~~ tak se mi zdá, že mi někdo prostě krade čas, protože není možný, že to byl zase týden, než jsem se k psaní dostala :D anyway, snad se vám to bude líbit, no, nezabijte mě za to, ale musí to být *zubící se smajlík* love, Carlie ~~
Dalšího rána jako první odlítá Liam se Zaynem. Niall je ze dveří svého pokoje potajmu skrz jen malou škvírku posmutněle sleduje, jak se zamilovaným pošťuchováním procházejí hotelovou chodbou v doprovodu své ochranky, dokud nezmizí ve výtahu, kde se jistě pošťuchují a líbají dál. Chlapec si hlasitě povzdechne a hned pak se sklopenou hlavou zaleze s klapnutím dveří, aby si zabalil, protože jeho letadlo, které má sdílet s Harrym, odlítá jen dvě hodiny po tom Liamově.
Mezitím, co Niall hledá po pokoji všechny své věci a Harry zrovna tak, přičemž vysvětluje Louisovi, co všechno se stalo mezi těmi třemi zbylými z jejich skupiny, Zayn s Liamem s pokorně skloněnými hlavami překonali dav fanynek na cestě k autu a teď už zde za černými okny můžu sedět ruku v ruce. Alespoň do doby, než musí projít skrz letiště. Ale pak mají celé čtyři hodiny opět čas jen sami pro sebe.
Liam sedí Zaynovi na klíně a nechá se objímat kolem pasu a slabě líbat ve výstřihu. Je šťastný. Tohle je přece to, co už tak dlouho chtěl, na co čekal a co si vysnil. Přijde si milovaně. A zamilovaně.
„Vždycky jsem se chtěl při sexu cítit jako v oblacích, h?" broukne Zayn Liamovi do ouška jen tak tiše, aby nestrhal pozornost všech lidí z ochranky, trochu pevněji ho chytne kolem pasu a rty se přesune na jeho krk, kde ho začne líbat o dost důrazněji a trochu i sát a slabounce kousat, snaže se tím chlapce vzrušit a vyprovokovat ho tím k něčemu víc. Už ho nebaví dál na to čekat, chce se s ním konečně znovu vyspat.
„Jo, stačilo by říct, že mě chceš ošukat v letadle," odtuší s tichým uchechtnutím se. A i když to nehodlá udělat, zatím Zayna nechá, protože ho přece jenom líbá. Naopak se mu to dost líbí na to, aby to zarazil. Sám si přítelovu hlavu trochu nadzvedne a vášnivě ho políbí na rty, což mu Zayn milerád začne oplácet, doufaje, že Liam konečně povolí a poddá se mu.
„Kluci, notak," zamrmlá znepokojeně jeden muž z ochranky, který výjimečně zvedl pohled od svých novin a ohlédl se, jestli jsou ti dva v pohodě. Nepotřeboval vidět, jak Zayn mladšího na svém klíně osahává a začíná mu pomalu svlékat tričko. Ani nic víc.
Liam se tiše zachichotá a s pokorně skloněnou hlavou se odtáhne. Ohlédne se po muži, co je zarazil, a pak si vymění usměvavý pohled s chlapcem, na jehož klíně nyní už obkročmo sedí.
„Pojď se mnou," zašeptá vzrušeným hlasem černovlasý a jeho hnědé oči se povážlivě nadrženě lesknou. Liam zakroutí hlavou, aniž by ji zvedl a na Zayna se podíval.
Ač Niall usuzoval, že spolu ti dva spí, Liam to Zaynovi zatím od té doby nikdy nedovolil, ani jednou jeho prosbu neodkýval, a to Zayn škemral skoro každý den. Jednou že prý usmiřovací sex, podruhé že za dobrý koncert, potřetí zase něco dalšího, bla, bla, bla. Ale Brunet ho prostě nenechal a zatím ani nechce. I když je doopravdy šťastný, to, co se stalo, nejde jen tak zapomenout. Stále v sobě nějakým způsobem cítí to, že ho Zayn tehdy využil, a nemůže se toho zbavit. Vždy má zlý pocit, když se to k tomuto chlapcovu přemlouvání skloní. Z nějakého důvodu cítí, že by to bylo špatně, kdyby to dovolil.
„Proč ne, miláčku?" vzdychne Zayn. Potřebuje to, potřebuje víc tělesného kontaktu, ne jen malé polibky na rty a pár lehkých objetí. A krom to, doopravdy to vždy chtěl zkusit v letadle.
„Vysvětloval jsem ti to," mňoukne plaše, „potřebuju čas, Zee, o nic víc nejde..."
„Babe, chodíme spolu dva týdny. Není to dost?" broukne trochu rozladěně, což hned napraví slabým uchechtnutím, aby svým slovům dodal podtext laškovného humoru. Liam se to tak pokouší brát, ale nedokáže to, nepřijde mu to vůbec vtipné. Dva týdny nejsou dost a rozhodně ne po tom, co mu Zayn udělal.
ČTEŠ
Little help with love
FanfictionJak kluci z One direction, tak jejich kamarádi 5 seconds of summer jsou zblblí Harryho do očí bijící homosexualitou. Mikey, který o své orientaci již déle pochyboval, se zamiloval do svého kamaráda, který však potřebuje malou pomoc, aby dokázal Mich...