Kimsenin ilacı olmayın. Çünkü insanlar iyileşince ilaç kullanmazlar.
Bölüm şarkısı: Sezen Aksu- Yeni ve Yeni Kalanlar
Keyifli okumalar diliyorum ❤️
Neydi vefa ?
Unutmamaktı. Zor günde sırt dönmemek, kapıları örtmemekti. Dostun ağlarken gülmemek,her acıya onunla göğüs germekti vefa. Laf değil lafta değildi. Vefa ne bir semt,ne de sadece bir apartman adı, vefa dostunla hemhal olmaktı. Yaralıya merhem susuza su ve vefa anlamak bir diken için bir gülü atmamaktı. Vefa çok ağır bir yüktü ve her insan taşıyamazdı. Ve bunu en çok çekindiği insandan öğrenecekti Hazer'in peri kızı."Hasret abla amcamın orada ne işi vardı neden haber vermediniz?"
"Biz konuşuyorduk bir anda dengesini kaybedip yere yığıldı kaldı."
Elida öylece konuşan iki kişiye bakarken kadının kim olduğunu düşünüyordu. Ayrıca ne olmuş olabilirdi ki Rıdvan Kozcu'ya?
"Evde tek mi bıraktın abla onu ambulans falan çağırmadın mı?"
"Aradım tabi ki.Ben ne yapacağımı bilemedim Hazer onu eve taşıdım belki bir araba bulurum diye çıktım yola buraya kadar gelmişim Allah çıkardı seni karşıma."
Orta yaşlarının başında bir kadının da araca binmesi ile tozlu arazi yolunda ilerliyen arabada katı bir sessizlik hâkimdi. Elida ne olduğunu anlayamadığı ve üstüne çok hızlı giden araba ile korkarak sordu.
"Hazer neler oluyor lütfen yavaşla!"
Hazer ise sanki onu duymuyordu gözü yolda hızla sürmeye devam etti sonra küçük bir yola dönüp hızını azalttı ve çok geçmeden de durdu. Adının Hasret olduğunu duyduğu kadın ve Hazer hızla inip küçük eve doğru koşarken Elida da inip onları takip edince gördü kanepede uzanan adamı. Kapının eşiğinde durup bakarken Hazer'in ellerinin titrediğini farketti Rıdvan yavaşça gözlerini açarken kadının sesini tekrar duydu.
"Rıdvan abi uyandı!"
Hazer hızla yanında diz çöküp elini tuttu amcasının.
"Amca iyi misin ne oldu sana böyle?"
"Başım döndü birden gerisini hatırlamıyorum."
Birden burnu kanamaya başlamış ve dikleştirği kanepeye geri yatmıştı. Hazer hızla ambulansı tekrar ararken Elida ve Hasret hanım da Rıdvan'ın yüzünü siliyor bir yandan da onu konuşturmaya çalışıyorlardı. Kadın kalkıp dışarı çıkan Hazer'in yanına yürümüş Elida Rıdvan'ın baş ucunda kalmıştı.
"Hazer ona bir şey olmayacak değil mi?"
"Ambulans gelmek üzere Hasret abla."
Elida pencereden görünen konuşan ikiliye bakarken düşünmeden edemiyordu. Neler oluyordu burada.
Bir anda sirenleri duyulan ambulans evin önüne yaklaşırken anlam veremediğim olayı uzaktan izliyordum.
Sinirli halini görmüştüm bu adamın kıskanç yanına da şahit olmuştum. Mutlu halini neşeli halini dahi görmüştüm ancak endişeli hâli yabancıydı bana. Onu ilk defa bir şeyden korkarken görmek garip geldi bir anda. Gördüklerim ve duyduklarım karşısında kaskatı kesilmişken elime değen el ile Hazer de olan bakışlarımı kesik kesik konuşan yaşlı adama çevirdim. Elimi tutmuş yerinde tekrar dikleşmeye çalışıyordu hemen doğrulmaması için karşına geçip durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİDA
RomanceBir insan en sevdiği için kendinden feragat edebilir mi? Sırf onların canı kurtulsun diye tüm hayatından vazgeçebilir mi? İki sevdalı yürek yanmasın diye kendini feda eden iki kişi.