~~ aww, děkuju moc za hvězdičky, jste nejlepší :3 doufám, že tenhle díl není až tak slabý, jak se mi zdá :( omlouvám se, nějak jsem se sekla... ~~
Zatímco Zayn se vrací do pokoje s úmyslem jít se utopit – alespoň ve svých myšlenkách – do sprchy, Niall utěšuje zlomeného Liama v jeho pokoji a Luke si vymýšlí další a další kraviny, aby mu Harry pomohl, o pár pokojů dál si v tom svém povídají Ash s Calem.
„Kdes vlastně byl celou noc, když ne tady?“ vyzvídá Cal, pobrnkávaje si na kytaru.
„No, to je na dlouhý vyprá-…“ chichotá se, zdá se, vzpouzeje se. Je ovšem připraven říct, co si pamatuje. Vždy si s Calem všechno říkají, je to jeho druhý bráška. Ovšem přeruší ho zaklepání na dveře, na které hned zareaguje černovlasý pokynem: „Dále.“
„Ahoj?“ nakoukne dovnitř jen opatrně Mikey. Od té doby, co odešel ze snídaně, byl sám ve svém pokoji, a jelikož už ho nebavilo pořád dokola přemýšlet o Lukasovi, kde byl, kde je a proč, rozhodl se jít zase někam mezi lidi. Hlavně doufal, že najde místo, kde přijde na jiné myšlenky.
„Čůs,“ zasměje se Ash a vesele na něj zamává, aby šel dál a nestál furt u dveří, „zrovna jsem chtěl Calovi vyprávět, co se včera dělo… Jej, tys tam vlastně taky nebyl, že?“
„Nebyl kde?“ nechápavě pozvedne obočí s piercingem a se zájmem se dojde posadit vedle Cala na jeho postel, aby na Ashe na posteli naproti přímo viděl.
„Takže nebyl,“ uchechtne se Ash a chopí se vyprávění: „Včera jsme byli v klubu trochu pařit. Já, Luke a kluci.“
„Heeej, to jste tam byli všichni a nás jste nechali doma?!“ zasměje se Cal a položí ruku kolem Mikeyho ramen, jako že budou opozice. Mikey ho však skoro nevnímá. S tichým povzdechem přemítá: tak tam Luke byl, když tu večer nebyl pro něj, skoro připraveného mu to konečně říct. Opět.
„O nic jste nepřišli, pěkně jsem se zlil, ráno mi bylo fakt zle, skoro nic si nepamatuju,“ směje se dál Ash.
„No ty seš teda vypravěč,“ uchechtne se Michael.
„Hele, já vám řeknu všechno, co vím,“ ohradí se, „stoprocentně vím, že já skončil s Horanem. Ráno jsem se totiž probudil u nich v pokoji v jeho posteli, haha.“
Oběma chlapcům padne čelist. Bez rozmýšlení se oba naráz zvednou a přeběhnou k Ashovi. Každý k němu skočí z jedné strany a se zájmem se k němu lísají, překřikujíce se.
„Nekecej, tys spal s Horanem?!“ je Mikeyho otázka. Je asi i víc udivený než Cal, protože zrovna u Ashe by nečekal, že je taky na kluky.
„Nahoře, dole, hm?“ směje se Cal.
„N-ne, ježiši, nespal jsem s ním!“ brání se rychle, „teda myslím,“ dodá jen šeptem.
„Tak jaktože jsi s ním skončil v posteli?“ nechápe černovlasý.
„Byli jsme strašně zlití, bože,“ směje se Ash, „vím, že jsme se trochu líbali a pak asi i víc než trochu, ale to si nepamatuju, jen vždycky takové sekundové útržky plné smíchu a pití, haha.“
„No… a co ostatní? Nějaký zajímavý drby, co, h?“ uchichtne se Mikey. Vlastně ho ostatní vůbec nezajímají. Jenom Luke. Ale nechce být nápadný.
„Vím, že zezačátku tam s námi seděl Liam… Jo a za mými zády Harry s Lukasem…“
Mikey sebou trhne. Už jen ta dvě jména pohromadě ho nenechají v klidu.
„… No ale Harry s Liamem pak někam šli, myslím, že jsem tam tím směrem zahlídl Zayna, jak někoho líbal, nevím, jestli to byl on. Já jsem tam zůstal s Niallem a tuším, že nás chvílemi sledoval Luke, co tam zůstal sedět a jen pil.“
„No a dál?“ naléhá Cal z jedné strany, „Koho Zayn líbal?!“
„Ježiši, já fakt nevím, byl jsem našrot,“ směje se a odstrkuje od sebe oba kluky dál, protože se na něj z obou stran lepí a nenechávají mu žádný jeho osobní prostor.
„A to si říkáš vypravěč, noták!“ zamručí Cal. Chce víc drbů.
„Dobře, dobře, dobře, zkusím si něco vybavit,“ souhlasí, jen aby ho neumačkali, „hmmm… Harry se ptal na Louise a Liam říkal něco o Zaynovi, nevím, co, a pak se strašně rychle vypařili, vypadali naštvaně. Možná Zayn líbal Louise, já nevím, je to možný, ale fakt si nejsem jistý, hahaha.“ Vlastně si to spíš vymyslel, než že by si vzpomněl. Jen aby kluci dostali, co chtějí, a nechali ho zase volně dýchat.
„To by chtělo dostat něco z Harryho,“ zamumlá Cal s vážnou tváří, „nebo ostatních.“
„Harry byl taky pěkně nalitej,“ směje se Ash dál, „jinak by se s Lukem nelíb-…“
„Cože?!“ vystřelí Mikey až moc prudce, ani nenechá Ashe to dopovědět.
„Jo nojo! Harry se tam cucal s Lukem vedle nás,“ zazubí se, netuše, jak moc tím Mikeymu ubližuje.
Harry. Se cucal. S Lukem!… Zase!
V Michaelovi to vře a nakonec nevydrží a vybuchne. Zvedne se, neřekne ani ň a vystřelí z pokoje takovou rychlostí, že se po něm chlapci stihnou sotva otočit.
Tohle si s Harrym vyřídí!
ČTEŠ
Little help with love
FanfictionJak kluci z One direction, tak jejich kamarádi 5 seconds of summer jsou zblblí Harryho do očí bijící homosexualitou. Mikey, který o své orientaci již déle pochyboval, se zamiloval do svého kamaráda, který však potřebuje malou pomoc, aby dokázal Mich...