köyde ne kadar araba varsa Konvoy halinde şehre doğru yola çıkmış oğlunu görür yüreğini büyük bir korku alır" Neden bir anda herkes şehire doğru gidiyor"
İsmail amcasına sorar "amca Belli ki ters giden bir şey var Ne oldu Niye arabalar köyden çıkıp gitti" Emo bunları sorunca İsmail Bey de bir korku alır Çok geçmeden Yusuf'um at sırtında onlara doğru geldiğini görürler Yusuf Emo’ya bakar bir şey söylemez İsmail amcasını yanına alarak oradan biraz uzaklaşır sonra olanları İsmail Bey anlatır İsmail Bey büyük bir üzüntü haline girer yaptığın tek şey hızlı adımlarla köye doğru gitmesi olur Emo yüreğinde büyük bir acı hisseder Yusuf'un yanına gidip bir şey sormaya cesaret edemez Yusuf ona doğru gelince hiçbir şey duymadığı halde gözlerinden yaşlar Akar duyacağı şey açı verici olduğu her halinden belliydi zaten.
Yusuf onlara yaklaşır" Emo çok kötü bir şey oldu"Emo" hiçbir şey söyleme duymak istemiyorum" diye söyle ama Yusuf anlatmaya başlar "Yılmaz abi çalıştığı binanın üst katından düşerek vefat etmiş bu sabah erkenden cenazesi yola çıkmış uçakla geliyor...
köye haber geldi herkes cenazeyi almak için havalimanına gitti halam beni senin yanına gönderdi olayları senin ikizlere anlatmanı istiyor" deyinceEmo Hayır Yılmaz abiye bir şey olmadı ne olur yalan söylediğini söyle " der
ama Yusuf'un gözlerinden yaşlar akar
"Hayır Emo söylediğim doğru çocuklara durumu sen anlatacaksın " der
Emo Yüksel bir sesle" hayır "diye bağırır "ben onlara hiçbir şey anlatmam anlatmayacağım " diyerek
Onları orada bırakıp dağların yukarısına doğru koşmaya başlar kendisi zaten bu acının ne demek olduğunu iyi biliyor şimdi ikizlerin bu acıyı yaşayacak olmaları onun canını Fazlazlasiyla acıtır ikizler ise uzakta oldukları için bir şey anlamamışlar Emo’nun bağırarak gitmesi ikisini de korkutur Yusuf'un yanına gelirler ne olduğunu sorunca Yusuf ikisinin elinden tutarak yanına oturtur" bak çocuklar benim size bir şey anlatmam gerekiyor Biraz bekleyelim
Emo gelince her şeyi ikimiz size anlatacağız "der biraz bekler Emo gelmeyince Yusuf ikizleri yanına alarak Emo’nun yanına götürür onu bir Kaya'nın yanında oturup ağladığına görür oda ikizlerle beraber Emo’nun yanında durur" bak Emo Türkan hala bu durumu senin ikizlere anlatmanı istedi biliyorum kolay bir şey değil ama sen anlatacaksın "der
Emo ağlayarak" anlatamam neden annem bunu benim anlatmama istedi he Yusuf " diye isyan eder durmadan ağlar oradan da gitmek ister ama Yusuf buna izin vermez Yusuf ta onun için çok üzülür ama elinden bir şey gelmez Türkan Hanım ilaki emo anlatacak diye onu tembih etmiş Emo başka bir çare bulmadığı için ikizleri yanına gider titrek bir sesle " bakın çocuklar size şimdi bir şey diyeceğim bu hiç kolay değil nasıl anlatacağımı bilmiyorum ama sakin olmalısınız siz bugün babamızın geleceğini bekliyorsunuz değil mi geliyor yanız bir sorun çıkmış Babanız bir kaza geçirmiş ve vefat etmiş" deyince çocuklar şaşkın bir şekilde ona bakar önce ona inanmazlar Emo’nun şaka yaptığımı sanırlar ama Emo’nun durmadan ağlayan ve söylediklerinden acı çektiği belli olur yani onun şaka yapmadığını anlar ikiside .
Sidar
" Hayır Emo babamız bugün geleceğini söyledi biz eve gidince Babam bizi bekliyor olacak" der.
Zınar Evet Emo onunla dün akşam konuştuk bize bir çok oyuncak almış dediki ikiniz yarın öğlen eve gelince ben ikinizi evde bekliyor olucam onun için biz eve girdiğimizde babam bizleri bekliyor olacak ben babamı çok özledim ona kocaman sarlıcam " der.
Emo bunları duyunca dayanamaz Kızgın bir şekilde" Hayır siz eve gideceksiniz evde Sadece ağlayan insanlar göreceksiniz "Yusuf olaya müdahale eder
"çocuklar emo doğru söylüyor Babanız vefat etti biliyorum bunu kabul etmek çok zor ama başka hiçbir çaremiz yok zınar onları bırakarak köye doğru koşmaya başlar "Hayır Babama bir şey olmadı o bizi evde bekleyecek biliyorum ikimizi de evde bekliyor sen yalan söylüyorsun Emo "
diye gider Emo da koşarak arkasından gider Onu yakalar gözün'den akan yaşları siler ona sarılır ne dediğini bilmeden bir şeyler söylemeye başlar " çocuklar Babanız eve gelmeyecek ilk başta canınız çok yanacak bunu kabul etmeyeceksiniz Ama zamanla bu açıyla yaşamayı ayakta durmayı başaracaksınız anneniz var yanınızda en büyük destekçiniz anneniz olacak Tabii siz de ona destek olacaksınız ta ki böyle yaşamayı öğrenene kadar bu hiç Kolay Olmayacak " der
Sidar " Emo babam olmuş bir daha gelmicek buna nasıl alışırız" der .
ikizler köye gitmek ister Emo'nun da gelmesini isterler ama o Gitmez Yusuf'un ikisini götürmesini ister Yusuf onu anlar "tanem çocuklar Emo'yu bırakın benimle gelin" der çocukları alarak köye geri döner.
Emo'nun tek istediği bu olanların kötü bir rüya içinde oldu uyanınca bunların gerçek olmadığını ister "allahım ne olur bunlar bir rüya olsun Yılmaz abiye bir şey olmamış olsun" diye göz yaşı içinde dua eder.
(Ama şu da bir gercek güzel şeyler insanın hayatında olduğu gibi acılarda oluyor hem de her zaman bu yaşananlar farklı karekter özerinede anlatıgım ama herşey gerçek )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağ Ceylanım
Non-Fictionvan sınır köyünde geçer. Hikaye hayal ürünüdür ama adetler gelenekler ve yaşantı gerçektir