Rüzgar değse düşecek gibisin
Ama insanlar seni iki dağ aşabilir
gibi görüyor!*****
Tanrım ölmek için illa kalbimiz mi durmalı?
Ben umutlarımı defnettim bu kafi olmaz mı?M
edyada Emir ve Cansu var🤭
Bölüm Şarkısı:Nahide Babashli: Zifiri
Merhaba can okurlarım keyifler yerindedir umarım😊
Uzun bir bölüm ile geldim keyifli okumalar diliyorum 🍀
"Yine ne var ulan ne istiyorsunuz benden?"
Hazer hala kapıda dikilip kendisine bakan kişiye söylenirken Elida onun bu haline gülmekle yetinmişti.
"Abi hani dün gece sabah bana hatırlat demiştin ya ben ondan gelmiştim."
Ardından Bulut başını odaya doğru çevirip gülümseyerek konuştu.
"Günaydın yenge."
"Günaydın."
Hazer bir yandan sabır çekmiş ardından kuzeninin hala odaya baktığını görünce kaşlarını çatıp arkasındaki kapıyı çekerek kapattı ve kuzenine çevirdi çatık kaşlı yüzünü.
"Nereye baktığını sanıyorsun lan? Ayrıca sabah hatırlat dediysem uyanır uyanmaz odama gel mi dedim oğlum hayret bir şeysiniz yemin ederim."
"Abi sen bu sabah biraz gergin misin nedir ya? Annem yarın eve döneriz demeye başladı bile ne kadar erken konuşursak o kadar iyi yani benim için yoksa annem beni dolma oyar gibi oyacak."
Hazer eliyle yüzünü sıvazladı ve sakin olmaya çalıştı. Gerçekten herkesin onunla zoru vardı evlenmeden önce kimse odasına gelmezdi evlendi evleneli herkesin uğrak mekanı olmuştu bu kat ne hikmetse. Önce Cansu şimdi de Bulut onu sinirlendirmek için ne gerekiyorsa yapıyordu.
"Tamam Bulut konuşacağım teyzem ve amcam ile şimdi git sen hadi."
Hazer tekrar odaya dönerken Bulut'u sesini duyunca geri döndü.
"Abi hemen konuşuruz değil mi okula uğramam gerek benim."
"Ulan bir git başımdan tamam dedim ya bırak bari üstümü değiştireyim be."
"Tamam abi ya ne kızıyorsun ki Allah Allah sen kesin ters tarafından uyandın bu sabah."
Demiş arkasından şaşkınlıkla bakan bir Hazer bırakıp merdivenleri inmeye başlamıştı. Hazer ise kendi kendine söylenerek odaya dönüp kapıyı açarken konuşuyordu.
"Karga bokunu yemeden odaya gelmiş hala niye sinirlisin diyor Allah'ım sen bana sabır ver."
Elida ise o kapıyı kapayınca fırsattan istifade hemen üstünü değiştirip yatağını toplamaya başlamıştı bile. Hazer onun yatağı topladığını görünce tüm sinirini unutmuş yavaşça yaklaşıp belinden sarılarak kızı kendine hapsetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİDA
RomanceBir insan en sevdiği için kendinden feragat edebilir mi? Sırf onların canı kurtulsun diye tüm hayatından vazgeçebilir mi? İki sevdalı yürek yanmasın diye kendini feda eden iki kişi.