~~ jop, ještě žiju :D vím, že jsem vás nechala čekat vážně, vážně dlouho, asi měsíc a půl, ale potřebovala jsem si trochu oddechnout... Jelikož je tohle definitivně poslední díl, co k tomuhle příběhu kdy bude, mám ještě několik věcí, co vám říct, ale nejdřív vás nechám si to přečíst :) docela jsem se na tom vyblbla, když už jsem znovu-nalezla tu chuť :3 užijte si to :) ~~
Dva měsíce volna chlapcům uběhly jako voda a teď už jsou pár měsíců zase na své tour. Ve čtyřech. A jde jim to dost dobře, vlastně jsou teď o dost vyrovnanější a silnější, když nikdo není na nikoho naštvaný. Jsou to dva šťastné páry, které si užívají svůj čas spolu, jak nejvíc mohou, a o to víc si užívají koncerty.
Za ty měsíce se stalo hodně věcí. Vystřídalo se hodně nálad a pocitů a vztahy mezi chlapci a Zaynem se neustále přehupovaly z jedné strany na druhou. (Koneckonců Zayn si dokázal během krátké chvíle znepřátelit spoustu lidí, donedávna svých přátel a blízkých. Dokonce se i rozešel s Perrie!)
Harryho zezačátku hrozně mrzelo, že už s nimi dál není, a cítil, že jim chybí, že čtyři z pěti už nikdy nedokážou být úplní. Ale jakmile se černovlasý nepěkně porafal s jeho nejmilovanějším, změnil své stanovisko, připustil si fakt, že to zvládají skvěle, a zůstal pevně stát při Louim. Vlastně si tak trochu umanul, že Zaynovi ukážou, že jsou bez něj stejně dobří a lepší a všechny jeho výšky v písničkách se snažil dotáhnout ještě lépe, než to umí černovlasý.
Niall byl naštvaný stále stejně. Neměl jediný důvod svoje zaujetí měnit, ani si žádný důvod hledat nechtěl. Zato Liam si stále dělal hlavu s tím, jestli to tak má být. Zayn mu ublížil, dvakrát, a on věděl, že nemá jediný důvod ho litovat. Ale i tak mu nebylo jedno to, co se stalo. A i když s tím Niall zásadně nesouhlasil, nejen kvůli svému názoru, ale také proto, že to Liamovi nedělalo dobře, snažil se se Zaynem najít nějakou cestu zpět k jejich přátelství. Na jeho pochroumanou psychiku to však bylo moc, a tak to vydrželo jen pár dní, než se znovu zhroutil.
Ten den Niall zrušil všechny svoje plány na volný den s rodinou a přáteli, když už teda měli volno. Nemohl ale nechat Liama samotného. Celý den strávil s ním v objetí v posteli, šeptaje mu, aby už Zayna nechal být. Liam věděl, že má pravdu a že celou tu dobu mu dobře radil, že to nemá dělat. Rozhodl se tedy konečně poslechnout a další měsíce už se snažil na Zayna nemyslet a úplně zapomenout. Chtěl tu být jen pro Nialla, jako on tu po celou tu dobu byl pro něj.
Na hotelech potom zase často usínal s Niallem po svém boku. S pohledem na klidně oddechujícího blondýnka přemýšlel, co cítí. Nevěděl, jestli ho miluje, vlastně ani nevěděl, jestli je možné, aby se jeho city mohly takhle obrátit jen během pár měsíců, protože to, co cítil k Zaynovi, bylo doopravdy silné. Ale jedním si jistý byl – Nialla milovat chtěl. A věděl, že když se o něj Ni bude starat a milovat ho tak jako doteď, jednou se mu podaří přes Zayna přenést a bude plně jen jeho.
Dnes, když šel Niall s Harrym do hotelové posilovny, Liam zůstal sám na pokoji a přemýšlel o tom, co by měl udělat, aby se přes zážitek se Zaynem konečně dostal.
Hned si vzpomněl, jak mu Zayn ublížil poprvé – jak se s ním vyspal a pak ho nechal, protože podle všeho chtěl jenom ten sex a nic jiného. Od té doby Liam neměl sex. Bál se, to nebylo překvapivé, připadal si využitý. Sice si to doteď nechtěl připustit, ale kvůli Zaynovu následujícímu nátlaku mu bylo nepříjemné i pouhé pomyšlení na sex.
Trvalo tedy jen chvíli, aby mu došlo, že asi to by měl být jeden z kroků. Chvíli se té myšlenky trochu zdráhal, že s Niallem přece nemůže spát jenom proto, aby zapomněl. Ale když si vzpomněl na všechny ty Niallovy jemné doteky a polibky a představil si ho v posilovně, kam šel, jak mu po těle stékají potůčky potu a všechny jeho svaly se napínají námahou, nemusel ani moc přemýšlet, aby si uvědomil, jak strašně nádherně sexy Niall je a že se na tenhle zážitek s ním opravdu moc těší. (Stačilo cítit to napětí tam dole.)
ČTEŠ
Little help with love
FanfictionJak kluci z One direction, tak jejich kamarádi 5 seconds of summer jsou zblblí Harryho do očí bijící homosexualitou. Mikey, který o své orientaci již déle pochyboval, se zamiloval do svého kamaráda, který však potřebuje malou pomoc, aby dokázal Mich...