Asya hanım "kızı rahat bırak kalk şimdi çayı götür"
Serhat çayı alıp içeri gider babası ve Hasan yemekle ilgili sıkıntıyı konuşurlar.
Hasan köyün Şehirden çok uzak olduğu için çalışanlara yemek getiren şirketin hiç zamanında gelmediğin geldiği zamanda çok geç geldiğini yemeklerin çoğu zaman soğuk olduğunu için çalışanlar da şikayetçi oluyor onun için başka bir çözüm bulmalıyız eyer herhanginizin aklında bir fikir yada önericeği bir şey varsa bana söylemenizi isterim" der.
Mustafa" bey benim bir fikrim var köyden birini yemekleri yapsa daha iyi olur" deyince.
şervan_ babasına bulduğu fikrin güzel olduğunu ama kim tam saatin de onca yemeği hazır edebilir " diye sorar.
Mustafa bey " aslında onu da döşündüm "deyince.
herkes Mustafa beye bakar.
Hasan" eyer bu sorun hal olursa çalışanlar büyük bir sıkıntıdan kurtulacak bizim için de iyi olacak "der.
Mustafa bey " yemek işini Türkana sorun o hem hızlı hem de güzel yapar eminim tam vaktinde hazır eder"
şervan babasına" iyi söyledin halam güzel yapar hemde çabuk yapar baba ya Emo ne der sizde biliyorsunuz Emo uzu zamandır halamın bir iş yapmasına izin vermiyor "deyince.
Mustafa bey biraz durduktan sonra "eyer halan kabul ederse Emo bir şey diyemez " der.
Serhat, şervan abisiyle aynı fikirde olduğu için oda babasına " bence Emo'yu hafife alma yılardır halama hiçbir şey yapmasına izin vermedi eyer istersen önce Emo'yla konuşalım sonrada halamla konuşuruz her halde Halam kabul eder "
Hasan her yerde e
Emo'nun onun karşısına çıkması canını sıkıyordu hemen Mustafa bey "siz Emo'yu boş verin biz önce Türkan hanımla konuşalım hem bildiğim kadarıyla içinizde en çok o köprüyü isteyen Emo öyle deyimli onun için bir şey söyliyeceğini sanmıyorum " deyince.
şervan "tamam bu gün geç oldu yarın halamla konuşuruz" der.
O sırada Emo, Asya hanımdan izin ister.
Asya hanım "geç oldu serhat seni geçirsin" der.
Emo başını sağa sola salayarak hayır der .
Asya hanım" sesin çıkmıyor eve kadar seninle gelsin"
Emo eyer serhat gelirse tüm yol boyunca benimle dalga geçer diye içinden geçirir ve öylede olur o ve serhat eve gidene kadar serhat yol boyunca onunla sörekli dalga geçer adeta Emo'yu deli eder sonrada " Emo iyi ki sesin çıkmıyor istediğimi söylediğim halde hiç çıtını bile çıkmıyor"der.
Emo ise içinden geçirerek sen hiç merak etme bir gün mutlaka işin bana döşücek diye döşünür eve gelince Emo içeri girip kapıyı Serhat'ın yüzüne kapatır. Serhat gölerek " Emo sesin açıldığı zaman sana uzun bir süre gürünmesem benim için iyi olur" diyerek evene giri döner.
o sırada Hasan ve Eren de kaldıkları eve giderler.
Hasan " yarın bu yemek işi de hal olsa çok iyi olur" dehince.
Eren biraz şaşırmış bir şekilde Hasan'a bakarak şunları söyler "ben senin buradan sıkıldığını düşünüyordum sen ise yemek işini düşünüyorsun " deyince.
Hasan gülerek" benimde bildiğim bir şey var hem doğru söyledin buradan sıkıldım " der. Ama Eren'ini ona anlatımak istediği başka bir şey vardı Hasan'a dönerek" sen dışarı çıkıtığın zaman içeri bir kız geldi daha önce onu buralarda hiç görmedim ama buralı o içeri girince Serhat, şervan ve Erol onunla çok iyi konuştular ama kız hiç konuşmadı serhat ona durmadan takılıyordu şervan ona kızdı ama dışarıda Serhat'ın sesi geliyordu yanılmasam dışarıda o kızla kavga ediyordu o kız bir daha içeri odaya gelmedi ama kız çok güzel di Hasan " ey ne oldu"
- asıl şunu dinle kız çıkınca sanki beni dövecek gibi bakıyordu"
Eren böyle söyleyince.
