Sevmek 6 harften oluşan bir kelime değildir sadece birini sevince en katı yanın bile yumuşar onu görünce. Kalbin sanki elindeymişçesine atar. Bir adamın kalbi olursun nefesi bazen de ruhu oluverirsin.
Sevmek mi sevilmek diye sorsalar kuşkusuz sevmek derdim çünkü kimse yüzde yüz emin olamaz sevildiğine. Hazer beni seviyordu emin değildim ama hissediyordum bana dolu dolu seni seviyorum demese de güzel bakıyordu gözlerime şefkat doluydu sesi ve elleri saçlarıma her değişinde ruhumu okşuyordu.
Ben beni sevme ihtimalini bile sevmişken şimdi gözlerime değen bakışları kalbimi hızlandırıyor. Uyurken onu izlemek Ah çıldırmış olmalıyım hafif kirli sakallı çehresi her daim dağınık olan saçları keskin yüz hatları ile bu adam benim diyebiliyorum. Hiç ihtimal bile vermezken onun da beni sevmesi nasıl bir iyilik yaptım ki derken buluyorum kendimi.
Önce hayalini sevdim mesela sonra çatık kaşlarını gözlerini şefkatle dokunan ellerini dün gecenin izleri hafızama düşerken yanaklarımın kızardığını hissediyorum.
Yalan yok korkmuştum ilk gecemizde ki gibi donuk gözler görmekten korkmuştum. Beni talan edecek sözler duymayı reddetmişti kulaklarım. Ve kalbim bir kez daha sevilmeden dokunulmaya dayanamazdı ama öyle olmadı. Sanki ben bir bebektim bana öyle sarıldı kırmaktan incitmekten korkar gibi. Elleri ilkinde acımı çizerken vücuduma bu kez sevgiyle değdi tenime. Ve dudakları sevdamı mühürlediler sanki bir daha.
Şimdi yatakta bir nefes uzağımda bir eli belimde diğer eli başının altında öyle güzeldi ki. Dün gece biz yeniden bir olmuştuk. Önce kendisi duş almış sonra tüm itirazlarıma rağmen beni de yıkamıştı hayatımda hiç bu kadar utanmamıştım sonra kendi halime güldüm kocamdı ve beni daha dakikalar evvel zaten çıplak görmüş hatta ötesine bile geçmişti. Benimdi bu adam benim sevdam benim kocamdı. Şimdi üstünde hiçbir şey yokken bir eşofman altı ile milimlik ötemde nefes alıp veriyordu.
Bakışlarım saate değince birazdan uyanacağını anlayıp kalkmak istedim ama belimdeki eli sıkılaştı önce ardından kaşlarını çatıp beni biraz daha kendine çekti. Önce anlıma bir öpücük bırakıp ardından başını boynuma gömünce kalakaldım olduğum yerde bir insanın her yaptığı sizi kitler miydi? Tekrar kalkmak için yeltendiğimde başının altındaki eli de sarıldı ince belime şimdi onun kafesinde bir kuşum sanki. Ve sonra gözleri kapalıyken yeni uyanmışlığın verdiği bir çatallaşma ile sesini işittim.
" Kıpırdama kadın."
"Hazer herkes uyanacak birazdan aşağıya inmem lazım."
Ah gözlerini açtı ya bana değdi ya uyanır uyanmaz o hareler ama kaşlarını çattı yine yanlış bir şey mi dedim?
"Bir daha ben uyanmadan yataktan çıkarsan çok kötü bozuşuruz Peri kızı."
"Ama ama..."
"Ne aması senin yüzünden sabahları uyanıp karımı arıyorum odanın her yerinde."
Sözleri karşısında yanaklarım kızarırken aklıma babaannemin sözleri düştü.
"Aman kizum kocandan evvel kalk odanı toparla mutfağa in kahvaltıya yardım et kocanın ailesine saygıda kusur etme!"
"Ben kahvaltıya yardım etmek için."
Hazer başını biraz öteye çekip ve hala belime sarılı olarak konuştu.
"Sen bu evin hizmetlisi değilsin Elida bu işleri yapacak tonla insan var bu evde ben karımı uyanınca yanımda görmek istiyorum."
Ben başımı sallarken bir eli saçlarıma değdi ve yüzüme gelen bir tutamı kulağımın arkasına çekip gülümsedi. Odadan erken çıktığım için kızan bir kocam vardı beni yanında göremediği için kızan biri varsın seni seviyorum demesindi hissettiriyordu ya. Bende onun karışan saçlarına elimi uzatında ye açılan gözlerini tekrar yumdu bir zamanlar hayalim olan şeyi yaptım bende gözlerimi kapattım ve saçlarını okşadım.
"O kadar güzelsin ki."
Dilimden dökülen şeyin farkında bile değilken kahkahası doldu kulaklarıma Ah neden kapatmıştım ki gözlerimi nasıl kaçırırdım bu anı ben kendime kızarken dudakları önce anlıma ardından dudaklarıma değdi ve sözleri ile yanaklarımın yandığını hissettim.
"Bana güzel diyen ilk kadınsın Gelin hanım. Ama sevdim bunu güzel ha? "
Tekrar güldü. Saat sabahın sekizinde yatakta uzanmış sohbet ediyorduk.
"Hazer."
"Efendim Peri kızı."
"Kimsenin önünde böyle güzel gülme tamam mı?"
Söylediklerim ile iki kaşı birden havalandı şaşırmıştı bende şaşırdım Ah Elida kıskanç yanını gösterecek zaman mıydı? Bir tepki bekledim bir şey desin istedim o gülümseyerek bana baktı.
"Gülüşünü saklaması gereken ben değilim sensin herkes bana çatık kaşlı diyor ama biri bile seni gülerken görürse yakarım bu şehri haberin olsun."
Gülüşümü beğeniyor beni kıskanıyor beni seviyor!
"Seviyorsun."
Fısıltı şeklinde dudaklarımdan dökülen kelime ile tekrar çatıldı kaşları bu halini bile seviyor olmam saçma mıydı?
"Duymadım ne dedin?"
"Beni sevmen diyorum adam deli kalbimin en büyük zaferi!"
"Senin bana gelmen de benim en büyük zaferim! Seni kaderime yazana binlerce şükür. "
Yeni bölüm gelene kadar tadımlık bir şeyler bıraktım tekrar görüşene dek sevgiyle kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİDA
RomanceBir insan en sevdiği için kendinden feragat edebilir mi? Sırf onların canı kurtulsun diye tüm hayatından vazgeçebilir mi? İki sevdalı yürek yanmasın diye kendini feda eden iki kişi.