~~ ty díly jsou hrozně dlouhé! :D tady mělo původně být ještě něco, ale musela jsem to rozdělit, abych to už mohla zveřejnit a nenechávala vás tak dlouho čekat :D snad se budete na další díl těšit tak moc, jako já :3 ale nejdřív tenhle... Love, Carlie ~~
Kudrnáček po vyčerpávajícím zážitku skoro hned usnul, stulený u boku svého přítele. Bylo to dokonalé. Musí uznat, že když se Lou zhulí, je to mnohdy o dost vřelejší a celkově tvrdší a úžasnější, ale hlavně náročnější na udýchání a tím pádem víc vyčerpávající. Ne že by to něčemu překáželo, naopak je to lepší, miluje být tímto způsobem Louisem zničený.
I Louis byl totálně vyčerpaný (v tom dobrém slova smyslu) a ještě dlouhou dobu byl zadýchaný, ale usnout se mu nedařilo. Nemohl přestat myslet na Zayna. Při sexu samozřejmě všechno vytěsnil a děkoval za Harryho jako vždy perfektní empatii a pochopení, že potřeboval na chvíli zapomenout na všechno kolem. Ale teď, když už Harry klidně oddychoval, všechny ty myšlenky a smíšené pocity ohledně těch tří se mu vrátily. Především ten rozhovor se Zaynem. Pořád mu to nedávalo ani trochu smysl a nejradši by za Liamem hned šel a všechno mu řekl – co se stalo a aby se od Zayna držel co nejdál a už si nenechal znovu zlomit srdce. Jenže nedokázal vymyslet, jak by mu to měl co nejjemněji podat, že po něm jeho přítel vyjel a dokonce mu řekl, že se s ním potřebuje muchlovat, když Liam s ním spát nechce. Rozhodl se tedy, že to řekne alespoň Niallovi. Ten může Liamovi pomoct, aniž by mu to nějak zásadně zlomilo srdce. Stejně jako už jednou, určitě ho z toho svou péčí dokáže dostat znovu.
Proto hned ráno, když se po krátkém odpočinku probudí vedle stále ještě spícího kudrnáče, rozhodne se ho nebudit, aby se jako většinou ráno pomazlili, ale jemně se vykroutí z jeho sevření a obleče se, že půjde za tím jejich blonďatým skřítkem a vše mu prozradí. Odhodlán popřípadě i pomoct v nějakém plánu se prokrade chodbou a jen tiše zaklepe na dveře jeho pokoje, aby když tak nebudil. Když se zevnitř ozve zamručení, zkusí vzít za kliku. Zamčeno.
„Nini?" zašeptá, „to jsem já, Louis."
Z pokoje se stále line podivné kňourání a tichá slova, kterým Louis nerozumí, a nakonec se po pár chvílích ozve klapnutí zámku, dveře se otevřou a v nich stojí ten jejich blonďáček jen v boxerkách, mna si rozespale oči, zívaje.
„Seš docela sexy, víš to?" uchichtne se o rám dveří opřený Louis, jak tak chlapce sjíždí pohledem. Kdyby včera nezažil to, co zažil, a nevěděl o té situaci Niall-Liam-Zayn, dost možná by se na něj vrhnul. Vlastně má tu představu, jak se polonahého chlapce dotýká a vášnivě ho líbá, před očima. Ne a ne se té vzrušující představy zbavit si raději skousne ret, aby mu náhodou neutekl nějaký tichý vzdych nebo tak něco.
„Jo, vím, Harry to včera říkal taky," protáhne se Niall. Brunet hned zbystří, všechny představy se rázem rozplynou. Zadívá se chlapci podezřívavě do očí. Co se včera dělo, o čem neví? Niall se tváří dost lhostejně a to mu vůbec nepomáhá ve zjišťování, co se stalo, že to Harry řekl. Copak s ním Harold spal?!
Niall se ještě chvíli nechá propalovat pohledem, než se začne hlasitě smát.
„Co?" nechápe Louis.
„Tvůj výraz za to stál," směje se, sotva popadá dech, „co sis myslel? Že jsme tu dělali nějaké... něco? To by se pak nevyspal s tebou," uchichtne se. Otočí se ode dveří a vrátí se ke své posteli, kde si v kufru hledá nějaké oblečení na den, aby mohl mezi lidi.
„Jak to-...?"
„Jste moc hlasití a zdi hotelu moc tenké," ušklíbne se, soukaje se do džínů.
ČTEŠ
Little help with love
ФанфикJak kluci z One direction, tak jejich kamarádi 5 seconds of summer jsou zblblí Harryho do očí bijící homosexualitou. Mikey, který o své orientaci již déle pochyboval, se zamiloval do svého kamaráda, který však potřebuje malou pomoc, aby dokázal Mich...