladım. Bunlar yeniydi. Lacivert gömlek ve lacivert kapri altınada lacivert ayakkabılar. Bunlarla sıcağın altında pişeceğim. Kıyafetlerimi ütüledikten sonra boy aynasının karşısında giyindim. Bize verdikleri kırmızı flörü da bağladım. Saçlarıma takmam için kırmızı bir kurdela vermişlerdi. Saçlarımı saç tokamla topladıktan sonra kurdela ile doladım. İlkokul çocukları gibi olmuştum. Etek giydirmiyorlar en azından. Masanın çekmecesini karıştırken bulduğum pembe ruju hafiften sürdüm. Çocuk gibi durmak istemiyordum. Küçük defterimi aldıktan sonra odamdan çıktım. Darren ile karşı karşıya gelmiştik. Saçlarına yeni bir şekil vermişti. Lacivertler çok yakışmıştı. Bembeyaz tenine çok iyi gidiyorlardı. Darren beni görünce bir süre şaşkın şaşkın baktıktan sonra gülmeye başladı.
''Hey niye gülüyorsun?''
Darren:''Küçük kız çocukları gibi olmuşsun. Çok şirin gözüküyorsun.''
''Ahh!! Lütfen Darren''
Darren:''Doğru düzgün bir eğitim hayatı sürmek istiyorum demiyor muydun sen ? Al işte sana eğitim hayatı''
''Bu şekilde istememiştim.''
Darren:''Oldu Elizabeth hanım istediğiniz gibi giyinin.. Böyle kırılgan ve çok masum duruyorsun. Sana her defasında daha çok aşık oluyorum.''
''Kes artık!!'' diyerek sinirle evden dışarı çıktım. Sende olmasan her şey daha güzel olacak Darren...O sırada yanıma Kook geldi.Bana meraklı gözlerle bakıyordu.
Kook:''Ne oldu?'' dedi iç sesinle
''Darren iste yine yaptı yapacağını...''
Kook:''Sizin eğitiminiz sırasında bende biraz gezeceğim belki vampirlerden biri varlığımı anlayabilir. Yanında olmak isterdin ama biliyorsun dostum''
''Biliyorum Kook gez bakalım,buralarda güzel bir yerler var mı? Arada giderim..''
Kook:''Tamam görüşürüz''
''Görüşürüz dostum''
Kook gittikten sonra görevli vampir düdüğünü çaldı. Görevlinin arkasından yürümeye başladım. Sağa doğru döndük. Krem renkte büyük bir bina vardı. Binanın kapısına doğru yürüdüm.
Vampir:''Kim bu kapıyı açarsa o en güçlü vampirdir ve eğitim alanı öğrenci başkanı olur''
Herkes teker teker sıraya girdi. Ben ise 15. sıradaydım. Birde bu saçma şey çıkmıştı şimdi karşımıza... Herkes teker teker denemişti. Herkes teker teker dönüşmüştü. Ateş gücünde vampir çıkmamıştı şimdiye kadar.. Sıra bana gelmişti. Kapıya doğru yürümeye başladım. Kapıya yaklaştığımda iki kapı açıldı.
''Buyrun'' diyerek vampire gülümsedim.
Vampir:''Adın ne senin?''
O sırada biri:''Elizabeth.. Elizabeth Warner'' bunu söyleyen Mert idi. Bana doğru gülümseyerek yaklaştı. Vampir'in ağzı açık kalmıştı.
''İlk defa mı böyle bir şey görüyorsun?''
Mert:''Daha önce böyle bir şey olmamıştı Elizabeth''
Vampir:''Eğitim alanının yeni öğrenci başkanı Elizabeth Warner''
Herkes beni alkışlamaya başlamıştı. ''Hadi ama acıkmadınız mı? Hadi içeri arkadaşlar'' diyerek gülümsedim. Havalanmıştım resmen.. Havalı kişileri sevmezdim. Kendine gel Elizabeth Warner...
