Önümüzdeki Bölümden Kesit

898 53 6
                                    

"Rica ederim."

"Teşekkür etmedim!"

"Bende onu diyorum zaten etmedin."

Genç kız sinirle ellerini saçlarına daldırıp geriye attı. Gerçekten neden hep karşısına çıkmak zorundaydı?

"Kendim hallederdim olayın içine bodoslama dalan sensin bir de teşekkür mü bekliyorsun?"

"Tabi ki hallederdin ama görünce canım çekti bende payımı alayım dedim."

"Resmen adamı dövdün Emrah aklından zorun mu var senin?"

"Hakettiği için dövdüm. Seni rahatsız ediyordu."

"Hangi sıfatla peki kimsin ki sen..."

Saliha lafı biter bitmez karşısındaki adama bakınca kaşından gözüne doğru inen kanı gördü ve hemen ardındangözlerinde titreşen hayal kırıklığını farketti ancak böyle olmalıydı.

"Kim miyim? Gerçekten soruyor musun bunu Saliha? Her gün her dakika senin yanında olmak için neler yaptım biliyor musun senin için buradayım hem..."

"Senden yardım istemedim sürekli gel yanımda ol da demedim yapmasaydın gelmeseydin bir arkadaş için bu kadar derde katlanmasaydın ayrıca arkadaş olmak isteyen de sendin. "

"Arkadaş mı kafayı yedireceksin bana sonunda hala arkadaş mı diyorsun?"

"Her baktığım yerde olan her gittiğim mekanda karşıma çıkan sensin şimdi ben mi suçluyum gelmeseydin. Sana bir vaat vermedim anladın mı?"

"Haklısın bendim. Özür dilerim seni korumaya çalıştığım için özür dilerim yanında olduğum için. Ama o adamı dövdüğüm için asla özür dilemiyorum az bile yaptım."

Saliha onun vurdumduymaz tavırlarına daha fazla katlanamayacağı için sinirle bir nefes verip arabasına bindi ve orada beklemeye başladı.

Emrah arabaya binen kıza bakıp iç çekti karşısındaki kızın bu kadar katı olmasını anlamıyordu. Bir hafta boyunca her fırsatı değerlendirmek için kendini paralamıştı ama kız bana mısın demiyordu. Belki hayatında başkası vardır diye gölgesi gibi takip etmişti ama yoktu o zaman aralarındaki engel neydi neden ona bir şansı çok görüyordu?

ELİDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin