Bölüm 18

787 65 3
                                    

Yemyeşil olmuş ağaçlar,yerler ve o çiçek kokuları umrumda değildi. Beni sakinleştirmiyorlardı. Hiç düşünmeden, durmadan ilerlemek istiyordum. Sonrası ne olacak düşünmeden ve plan yapmadan yürümek istiyordum. Bu olanlar beni şaşırtmıştı. Mert çok sinirliydi ama Darren'a bir şey yapmazdı. Akıllı birine  benziyordu. Olduğum yerde durdum. Kook neredeydi? Nereye kaybolmuştu acaba? Kook buralarda umarım kaybolmazdı.Tekrar yürümeye başladım. İleride küçük bir kulube vardı. Kulubenin iki yanında ağaçlar vardı. Kulubeye doğru yürümeye başladım. Burada kim yaşıyordu acaba? Yoksa terkedilmiş miydi? Bunu öğrenmek için gidiyordum. Kulubeye yaklaştıkça terkedilmiş olduğunu anladım. Camları kırılmıştı. Taş duvarları her an yıkılacakmış gibi duruyordu. Kapının eskimiş tahta kapısına vurdum. Kapı kolunu yavaşça çevirdim. İçerisi toz içindeydi,hiç bir yeri göremiyordum. Öksürmeye başladım. Birden sağdaki kapı açıldı. Ateşten bir kılınç oluşturdum. Hazır halde kapıya doğru yavaşça yaklaşmaya başladım. Hafifçe kılıncımla tahta kapıyı ittirdim. İçeri yavaşça girdim. Görünürde kimse yoktu. İçerisi kitaplıktı. Eski kitaplardan başka bir şey yoktu. Yavaşça bir kitap seçtim ve sandalyeyi çekip oturdum. Kitabı karıştırmaya başladım. Bu bir büyü kitabıydı. Çember büyüsü... Kader büyüsü, işte bu dikkatimi çekmişti. İyide ben büyücü değilim ki.. Kaderim beni buraya getirmedi mi? Denemekten zarar gelmez.. Malzemeleri:Geyik boynuzu, vampir kanı,zeytin yaprağı..

Yapılışı:Kazana su doldurun ve şu sözleri söylerek kader büyüsünü gerçekleştirin... Bunları bulmak benim için çocuk oyuncağı. Büyücülük ne kadarda kolaymış. Kitabı alarak kulubeden çıktım. İlk önce bir zeytin ağacı bulalım. Yolda gelirken görmüştüm. Ormanın içine doğru koşmaya başladım. Belkide bu bizim için bir şanstır. Kaderi böyle elime alabileceğim. Sola soğru döndüm ve koşmaya devam ettim. İşte oradaydı zeytin ağacı. Ağacın bir yaprağını kopardım ve kitabın arasına koydum. Bu tehliklerle dolu ormanda şimdide geyik bulmak zorundaydım. Hızla uzun bir ağaca tırmandım. Etrafa bakmaya başladım. Burnumu kullanarak bir sağımı bir solumu koklamaya başladım. Bir iz yoktu. Ağaçtan atladım ve hızla hislerimin beni götürdüğü yöne doğru yürümeye başladım. Buralardan çok uzakta bulabilirdim. Sabırlı biriydim ve hiç acelem yoktu ama aklıma Thomas gelince... Beni öldürmek istiyor ve sonsuz güce sahip olmak istiyor. Onun için sadece güce giden bir yolum,hemde zorluklarla dolu bir yol bu... Dağı,taşı değil sorun bu yolda başka bir şeyler var Thomas için... O güce aşık...O Merve'ye bile aşık değil... Ben sevdim bir kere bir kere yaralandım. İstemmiyorum artık başka birini... Bir geyik için yola çıkıyorum. Benim yolum değişiyor Thomas gibi tek yoldan gitmiyorum. İşte bu yüzden başarıyorum. Hayatımızı bu kadar çok karartanlardan intikamımızı alacağım söz veriyorum Beyza,anne ve baba... İşte sizin için,intikamımız için bu yoldayım...

