Sevgi neydi?
Sevgi emekti! Emek yoksa hiçbişey değildir!Bölüm Şarkısı: Fazıl Say =İnsan İnsan
Sevgili okurlarım satır aralarına paragraflara biraz yorum istiyorum lütfen 🙏🏻
Keyifli okumalar diliyorum ☀️
Elida'dan
Çok sevmenin bile bir sınırı var derler hep. Gerçekten var mıdır ki? Karşımda çok sevdim diyen abime içimdeki yarayı nasıl anlatayım bilmiyorum bile. Hala karşımda durmuş ben sadece çok sevdim demesi seni hiç sevmedim demesi kadar acıtıyor canımı.
Çünkü ben de çok sevdim! Ama benim sevgim yakmadı kimsenin canını. Ben hep sevgi sadece taşınan kalbi yakar diye bilirdim. Yanlış mı öğrenmiştim?
Seven insan sevdiğine kıyamaz derlerdi bana neden kıydılar?
Neden bu hayatta başrol olmak varken figüran olmak düşmüştü payıma?
Neden sevdiğim adama bir mecburiyet prangası olarak gelmiştim?
Neden tanımadığım hatta bir çoğunun küçüğü olduğum halde büyük bir nefret kazanmıştım?
Çok fazla soru var ancak cevabını alabileceğim kimsem yok karşımda. Abim yüzüme her baktığında o gözleri beni her bulduğunda kızgın demirle dağlanıyor gibi acı duymam nedendi?
Neden şuan Rıdvan Kozcu'yu anladığımı düşünüyorum. Sanırım bunun cevabını biliyorum ikimizin tek ortak noktası bu cevap.
Biz birbirinden çok farklı iki kişi en sevdiğimiz insanlar tarafından aldatıldık.
O silahına öfkesine sarıldı ben sessizliğe. O kükreyerek kalp kırarak dışarı attı acısını bense susarak. O da bende güvenimizden vurulmuş iki kişiydik işte.İnsanın parçası olan sevdiği insanlar vardır; ve bunun için yaşarız. Sevdiklerimiz için fedakarlık yapar onlar için kendimizden eksiltir çabalarız. İnsanın değer verdiği kişiler olmasa kimseden gözü korkmaz içindeki katili dışarı bırakır ve bundan dolayı ya ölür ve kendisine zarar gelir yada öldürür ve ömrünü bir katil olarak geçirir. Babam ve abim kurşun sıkmadı diye suçsuz mu yani? Rıdvan Kozcu esti gürledi diye gerçekten kötü biri mi? Ben onu anlıyordum oda yaralarını bu şekilde gizliyordu. Siz siz olun hiç kimseyi kınamayın kimsenin sabrını sınamayın, kırmayın ki oda sevdiklerini unutup kimseye zarar vermesin kendi hayatını değmeyen insanlar için çürütmesin. Ve sakın unutmayın kimsenin kimseden korkusu olmaz sevdikleri olmasa elini kolunu bağlayan insanlar olmasa.
Sahi sizin hiç güveniniz kırıldı mı? Benim kırıldı.
" Sakın unutma mutlu olmak zorundasın. Beni bir hiç için yakmış olmayın!"
"Elida böyle konuşma üzme beni abim. Ben hiç ister miyim senin üzülmeni biliyorum suçluyum ama telafi edebiliriz. Sadece biraz zamana ihtiyacımız var bizim. "
"Anlamıyorsun değil mi? Yada ben anlatamıyorum sana. Peki açıkça söylüyorum dinle o halde. İnsan kırılır, sevgi körelir abi! Zaman her şeyi affetmeye yetmez bazen. Çok sevdiği için her şeyi sineye çekemez insan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİDA
RomanceBir insan en sevdiği için kendinden feragat edebilir mi? Sırf onların canı kurtulsun diye tüm hayatından vazgeçebilir mi? İki sevdalı yürek yanmasın diye kendini feda eden iki kişi.