Cengiz yalpalayarak tuvaletten çıktı.
O sırada partneri telefon görüşmesi yapıyordu. Kalabalığı yararak masaya ilerledi.
"Evet efendim. Anlaşıldı."
...
"Kendisine ileteceğim. Görüşmek üzere."
Partneri ona dönüp noldu anlamında bir el jesti yaptı.
"Doğru adammış. "
"Hayda... Demek blöf atmıyormuş Kıralı."
Cengiz bira bardağının kenarlarında parmağını gezdirmeye başladı.
"Teğmen ne diyor?"
"Talimat gelene kadar bekleyin dedi."
Kafasını kapıya çevirip bir süre sağa sola sallanmasını izledi.
"Kalk gidiyoruz."
"Nereye?"
"Takip edeceğiz."
"Ama te-"
"Bekle sadece ben gidiyorum, yeni bir şey olursa gizli hattan ara beni."
Hızlı adımlarla kapıya yöneldi Cengiz. Sırtı hala ağrıyordu. Çok fena yapıştırmıştı adam onu duvara.
Hemen eski model siyah arabaya bindi ve gelen taksiyi izledi. Adam kafasını uzatıp bir şeyler dedi ve sonra taksiye bindi.
---
Fazla fark edilmemek için hem yavaş sürüyordu hem de arada büyük bir mesafe bırakıyordu Cengiz.
Sonunda taksinin rıhtımda durduğunu gördü ve sessizce uzağa park etti.
Burdan tüm şehrin manzarası gözüküyordu.
Adam inip camdan parayı şoföre uzattı. Daha sonra taksinin uzaklaşırken çıkardığı tozu izledi bir süre.
Adam yürümeye başlayınca Cengiz yavaşça kapıyı açıp dışarı çıktı ve uzak mesafeden takip etmeye devam etti yürüyerek.
Bir süre sonra adam rıhtımın ucuna oturup kafasını arkaya attı.
"Alo Cengiz."
"Efendim Tufan?"
"Teğmen seni sordu, işi çıktı dedim. Şimdilik bizlik bir durum yokmuş. Senden ne haber?"
"Şuan hiçbir şey yok, biraz daha izleyeceğim. Sonra sana haber veririm, şimdi kapatmam lazım."
Kafasını tekrar adama çevirdiğinde oraya yığılıp kaldığını gördü. Hızlı adımlarla ona doğru yaklaştı.
Gerçekten adam yığılıp kalmıştı.
Diz çöküp yanaklarını hafifçe tokatladı. Kulağını dudağına yaklaştırıp nefes alıp almadığını kontrol etti.Bir süre yüzüne baktı.
İçkiden dolayı, diye içinden geçirdi Cengiz.Daha sonra çok sarsmadan ceplerini aradı adamın.
Sigara paketi.
Çakmak.
Birkaç bozuk para.
Telefon.Arka ceplerini aramaya geçmeden önce telefonu eline aldı ve kurcalamaya başladı. Kilit vardı.
Telefonu kapatıp arka cebine koydu Cengiz. Daha sonra gövdesini hafifçe çevirip arka cepleri yoklamak istedi.
Tişörtü hafif sıyırınca pantolon ve tişört arasında gizli olan silahı fark etti. Tam çekip çıkartacakken, adam mırıldanmaya başladı.
"Bırak.. lan.. silahımı.. "
Cengiz kafasını çevirip hafif gözlerini açmış olan adama baktı.
Silahı alıp adamın kafasını yere bıraktı.
Biraz inceledikten sonra telefonu çıkarıp silahın fotoğraflarını çekti ve tekrar adamın cebine koymak için eğildi.
Adam çoktan yine bayılmıştı.
Cengiz silahı yerine koydu ve ayağa kalktı.
Geceyi süsleyen şehrin ışıklarına bir süre bakıp düşündü.
"Alo Tufan."
...
"Bugünkü kamera kayıtlarını sildir bardaki."
...
"Çok önemli gelişmeler var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya İşi (bxb)
Short Story"Dudaklarımdan öp yoksa ölürsün.." /mafya x polis/ !BU KİTAPTA KÜFÜR VE ARGO BULUNMAKTADIR!