Onu ilk gecenin 12'sinde sahilde ağlarken görmüştü. Yanı başında sayılamayacak kadar çok bitmiş ve ezilmiş bira kutusu, bir elinde sigara...
Duman rüzgarın etkisiyle havaya dağılıyor, dolgun dudaklarından çıktığı anda yok oluyordu.
Bir süre ayakta bekledi ona bakarken.
Sonra yanına gitmeye karar verdi.
Kendi kendine bir şarkı mırıldanıp arada gözlerinden akan yaşları sigarayı tuttuğu elinin tersiyle siliyordu.Sigarası bitince ayağıyla ezdi ve poşette bir bira kutusu daha aldı.
Açtı.
Ona doğru yürüdü bir süre Cengiz. Varınca sessizce yanına oturdu.
Hırçın rüzgar gömleğinin içine girip tenini okşuyordu.
"N'oldu?"
Adam kafasını çevirip yanına oturan adama baktı. Sanki uzun zamandır onun yanında oturuyormuş gibi birayı yere bıraktı ve o eliyle adamın bacağını ovaladı bir süre dertten.
"Bu dünya fazla bana biliyor musun?" dedi aksak aksak kalın sesiyle.
Onu ilk o zaman tanımıştı. Kim olduğunu, nerden geldiğini bilmese de.. Asla aklından çıkaramadı.
Tufan o sırada telefondan fotoğrafları gösteriyordu.
"Nerden buldun bunları?"
"Ben bulmadım, seni takip eden andaval çekmiş."
"Hassiktir.."
"Ya tabi, hassiktir. "
Fotoğraflarda Ali amca ve Sedat vardı kendisiyle birlikte. Sonra denizdeki fotoğrafları. Yemek yedikleri fotoğraf.
Cengiz daha sonraki gelecek fotoğraflardan çıldırasıya korkmaya ve endişelenmeye başlamıştı.
Çıkmaza düşmüş gözlerle Tufan'a baktı.
"Ne bok olacak şimdi?"
Tufan derin bir nefes alıp telefonu kapadı ve elini Cengiz'in omzuna koydu.
"Bu takipçi ya ofisten, ya mafyadan ya da hiç tanımadığımız etmediğimiz herhangi siktiriboktan başka birinden."
Derin bir nefes aldı.
"Siz ikinizin arasında ne sik olduğu hiç umrumda değil, o işler beni ilgilendirmez. Ama tehlikedesiniz Cengiz. Ve artık ben yardım edebilir miyim bilmiyorum."
Cengiz kafayı yememek için kendini zor tutuyordu.
"Hemen ona ulaşmam lazım."
Tufan son anda Cengiz'i kolundan yakaladı.
"Dikkatli ol Cengiz, sana bir şey olsun istemem. " Derin bir nefes aldı. "Bu mevzu son bulduğunda ve sen güvende olduğunda mutlaka bana ulaş."
Cengiz son kez Tufan'a sarıldı ve ıssız sokakta güneşin ilk ışıklarına doğru kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya İşi (bxb)
Short Story"Dudaklarımdan öp yoksa ölürsün.." /mafya x polis/ !BU KİTAPTA KÜFÜR VE ARGO BULUNMAKTADIR!