Kan kokusu..Kan kokusu alıyorum. Kan kokusu aldığım yöne doğru hızla koşmaya başladım. Şansıma bu bir geyikti. Yavaşça geyiğe doğru yaklaştım. Kitabı yere koydum ve kılıncımla devam ettim. Bütün oksijeni ciğerlerime çektim ve nefesimi tuttum. Geyik öylece etrafına bakınıyordu. Beni hissetmişti. Daha önce hiç bir geyik beni hissetmemişti. Madem hissetti ikinci plana geçiyorum. Hızla koşarak geyiğin üstüne atıldım. Boynuna bir ısırık attığım gibi bayılttım. Geyiğin boynuzunu bıçağımla kestim. Şimdi o kulubeye dönme zamanın geldi Elizabeth Warner...

Vampir koşumu kullanarak kulubeye çabucak vardım. İçeri girdim. Malzemeleri koydum. Etrafa bakmaya başladım. Kazan mutlaka vardır buralarda bir yerlerde...

Diğer kapıyı açtım karşıda duvarda asılıydı. Yavaşça yerinden indirdim ve çeşmede biraz suya tuttum. Malzemelerimi alıp dışarı çıktım. Bir koşu gidip bir kaç ağaç dalı kestim. Elimi uzattım ve ağaç dalları yanmaya başladı. Kazanı koydum. İçine biraz su koyduktan sonra malzemeleri attım son malzeme olarak vampir kanı vardı. Bileğime hiç düşünmeden dişlerimi geçirdim. Kalp sesimi kulağımda duyabiliyordum. Gözüm karardı ve düştüm. Azda olsa emdiğim kanı düştüğüm yerden emekleyerek kazanın içine akıttım. Yine zorla emekleyerek kitaba uzandım. Zorlukla nefes alıp veriyordum. Gözlerim bulanmaya başlamıştı. Bunu yapmalıydım buraya kadar gelmiştim. 

Gözlerimi biraz kısarak:''Katsi!!KAderesi...si..si lanebe kader...koyenelamu!! kadere lanusez''

Biraz daha dayan Elizabeth son kelime ama göremiyorum. Hadi Elizabeth kendini topla..

''Kokelunes''

Bir anda hava karardı. Bulutlar hortum oluşturdu. Yerimden hala kalkamıyordum. Gözlerim daha da bulanık görmeye başlamıştı. Arada bütün görüntü gidiyor her yer karanlık oluyordu. Yattığım yerden hortumun beni içine çekmesini bekledim. Hotum beni içine sonunda çekmişti. Bulutların üstünde buldum kendimi.. İyide bulutlar... Üstünde duramam ki.. Bilime haykırı bir kere.. Bayıldım mı yoksa? Rüyada mıyım?

Üzerime elini sarışın bir kız koydu. Görüntü düzeldi ve elini bana uzattı. Ayaktaydım.

''Rüyada mıyım?'' Tahta oturan beyaz kapşonlu adam bana doğru yürümeye başladı.

Adam:''Rüyada değilsin''

''O zaman büyüyü başardım.''

Adam:''Sen bir vampirsin. Bu büyü çok büyük bir büyü ve sadece kaderde herkes çok kötü bir şey görüyorsa bir büyücü tarafından yapılır!!! Sen bizi meşgul ettin''

''Bilmiyordum.''

Adam:''Ne istiyorsun vampir!!''

''Kader kitabımda yazanlar sonra o kulubeye girmem. Şifreyi çözdüm sandım.''

Adam:''Cahil!!!! Cezalandırılacaksın!! Gün ışığına veda et!!''

Kadın:''Elizabeth Warner''

''Hafızamı okudun mu?''

Kadın:''Hayır ben herkesin geçmişini görürüm sadece..''

Adam:''Teşekkürler Julia''

Kadın:''Görevim efendim''

''Sen misin kader çizgisini yöneten?''

Adam:''Hayır!!!! sus!!! Gün ışığına veda et Elizabeth Warner...Artık masallardaki vampirler gibi olacaksın. Gün ışığında yanıp kül olacaksın.''

''Yapmayın lütfen!!!''

Adam elini havaya kaldırıp sallamaya başladı ve üzerime doğru mavi ışınları attı.

Adam:''Birazdan havayı açacağım kurtulmak için bir saatin var. Yoksa öleceksin''

 Yavaşça hortumdan aşağı indim. Her yer hala karanlıktı. Evimin penceresinden güneş girer. Başka bir yer bulmam gerek.. Hızla koşmaya başladım. Ya şimdi kurtulurum yada ölürüm bu son yolum yada bir başlangıç...

Vampir ve Peri 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin