~~ slíbený oddychový díl :3 ráda bych vám slíbila, že už bude klid, ale budu vás asi mučit až do konce, protože už jsem to vymyslela celé, a i kdybych ještě nějak měnila průběh, konec chci nechat tak, jak jsem to vymyslela, a byť je to možná špatný nápad, mně se to tak líbí :) doufám, že bude i vám... no, uvidíte :) ale nebudu předbíhat, teď si prostě jen užijte porno :D much love, Carlie ♥ ~~
Zatímco Niall ležel na pokoji s depkou a uslzenýma očima, u Harryho na pokoji se hned po koncertě sešli Luke i se svým přítelem (tak rád ho tak nazýval) Mikeym. Byli domluvení už nějakou tu chvíli, že toto uskuteční. Toto jako... trojku. Luke nemohl dostat z hlavy, jak skvělý Harry je, jak skvěle líbá a jaké to je mít jeho ruce po celém těle, a tak si nevinně vymyslel, že by je s Michaelem Harry mohl tak trochu zaškolit. A Harryho k tomu během chvíle lehce přemluvili, protože kdo na Harryho místě by odolal nabídce dvou hezkých mladých kluků, že?
Bohužel vždycky, když se chtěli sejít, něco se jim do toho připletlo, aniž by s čímkoliv jen začali. Dnes už to však chlapci nechtěli odkládat a ani už nechtěli dál čekat. Všichni se na to těšili. A po koncertě byl ten nejlepší čas na to všechno hezky stihnout, protože všichni zalezli do svých pokojů, aby si dopřáli zasloužený odpočinek, a byl klid.
„Takže?" podíval se kudrnáč na oba chlapce, když dosedal na svoji obrovskou postel, opíraje se rukama za sebou. Ti dva si vyměnili nervózní pohled, a pak Luke naznačil krok blíž k Harrymu, ale nakonec si to rozmyslel a zůstal stát na místě se skousnutým rtem.
„Aha," odtušil Harry. Moc nevinní a moc zamlklí. Musí je nejdřív trochu zpracovat. Začínal trochu litovat, že se nechal ukecat, přece jen v roli toho vedoucího se nikdy necítil až tak dobře jako v roli Louisova submisivního koťátka. Ale ne, že by mu to bylo vyloženě proti srsti, to zase ne. Dokázal být velmi dominantní, když se mu chtělo. A komu by se nechtělo při pohledu na dva naprosto nevinné, rozkošně krásné chlapce toho nejlepšího věku.
Zase se zvedl z postele s nepatrným povzdechem a došel k chlapcům zpět. Ti ho oba nejistě sledovali. Harry se podíval z jednoho na druhého a pak přistoupil na centimetry k Lukovi (přeci jen s ním už měl nějaké ty zkušenosti, že?), lehce ho uchopil za bradu a donutil ho dívat se mu do očí.
„Ty sis to vymyslel, Lukee..." nasadil trochu drsnější zastřenější tón hlasu, než normálně míval. Přišel si tak trochu dominantněji. „Takže jestli to chcete, nemůžeme tu stát oblečení u dveří."
Luke pokýval hlavou, jen mírně, protože ho Harry pořád držel za bradu a on se tak nemohl hýbat moc, aniž by to bylo nepříjemné. Mikey si odkašlal, tak Harry odtrhl oči od Lukových a stočil pohled na druhého mladíka.
„A nežárlit," dodal. Naklonil se k blonďáčkovu uchu a pošeptal mu, aby šel k posteli a vysvlékl se zatím aspoň z trička. Pak se otočil k Mikeymu, jenž pohledem sledoval svého vzdalujícího se přítele.
„Nežár-mm," chtěl se ohradit, ale nestihl to doříct, protože ho k sobě Harry přitáhl do procítěného, ač trochu důraznějšího a dravějšího polibku. Mikey zaraženě pohnul rty proti němu, a když ho Harry pustil, překvapeně vydechl.
„Myslím, že bys měl jít pomoct Lukovi, h?" špitnul mu do ouška a pak se otočil přes rameno, aby naznačil, že tam Luke čeká polonahý. Mikey se podíval na Luka, pak zpátky na Harryho a pak kývnul a rychle došel za svým přítelem, aby mu mohl pomoct i z džínů a pak se zase naopak nechat svléknout jen do boxerek od něj.
Harry se po chvíli sledování jejich jemných vzájemných doteků rozešel za nimi, svlékaje si tričko přes hlavu a rozepínaje opasek na džínech. Přisedl si na kraj postele vedle Mikeyho, který měl pod sebou povaleného Luka, a pohladil ho po nahých zádech, což chlapce zalochtalo a donutilo ho se trochu prohnout v páteři a otřít se tak o klín blonďáčka pod ním, takže oba svorně vydechli, zatímco Harry začal Michaela něžně pusinkovat na krk a lopatky. Mikey znovu tiše vydechl do Lukových rtů, které si jemně přivlastňoval.
ČTEŠ
Little help with love
FanfictionJak kluci z One direction, tak jejich kamarádi 5 seconds of summer jsou zblblí Harryho do očí bijící homosexualitou. Mikey, který o své orientaci již déle pochyboval, se zamiloval do svého kamaráda, který však potřebuje malou pomoc, aby dokázal Mich...