Sedat gece Cengiz uyurken kulübeden çıktı.
2 saat önceden çağırdığı taksiye bindi ve bütün yol boyunca dışarıyı izlemeye koyuldu.
3 gündür plan üstüne plan yapıyordu. Cengiz'i bu işin içine dahil edemezdi. Onu seviyordu. Ve bunu bedeli olarak ölümü bile kabul edecekti belki de.
"Burada ineyim ben."
Yol parası ateş pahası tutmuştu. Ama umrumda bile değildi Sedat'ın. Fazladan 100 lira verdi ve şoförün tepkisini bile beklemeden hışımla arabadan indi ve yolun karşısına geçti.
Hızlıca atm'ye doğru yol aldı. Etrafına bakındı ve güvenli olduğunu düşününce numaraları tuşlamaya başladı.
Tam kartı yerine sokacakken ensesinde bir soğukluk hissetti.
"Sessiz ol. Ve sakın yanlış bir şey yapayım deme, sonun olur."
İçinden küfürler eden Sedat yavaşça ellerini yukarı kaldırdı. O sırada ustalıkla kartı cebine yerleştirmişti bile.
"Kimsin?" diye sordu tıslayarak.
"Burada soruları ben sorarım."
Arkasındaki adam silahın ucunu iyice boynuna yaslamıştı. Canını acıtacak derecede bastırıyordu.
"Cengiz nerede?"
..
"Sana soruyorum Cengiz nerede? Ne yaptın ona!"
"O güvende."
"Blöf atma adi köpek!"
"Şu silahı çekersen adam akıllı konuşabiliriz ha."
Tufan boşta kalan eliyle Sedat'ın üstünü aradı ve silahı yerine yerleştirdi.
"Konuş."
Sedat arkasını döndü ve karşısındaki genç adama baktı.
"Cengiz'in arkadaşı mısın?"
Tufan sadece öfkeyle ona bakıyordu.
"O güvende, sana bunu kanıtlarım da."
"Ne yaptın ona?"
"Hiçbir şey."
"Şerefsiz, doğruyu söylesene lan!"
"Bak oğlum, asabımı bozdurma benim. Yalan falan yok. Niye zarar vereyim ona!"
"Niye geldin buraya?"
"Neden bir polise öteyim?"
Loş sokak lambasının ardında iki adam gerginlikle bakışıyorlardı.
"O seni seviyor."
Sedat hiçbir şey söylemedi. Sadece karşısındaki yapılı siyah saçlı adama bakıyordu. Tek istediği işini halledip bir an önce burdan siktir olup gitmekti.
"Bak. Ben onu ne pahasına olursa olsun koruyacağım. Şimdi, eğer ona bir şey olmasını istemiyorsan.. Beni burda hiç görmedin. Tamam mı?"
"Benim çıkarım ne?"
Sedat elini arka cebine doğru götürdü. Tufan her ihtimale karşı elini silahında tutuyordu.
"Al şunu."
Tufan tam açmaya yeltenecekken Sedat eliyle kağıdı kapatıp engel oldu.
"Şimdi değil."
...
"Git hemen."
Sonraki bölüm final
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya İşi (bxb)
Short Story"Dudaklarımdan öp yoksa ölürsün.." /mafya x polis/ !BU KİTAPTA KÜFÜR VE ARGO BULUNMAKTADIR!