Hasan" bana kızı tarif etsene" der. Eren kızı gördüğü şekilde anlatır Hasan " o kızı geçenlerde bende gürdüm hata arabama tekme bile atı konuşmadığına güre o deli çobanın yakınıdır bir şekilde o ve o deli çoban birbirlerini anlıyorlar kesin çoban bizden ona bahsetmiştir onun için bize karşı öyle sinirli "diyerek giderler.
Emo ise her zamanki gibi erkenden kalkar sabah namazını kılar evden çıkar ve ikizlerin kapısını çala ikizlerin annesi Meryem telaşlanara" bu saate kapıyı çalanda kim" der.
Sonta pencereden bakınca Emo'yu görür" kesin dün ikizler atını getirmişti Emo'da şikayete geldi "diyerek kapıyı açar ikizler de kapıdan başlarını çıkarıp Emo'ya bakar. Emo ikizleri görünc sadece ikizlere eliyle gelin der yengesi durmuş Emo'ya bakar.
ikizler annelerine bakınca anneleri Emo'nun ikizleri götürmek istediğini anla" ikizlerin seninle gelmelerini mi istiyorsun" Emo başını evet der gibi sallar. Meryem ikizlere bakar" bu gün Emo size ne derse onu dinleyin sakın ona karşı bir yaramazlık yapmayın beni anladınızmı " der.
Emo ikizleri yanına alır köyde koyunları toplatır dağa götürür.
ikizler" beliki bu gün Emo bizi çok yoracak gibi bir yolunu bulup kaçmalıyız "diye kendi aralarında konuşup gider ama Emo'nun onları bırakmaya hiç niyeti yoktu öğlene kadar onları sürünün peşinden koşturdu onlara kaçma fırsatı vermedi sonrada sürüyü toplamalarını işaret eder ikizler tüm sürüyü toplar köy yoluna koyarlar bu arada Hasan da şervana halasıyla konuşmak için eve gitmesini ister şervan "birlikte gidelim halamla sizde konuşun" deyinc.
Yusuf bu duyduklarını ne anlama geldiğini şervana sorar" halamla ne konuşacaksınız "der.
şervan da" Yusuf sende gel bizimle eyer Emo bir şey söylese de sen onu sakinleştirirsin o seni dinler" der.
Yusuf bir şey anlamaz ama yinede onlarla birlikte Türkan hanımın evine giderler .o sırada Emo sürüyü köye dağıtıp eve yaklaşınca Hasan'ın arabasını evin önünde görür kendi içinde "bu adamın ne işi var bizim evde " deyip. içeri girince. annesi" tamam siz hiç merak etmeyin ben her gün tam vaktinde yetiştiririm" dediğini duyar.
Emo "annem neyi yetiştirecek" diye döşünüereh içeri girer içerdekileri görünce önce annesine bakar ve şervana ne oluyor burada der gibi başını sallar.
Şervan Emo'yu toz toprak içinde sadece göz çukurları görünüyordu ve karşında kendisinde bir cevap bekliyordu sakin bir şekilde" Emo halam bundan sonra köprü de çalışanlara yemek yapacak" der.
Emo her iki elerini beline koyarak kesin bir şekilde hayır der gibi başını salar. tam o sırada serhat da içeri girer şunları söyledi " hala babam eğer kabul ettiyse mühendis bey haftalık malzemelerini alsın eğer eksik kalan olursa bana söylesin "der. birden Emo'ya bakınca onun yeni haberi olduğunu anlar sonra" şey galiba yanış bir zaman da geldim" der Emo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağ Ceylanım
No Ficciónvan sınır köyünde geçer. Hikaye hayal ürünüdür ama adetler gelenekler ve yaşantı gerçektir