Díl desátý

1.5K 105 5
                                    

~~ Omlouvám se za to týdenní čekání, ale vážně nebyl čas :( Nicméně se vám snad čekání vyplatilo 3:D enjoy :3 (a když mi dáte vědět, co si myslíte, nebudu se zlobit) love, xx ~~

Ta noc neskončila u líbání se v baru. Tedy pro některé.

Harry pochopitelně zmizel s Louisem a dlouho se spolu milovali, možná tvrději, než měli ve zvyku. Z části za to mohl alkohol, z části oboustranné naštvání na toho druhého, že se líbal s někým jiným. Harry s Lukem a Louis se Zaynem. Vlastně ani nebyli tak naštvaní, jen obyčejně žárliví. Tou tvrdostí a prudkostí si akorát snažili dokázat, že oni jsou pro toho druhého ten jediný a nejlepší, nebyli na sebe nijak zlí, byl to naopak jeden z jejich nejkrásnějších zážitků. Pokud si to budou pamatovat, až se ráno vzbudí. Jakože spíš ne.

O čem tu ale chci vyprávět, není ani namol opilý Niall, který celou noc prolíbal s Ashem, načež s ním usnul v objetí, aniž by spolu něco měli, a ani Luke, který opět jen zklamal čekajícího Mikeyho. Chci mluvit o tom, co se té noci stalo mezi Zaynem, zasnoubeným chlapcem, a Liamem, taktéž šťastně zadaným.

Klub opustili o chvíli dřív než ostatní kluci. Sexuální napětí se mezi nimi rychle vystupňovalo i díky jointu, který mezi polibky dohulili. Oba se chtěli, strašně moc. Odešli tedy rychle do hotelu, kde se chvíli potýkali se zámkem Liamova pokoje. Li totiž nemohl najít klíč, protože Zayn ho nechtěl přestat líbat a vůbec ho pustit. Mačkal ho na dveře, a i když se brunet bránil, neměl šanci, Zaynovy polibky přijímal a smál se chlapci do rtů.

Když se konečně dostali dovnitř, se smíchem se rovnou přesunuli k posteli. Zayn druhého chlapce shodil do lehu a vylezl do kleku obkročmo nad něj. Vyměnili si něžné úsměvy, než se Zee sklonil a začal Liama nanovo líbat a možná ještě vášnivěji, než doteď, pokud to bylo vůbec možné. A ačkoliv byl vášnivý a výbojný, byl dokonale jemný a milující.

Jen pomalu přejížděl prsty po Liamových bocích a vyhrnoval tak jeho volné obyčejně bílé tílko. Líbal ho mezitím na krku, ramenou a bicepsech a místností se nesly tiché Liamovy vzdychy, způsobené nejen chlapcovými dokonale jemnými rty a jazykem, ale i tím, že se nevědomky vrtěl na jeho klíně, jak se různě zohýbal, aby ho mohl líbat po těle.

„Oh, Zee,“ zasténal tichounce, když ho černovlasý svlékal z tílka a o něco silněji dosedl na jeho rozkrok. Jakmile měl volné ruce, sklouzl po jeho zádech na zadek a párkrát si ho proti sobě přirazil krouživými pohyby, než to Zayn pochopil a začal s tím sám. Zůstal sedět vzpřímeně a vrtě boky sledoval Liamovu vzrušenou tvář. Krásný pohled.

„Hh, tak moc tě chci, honey,“ zavzdychal zastřeným hlasem. Rychle se svlékl z džínové bundičky a neméně rychle si přes hlavu přetáhl i volné obyčejné tílko s nápisem MTV. Liam obdivně přejel dlaní po jeho vypracovaném trupu od prsou až po lem džínů a pak zas nahoru ke krku, za který se k němu přitáhl do polibků a pak i s ním spadl zpět do polštáře. Do obličeje mu spadaly chlapcovy dlouhé černé vlásky, což ani jeden neřešili až do doby, co se jim dostaly mezi rty.

„Hihih, počkej,“ pousmál se Zayny a napřímil se, schválně krouže boky. Ze zadní kapsy džínů vítězoslavně vydoloval gumičku a udělal si malý drdůlek.

„Oh a já myslel, že je to kondom,“ zasmál se Liam.

Zayn se pousmál a sklonil se pro pár polibků, než se rty přesunul přes chlapcovu tvář, aby mu do ucha pošeptal: „Na co bych po kapsách nosil kondomy, když mám na druhé straně planety snoubenku, eh?“

„Pravda,“ připustil Liam, vypouštěje to hned druhým uchem ven, aby Zayna mohl dál líbat a dál se ho dotýkat, aniž by musel o něčem přemýšlet. Vyměnili si jen skoro nic neříkající pohled a pak se Zee opět něžně vpil do chlapcových rtů s širokým úsměvem.

Little help with loveKde žijí příběhy. Začni objevovat