Final bölümlerini meydalardaki şarkılar eşliğinde okumanız tavsiye olunur.
İyi okumalar.Teğmen hurdalığın giriş kapısını görebilecek bir şekilde uzaktaki elektrikçi kulübesinde bekliyordu.
"Tüm birliklerin dikkatine, herkes yerini alsın. Tamam."
Etraf çok tozluydu. Sanki bu hava bilerek bugün böyleydi.
Puslu.
Ruhsuz.
Soğuk.Birkaç polis daha binanın yan tarafında hizalanmış bekliyorlardı.
--
"Alo, Baba."
"Oğul."
"Veda etmek için aradım. Neden diye sorma."
"..."
Uzun bir sessizlik olmuştu.
"Başka bir şey söylemem lazım aslında Baba."
"Söyle oğul."
"Şuan sevkiyatın başında mısın?"
"Uzaktan takip ediyorum."
Sedat arabayı yolun kenarına çekti.
"Şimdi dediklerimi sorgulama Baba. Yanında kim varsa müsaade et, çıksınlar."
Telefonun ardından birtakım sesler işitildi.
"Baba, içimizde hain var diyordun ya.. hain-"
"Çıkar ağzından baklayı oğul."
"Kıralı bunca zamandır polislerle iş birliği yapıyormuş Baba. Cengiz söyledi."
"Cengiz? Ben san-"
"Baba boşver onu. Sevkiyatın bir ayağı çukurda. Ve senin de öyle. Kıralı her an gelebilir."
"..."
Bir anda telefonda gürültü patlamıştı.
"Sen ha! -.... alın atın şunu dı-"
Pat
"Baba? Baba!"
Telefon hattı kesilmişti.
Sedat yan koltukta duran para çantasına ve altında duran iki uçak biletine baktı.
Tüm öfkesiyle gözlerinden yaşlar çıkıyordu.
Anahtarı çevirdi. Motoru harladı. Tüm hızıyla gaza bastı.
--
Kamyonlar yavaşça hurdalığın açılan kapısından dışarı çıkıyordu. Kamyonların ardından birkaç silahlı adam gözükmeye başlamıştı.
"Teğmen ne yapacağız?"
"Bekle."
Dürbüne benzeyen edevatla uzaktaki sevkiyat kamyonlarına ve silahlı heriflere bakıyordu.
"20 kişiden çok daha fazlalar. Tufan herkese hazır olmalarını söyle."
Siyah takım elbiseli bir adam, birkaç adama el kol işareti yapıp kamyon kapılarını açmalarını işaret etti.
Yavaş adımlarla üç kamyonun hepsini teker teker dolaştı. Daha sonra öne çıkan biriyle el sıkıştı ve yanında taşıdığı çantayı önündeki cüsseli adama uzattı.
"Teğmen?"
"Bekle."
Cüsseli adam ve birkaç kişi daha yol kenarında bekleyen siyah arabalara bindi.
Takım elbiseli, bir şey bağırarak kamyonlara işaret etti.
Telsizden haber gelmişti.
"Teğmen, yol çıkmalarını söyledi."
"50 metre güneydeki birim, arabayı girişe çekin derhal!"
Birkaç saniye sonra bir kamyonet hurdalığın girişine yaklaşmış kamyonların çıkmasını engellemişti. Tam o sırada silahlı adamlar geçişi engelleyen kamyoneti taramaya başladılar.
"2. Birim hareket!"
Yan cephede bekleyen polisler silahlı adamları çevreleyip ateş açmışlardı.
"Merkez, ek birim istiyoruz! Tamam."
Tufan şoför koltuğuna geçmiş komut bekliyordu.
Teğmen bir süre daha dürbüne benzeyen aletle etrafa bakındı."Herif kaçıyor. Tufan, çabuk arka kapıya sür!"
Tufan hemen gaza basıp topraklı yolda ilerlemeye başladı. Araba, engebeli yoldan dolayı arada zıplıyor gibiydi.
Nihayet yola çıktıklarında tam gaz kökleyip öndeki siyah mercedesi peşlemeye başladı.
Yandan silahlı adamın biri polis arabasının tekerine sıkmaya çalışıyordu.Teğmen pencereyi açıp karşı ateşe geçti. Polis arabasının ön camı tuz buz olmuştu.
Tufan sonunda siyah mercedese yetişmiş, onu yolun köşesine sıkıştırıyordu.
Teğmen tam silahını şoföre hizalamıştı ki takım elbiseli herif çıkıp Teğmen'i omzundan vurdu.
"Teğmen, iyi misiniz?!"
Teğmen son gücüyle diğer kolunu destek aldı ve şoföre hiza aldığı silahın tetiğini çekti.
Siyah Mercedes yolun korkuluklarından fırlayıp yandaki bayıra doğru takla atmaya başladı.
Tufan hemen arabayı kenara çekti ve Teğmen'e yardım etmek için kapıyı açtı.
"Merak etme, bir sıyırıktan ölecek değilim ya." dedi gülerek Teğmen.
---
Uçak havalanmadan önce son kez yanında oturan Cengiz'e baktı Sedat.
Karmakarışık duygular içindeydi.
Çok yorulmuştu.
Hayat onu çok yormuştu.Ölümden dönmüştü.
Sevdiğini neredeyse kendi öldürüyordu.
Sevdiği insanları her geçen gün kaybediyordu.Bunlar aklından geçerken Cengiz'e baktı.
Onun gözlerinden de düşünceli olduğunu görebiliyordu.
Cengiz Sedat'a yaklaşıp yanağına minik bir öpücük kondurdu. Ve aklındaki tüm şeyleri yok etmek için gülümsedi.
"Sevgili yolcular, hepinize iyi günler dileriz. Ben kaptanınız..."
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya İşi (bxb)
Short Story"Dudaklarımdan öp yoksa ölürsün.." /mafya x polis/ !BU KİTAPTA KÜFÜR VE ARGO BULUNMAKTADIR!