Cengiz'in aklı sürekli ikilem yaşıyordu.
Mantığı sürekli ona işini, telefona bakması gerektiğini, ve bu işin gereksiz uzayıp tehlikeli yerlere kaydığını söylüyor; diğer yandan duyguları onu ele geçiriyor ve bu adamı ilk gördüğünden beri ona her saniye daha da takıntılı hale geliyordu.
Soğuk avuç içi gövdesinden göğüslerine doğru çıkmaya başlayınca kafasını geriye attı ve tişörtün üstünden çıkarılmasını bekledi.
Gözlerini açtığında Sedat'ın dudaklarının kendininkilere yaklaştığını görünce onu boynundan kavrayıp kendine yapıştırdı.
İşte tam o an aklındaki mantığa dair son düşünceyi de siktir etmişti.
Sedat bu vahşi ataktan dolayı hem şaşırmış hem de zevk almıştı.
Nefesinin yettiği kadar öpmeye devam etti onu, elleri sırtında daireler çiziyordu.
Nefes almak için dudaklarını ondan ayırdığında kanlı sıvı ikisininde dudaklarından akıp aralarında bir bağ oluşturdu. Lambanın altında yakut gibi parıldıyordu milimetrelik ipimsi bağ.
Onlar fark etmeden damla olup yere düştü ufak yakut.
"Dünkü 4'ten sonra.. bu kadar hevesli olacağını düşünmemiştim..."
"Konu sensen hep hevesliyim yakışıklı."
"Deli ediyorsun beni.."
Cengiz tam Sedat'ın pantalonuna yönelecekti ki Sedat ellerini yakalayıp kendi boynuna bağladı.
"Daha fazla üzerine gitmek istemiyorum. Sadece banyo, anlaştık mı bebeğim? "
Cengiz küçük bir öpücük kondurup kafasını olumlu anlamda salladı.
Sedat Cengiz'in tüm üstlerini çıkarıp onu tekrar kucağına aldı. Arada saçlarına öpücükler kondurup Cengiz'in kızarmasına sebep oluyordu.
Onu küveti içine yerleştirdi ve suyu ılığa ayarlayıp biraz açtı. Hafif yapılı ve zarif vücudunda ellerini gezdirip suyun her tarafına değmesini sağladı.
Boynunda ve göğüslerinde sayısız morluk vardı. Bu izleri gördükçe daha çok tahrik oluyordu ama sakin olması gerektiğini kendine sürekli hatırlattığı için kendini dizginleyebiliyordu. Bir süre sonra kapalı odada nem iyice artmaya başladı.
"Yanıma gelsene."
Sedat elindeki şampuanı Cengiz'in kafasında gezdirdi ve elini yıkayıp üstündekilerden kurtuldu.
Yarısı dolmuş olan küvete Cengiz'e çarpmamaya çalışarak ayaklarını soktu daha sonra kendine yer açmak için onu kucağına aldı ve birlikte küveti içine oturdular.
Kucak kucağa oldukları için organları birbirlerine değiyordu. Sedat kendine hakim olabilmek için hemen dudaklarını Cengiz'e yapıştırdı.
Uzunca öpüp çekti dudaklarını sonra ufak ufak öpücükler kondurdu.
Cengiz ise hem sıcak suyun hem de birbirine değen çıplak bedenleri yüzünden bayılacak gibi hissediyordu.
İki elin kafasında dolaşmasıyla gözlerini açtı. Sedat'ın dudaklarını birbirine bastırarak kendini kastığını gördü. Ne yaparsa yapsın tahrik oluyordu her hareketinden.
Kafasını eğip köpüklerin gölgelediği bedenlerine baktı. İkisininki de erekte olmuştu.
-Smut'ımsı içerik coming-
/Bu adamlara ben bile mani olamıyorum/Yavaşça sağ elini sıcak suyun içine sokup işaret parmağının ucuyla Sedat'ınkinin ucuna dokundu.
Dokunmasıyla Sedat'ın kaskatı kesilmesi bir olmuştu. İstekliliğini vücudu ortaya koyuyordu.
Baş parmağıyla işaret parmağının arasına alıp sıkmaya başlayınca Sedat'ın ufak inlemeleri odayı çevrelemişti.
O sırada hiç beklemediği bir anda Sedat'ın da onunkini kavradığını hissetti ve çekmesine acıyla inledi.
Sevgililerden biri vahşileştikçe diğeri daha da sertleşiyor, birbirlerine hiç acımadan zevk yaşatıyorlardı.
"Ayağa kalk."
Cengiz gözyaşlarıyla gözünü açtı ve karşısında aşırı seksi adamı gördü
"Hemen dedim!"
Cengiz verilen talimatla ayağa kalktı ve ne olacağını beklemeye başladı.
Sedat erekte olmuş organını ağzına alıp emmeye başladı. Bir yandan da kendine manstürbasyon yapıyordu.
"Daha hızlı, daha hızlı-ahh... lütfen!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya İşi (bxb)
Short Story"Dudaklarımdan öp yoksa ölürsün.." /mafya x polis/ !BU KİTAPTA KÜFÜR VE ARGO BULUNMAKTADIR!