Cam kenarındaki bir masaya oturdum. Karşıma Mert oturdu. Üzerine kısa kollu kazak altına askeri yeşil kapri giymişti.
Mert:''Merhaba Elizabeth'' onaylar şekilde başımı salladım. O sırada yanımıza Darren oturdu. Mert'in birden bire yüzünün düşmesi gözümden kaçmamıştı. Darren'a ise bakmak bile istemiyordum. Kendinden oldukça nefret ettiriyordu. Darren cehennemin dibine gitse ne güzel olurdu. Canım sıkıldı. İkisinin bakışlarının altında kalmak istemiyordum. Bir erkek bir daha hayatıma giremeyecekti. Sevgilim olamayacaktı,tek aşkım olamayacaktı. Ben dersimi aldım. Ben intikam için yaşıyorum. Aşk,sevgi umrumda değil. Ancak böyle güçlü kalabilirim. Yemekhane merdivenlerinden aşağı indim. Yürümeye başladım. Az önceki vampir elindeki zili yine çalıyordu. Herkes koşa koşa yemekhaneden çıktı. Bazıları sağa bazıları sola dağıldı. Ne oluyordu şimdi?
Mert:''Ders vakti gelin benimle'' Mert'in arkasından gitmeye başladık. Sıraya geçtik. Sınıfım 14-15 kişilik vardı. Mert hoca beni bekleyin diyerek göz önünden kayboldu. Ben ise sınıftan bir kaç kişiyle tanışmıştım o arada... Mert hoca geldiğinde üzerine zırh geçirmişti.
Mert:''Size bu ders okçuluğu öğreteceğim''
Bize gösterdiği gibi yapmıştık. Darren ise iyi bir okçuydu. Göstermek için benim yanıma geldi. Bana biraz bir şeyler göstermesine izin verdim. Buna ihtiyacım vardı. Kılınçta iyiydim ama şu ok işini bir türlü beceremiyordum. Darren elini elimin üzerine getirdi.
''Böyle tutacaksın. Oku yayın şurasına yerleştiriyoruz. İyice gerildiğinden emin oluyoruz''
O sırada Mert yanımıza geldi. ''Arkadaşına ben gösterebilir miyim iznin ile Darren''
Darren isteksizce yanımdan uzaklaştı. Mert elimin elinin üzerine koydu. Sıcacık elleri vardı. Bir vampire göre fazla sıcaktı.
Mert:''Şimdi Elizabeth Warner şu kırmızı noktaya iyi bak''
''Tamam hocam''
Mert beni kendini daha çok çekerek:''Bana hocam deme''
''Hoşunuza gitmiyor mu?''
Mert:''Lütfen araya mesafe koyma Elizabeth''
''Anlamıyorum malesef'''
Mert:''Senden hoşlanıyorum Elizabeth''
Bunu duyan Darren kolumdan çekip beni Mert'in elinden kurtardı.
Darren:''Sakın bir daha sevgilime dokunma''
''Ne!!''
Darren:''Susarmısın aşkım...Lütfen ondan uzak durun o beni seviyor bende onu...''
Darren bana doğru dönüp göz kırptı. Mert'in sinirle hızlı hızlı nefes alıp veriyordu.
Mert:''Bugünlük ders bu kadar'' diyerek arkasına bakmadan yürümeye başladı.
''Darren sen ne yaptığını sanıyorsun?''
Darren:''İstemiyordun birini Elizabeth...Bu senden uzak olması için..''
''Umarım öyledir Darren yoksa seni kendi ellerimle boğarım'' diyerek yürümeye başladım. Sinirle bir yerlere gidiyordum ama nereye gittiğimi bende bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir ve Peri 2
AdventureMerhaba sevgili okuyucular,kitabımı beğendiğiniz için teşekkür ederim. Yanımda olan bana desteğini eksik etmeyen arkadaşlarıma da teşekkür ederim. Beğeni ve yorumlarınız benim için çok önemli, her zaman beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum. Keyifli ok...