~~ fú, tenhle týden toho bylo moc... ale snažila jsem se, aby to nebylo krátké a dávalo to smysl. Omlouvám se, pokud nějaké detaily nesedí s minulými díly, ale abych to mohla všechno doopravdy propracovat, potřebovala bych mnohem víc času a mít možnost zabývat se jen tímhle a nemuset si pamatovat všechny věci do školy :D snažila jsem se, no :) a děkuju za 7K, jste skvělí, moc si toho vážím. Love, Carlie ♥ ~~
„Babe?" špitne Harry, přičemž pomalu otevírá dveře a nakukuje do Niallova pokoje. Niall se mu neozývá, tak projde dál a trochu se po něm rozhlédne. Najde ho za rohem na jeho posteli.
Leží tam s trochu vytřeštěným výrazem upřeným do zdi s očima plnýma slz. Ani ne, že by ho tak překvapilo to, že ti čtyři spali všichni spolu dohromady, normálně by se jim prostě jen začal smát a byl s tím v pohodě, stejně jako když už několikrát našel Harryho s Louisem přímo uprostřed rozdělané práce. Ale dnes to pro něj byl kvůli jeho opravdu silné depce prostě šok tohle vidět.
Také proto, že mu před očima nepěkně probleskla představa Liama se Zaynem. Že i ti dva spolu spali a zjevně i teď nadále spí, když jsou spolu. Kvůli kteréžto představě mu vždy bolestivě poskočí srdce v hrudi. Protože Liamovy rty mají líbat ty jeho jako před dvěma týdny, ne Zaynovy. Špatně se to vysvětluje, ale cítí se o něco okradený. I když Liamovi slíbil, že mu pomůže, i kdyby sám měl spadnout na dno, zrovna takhle to nemyslel. Tohle dno se mu ani trochu nelíbí.
„Nialle?" osloví ho znovu Harry a opatrně si přisedne vedle jeho těla na postel. Je otočený zády k němu, takže mu Harry nevidí do tváře a nemůže vyčíst žádné jeho pocity, a tak se domnívá, že ho prostě jen zaskočilo to, co viděl. Chce mu to nějak vysvětlit: „Um... zrovna tohle jsi neměl vidět... omlouvám se... um..."
„O to nejde," broukne blonďáček, chvějící se pod tišenými vzlyky. Harry se tedy na chvíli odmlčí, protože stejně nevěděl, jak dál pokračovat. Až po chvíli si všimne, že Niall vzlyká, když se chlapec znovu celý zachvěje a hned se starostlivě ptá, copak se stalo.
Niall se s očima zalitýma slzami otočí na záda a zůstane beze slov hledět do stropu.
Když Harry s těma zarudlýma očima spojí oční kontakt, usoudí, že takhle pláče už hodně dlouho. Soucitně si povzdechne. Pohladí chlapce po tváři a trpělivě ho konejší a čeká, jestli vůbec chce mluvit. Po další chvíli ticha znovu promluví sám: „Pročpak jsi přišel, hm? Copak jsi potřeboval?"
„J-já..." zalapá po dechu. Pevně semkne víčka i rty, aby zadržel další záchvat pláče a vzlyků a mohl mluvit. Nebo spíš jen koktat páté přes deváté. „Liam... já... on... líbali jsme se... já... Z-... on..."
„Oh... A já si myslel, že už budu mít s terapiemi malejch buzniček klid," uchichtne se kudrnáč jen mírně. Chce tak pozvednout náladu z nuly trochu výš. Jeho slova mají ale přesně opačný účinek - vyslouží si za to od Nialla ublížený pohled, protože chlapci přijde, jako by se mu vysmíval, že je šťastný, když on ne. Taky se rychle ohradí, že není gay, což Harry jen odkývá, stejně si mysle své. Hned pak se omluví, že svá slova myslel jen ze srandy, a vysvětlí, že za ním neustále s těmito problémy někdo chodí, i když netuší, proč, a že doufal, že po tom, co dal Luka s Mikeym dohromady, už bude mít klid.
„Mikey je s Lukem?" vzlykne Niall překvapeně. Vůbec ničeho si nevšiml. Asi proto, že chlapci si svoji náklonnost dokazují jen, když jsou doopravdy sami (popřípadě před Harrym, no...). Nejsou jako Zayn s Liamem, kteří to cpou všem. „Myslel jsem, že to... ta čtyřka, nebo cokoliv to bylo... bylo jen náhodné..."
ČTEŠ
Little help with love
FanficJak kluci z One direction, tak jejich kamarádi 5 seconds of summer jsou zblblí Harryho do očí bijící homosexualitou. Mikey, který o své orientaci již déle pochyboval, se zamiloval do svého kamaráda, který však potřebuje malou pomoc, aby dokázal Mich...