13.Bölüm (Aile Olmak)

2.3K 170 437
                                    

Yüz kere de yere düşmüş olsam.
Başkalarına çelme takan biri olmayacağım.
Ben kazanan değil insan olmak istiyorum!
Kazanmak kirlidir.
Kaybedelim insan kalırız.

Bölüm Şarkısı: Burcu Güneş=Sen Benimsin Ben Seninim

Mutlaka dinleyerek okumanızı tavsiye ederim 🤭

80 vote 🌟
100 Yorum 🗒

Olmadan bölüm atmayacağım saygılar sunarım 💐

Medyada Emir ve Cansu var☺️

Keyifli okumalar diliyorum ☀️

Zaman insana çok şey öğretti. Fakat, en güzeli sabretmekti. Çünkü yalnızca bu şekilde biraz geriye çekilip  her şeye etraflıca bakabiliyor insan. Çünkü hırs ile öfke ile kızgınlıkla yada kırgınlıkla kör oluyordun. Sadece sakin bir ruhla düşünerek doğruyu görebiliyorsunuz. Ardından yeterince zaman geçtikten sonra çok daha iyi anlıyorsun her şeyi.
Bazı savaşları boşuna vermişsin, bazı durumlara boşuna katlanmışsın ve bazı insanları iyi ki kaybetmişsin...

Yani üstesinden gelemiyorsanız zamana bırakın o her şeyi halleder!

İki genç yürek birbirine biraz da olsa açılmış olmanın heyecanı ve huzuru ile sarılırken çalınan kapı ile Elida hemen geri çekilmiş ve gözlerini utançla kaçırmıştı Hazer de hafifçe gülümseyip haline kapıya bakıp seslenmişti.

"Ne oldu?"

"Kahvaltı getireyim mi yoksa iner misiniz diye sorun dedi de Senem Hanım ondan geldim ağam."

Elida hemen kapıya yürürken Hazer kolundan tutup durdurdu ve tek kaşını kaldırıp yüzüne baktı.

"Tamam Gülsün geliyoruz aşağıya."

Elida hala koluna sarılı duran ele bakarken Hazer yavaşça bıraktı kolunu ve söyledikleri ile kızı utandırdı.

"Tşörtümü çok sevdiysen bana yenisini ver ki bu şekilde inmeyeyim aşağıya."

"Ne?"

Hazer gülerek başını sallayıp kaşlarını kaldırarark elinde tuttuğu şeyi işaret etti.

"Sevdiysen senin olsun diyorum."

Elida hala elinde tuttuğu beyaz tşörte biraz şaşkın birazda utanarak bakıp gözlerini kendisine gülümseyen adamın yüzüne çevirdi.

"Ben ben unuttum."

Koluna dikkat ederek elindeki tşörtü önce başından ardından biraz zorlanarak yaralı kolundan geçirip üstünü düzeltti.

"Valla bir an bu şekilde ineceğim diye korkmadım değil."

Elida hala gülümseyen adama kaşlarını çatarak sordu.

"Sen böyle hep dalga mı geçeceksin benimle?"

"Haşa ne haddime Gelin hanım. Hadi inelim artık insanlar bizi bekliyordur."

ELİDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin