14. Rész 👩🏽😳

1.4K 86 48
                                    

Reggel madár csicsergésre és a szemhéjamon így is be szűrődő napfényre ébredtem. Bármilyen mesebelinek is hangozhat, most úgy éreztem magam mint valami  Disney szereplő, és ez nagyon tetszett. Jó kedvvel s boldogan keltem, így biztos lehetek abban, hogy a mai napot semmi nem ronthatja el.

Gondoltam én.

Ki nyújtóztattam elgémberedett végtagjaim, majd miután szemeim is meg dörzsöltem, körbe néztem a szobába. Síri csend van. A hely ahol Taehyung aludt szépen rendbe van rakva - nem mintha bárki is a földön hagyná a takaróját meg a párnáját - de nem gondoltam volna, hogy ennyire figyel a rendre. Való igaz, hogy az irodája sem volt soha kupis, de ki gondolná, hogy egy Taehyunghoz hasonló ember, munkán kívül is ennyire rendezett.

Amint úgy éreztem, hogy ideje lenne fel tápászkodnom a kényelmes ágyikóból, ki ültem az ágy szélére s ki néztem a hatalmas erkély ajtón. De abban a pillanatban fagytam le teljesen. Na és ki miatt?

Persze hogy Tae miatt.

Miért?
Csak azért mert épp fut.
De nem mindegy, hogy hogyan.
A part és a ház között ki van alakítva egy beton járda, ami valószínűleg a városba vezet be.

Kék tincseit egy piros pánttal fogta le, gondolom, hogy ne lógjon a szemébe a haja s egy fekete, laza rövid nadrág van raja, plusz egy fekete futó cipő.
És ennyi.

Pontosan.
Ennyi.
Tehát.
Nincs rajta póló.

Na és ki annyira szerencsétlen, hogy a nagy  bambulásba még azt se vette észre, hogy be jött az ajtón?

Persze, hogy én.

Viszont, vagy annyira el fáradt, hogy nem vette észre a bámulásom, vagy nem érdekli, mivel rám se nézve, lihegve fordult a fürdő felé, hogy aztán egy tiszta törölközővel a kezében be álljon az ajtóba s ott kezdjen el tisztálkodni.

Biztos, hogy direkt csinálja.

Mivel még mindig nem vett észre, nem zavartatva magam néztem végig csupasz felsőtestén.

Nem túlzottan izmos a mellkasa, mégis látszik, hogy rendszeresen edzi magát. Ha nem is minden héten, de havonta többször biztos, hogy kondizik. Halványan ki rajzoló kockáin folynak végig az izzadság cseppek, de ez nem tart sokáig, ugyanis hamar ott is le törli magát, s ez az ami vissza ránt a valóságba, ugyanis ha tovább néztem volna, nem csak az ő verejtéke csöpögött volna, hanem az én nyálam is.

Enyhén meg rázom a fejem, hogy biztosan fel ébresszem magam s újból előre nézek, a part felé, viszont szemem sarkából látom, hogy oldalra fordul, bennem pedig túl nagy a kísértés, ezért óvatosan oldalra fordítom a fejem, mind ezt úgy, hogy közbe ne bukjak le.

Enyhén be hajlítja karját, amivel épp a tarkóját törölgeti, így bicepsze is jobban meg látszik.
Való igaz, sosem gondoltam volna, hogy nyurga karja lenne, de azt sem, hogy ennyi izom van azon a karon.

Ennek az igen csak szép látványnak meg is lett a hatása, ugyanis tudat alatt eresztettem ki egy kicsit hangosabb sóhajt.

Szemeim azonnal ki pattantak s fejem is gyorsan vissza pozícionáltam eredeti helyére, de olyan gyorsan, hogy szerintem még a nyakam is meg rándult.

-Minden oké Kook?

-Persze, csak kicsit fáj a nyakam.- teszem kezem az említett testrészre, miközben felé fordulok.

Először furán néz rám, majd arca egy pillanat alatt ijedté válik s meg is áll minden mozdulatában.

-Kényelmetlen az ágy?
-Vagy túl kemény a párna?
-Hozzak másikat?-szemeim hatalmasra nyílnak a kérdések hallatán s kezeim is magam elé tartom, jelezve, hogy álljon meg, ugyanis már el is indult a bejárati ajtó felé.

𝚆𝚘𝚛𝚔 𝚕𝚘𝚟𝚎 - /𝚃𝚊𝚎𝚔𝚘𝚘𝚔/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora