22 - final 2

3.3K 117 21
                                    

Tufan,

Önceki mektubunu aldım. Terfin için gerçekten çok ama çok mutluyum.

Bizi sormuşsun. Açıkçası burası memlekete göre epey sıcak. Tropikal hava ilk başlarda çarpmıştı, hiç alışamayacağım sanmıştım, ama ne derler bilirsin. İnsan beşer, insan şaşar. Yine yanıldım:)

Ali amcaya da selamımı söyle. Bir gün alın biletleri hepiniz gelin. Özledik valla.

Ya da oğlum, akıllı telefon alsana Tufan ya. Ne uğraştırıyorsun milleti? Ordan görüntülü konuşuruz.
Gerçi o zaman bu mektubun ne anlamı kalırdı, değil mi? Olsun, eskileri hatırlamak mektupla daha güzel.

"Bebeğim, kahvaltı hazır."

"Tamam geliyorum! Yazmayı bitireyim ilk."

"Peki peki."
Mutfaktan gülme sesleri geliyordu.

Cengiz "Hey Allah'ım..." diyerek güldü ve yazmaya devam etti.

Sedat'ın da selamı var. Her ne kadar anlaşamasanız da:)

Teğmen'le fotoğrafınızı da yollamıştın ya, rica etmiş bizden de bir fotoğraf.. unutmadım onu da, zarfın arkasında golf sahasında çektiğim bir selfie var. Ona verirsin.

Şimdi gitmem lazım. Aksatma yazmayı, gelir bulurum seni. Herkese selamlar.

Cengiz.

"Cengiz hadi ama!"

"Geldim!"

Mutfağı girişe bağlayan cam sürgülü kapı sonuna kadar açıktı.
Upuzun palmiyeler, 100 metre ilerdeki kumsal ve çarşaf gibi deniz..

Cengiz'in hep hayalini kurduğu şeydi bu manzara.

Mutfağa girdiği gibi kolları bağdaş bir şekilde sinirli sinirli ona bakan Sedat'a yaklaştı ve parmaklarının ucuna çıkarak sevgilisinin burnuna bir öpücük kondurdu.

"Aşçı önlüğü sana ayrı bir cazibe katıyor."

"Dalga geçmeyi bıraksana."

Gülüştüler.

-SON-









İyisiyle kötüsüyle, macerasıyla korkusuyla, aşkıyla nefretiyle bu hikayenin de sonuna geldik..

Lafı uzatmaya gerek yok.. çok ilginç bir kurguyu benim için. Yazarken çok keyiflendim. Umarım sizin için de bu yolculuk güzel geçmiştir.

Başka bir kurguda, tekrardan görüşmek üzere efenim.

Bırakın da Cengiz ve Sedat tüm kötü günleri artlarında bırakıp Amerika'da yiyişsinler.

Yazarınız:)

Mafya İşi (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin