bölüm 2

313 9 0
                                    

Mesut çıkar, Selin'in evli olup olmaması fikri onu rahatsız etmiştir. Eve gelir.

-AlSel-

Ali ve Selin polis evine gelmiştir.

Ali: Sen hazırlan, yemek yemeğe gidelim.

Selin: Tamam, gelirim bir iki dakikaya.

Ali: Tamam.

Selin üzerini değiştirir ve gelir, Ali ve Selin sahile giderler, orada küçük bir restoran bulurlar, yemek yerler ve biraz yürüyüp geri gelirler. Polis evine gelince ikisi de odalarına çıkıp yatarlar.

-sabah-

Sabah Ali ve Selin hazırlanıp merkeze gelirler, ekip de yavaş yavaş gelmeye başlamıştır.

Rıza: Evet çocuklar, Hamdi ile ilgili yeni bir plan yapmamız gerekiyor. Adamı tekrar kaçırmamalıyız. Önerisi olan var mı?

Ali: Bence Hamdi'nin yanına gizli görev ile birimiz girebilir, hatta ben girebilirim, adam beni hiç görmedi. Tanımıyor.

Selin *sessizce*: Ali, kendine gel.

Ali *sessizce*: Sorun yok, sakin ol.

Rıza: Emin misin evlat? Tehlikeli bir görev.

Ali: Önceden bu gibi birçok görevde bulundum müdürüm. Eğer siz de izin verirseniz.

Rıza: Tamam o zaman, ne zaman başlayacaksın?

Ali: Beklemenin manası yok, burada tanıdığım birkaç kişi var, onlar ile irtibata geçip beni yanlarına almalarını sağlayacağım.

Rıza: O zaman sen hazırlığını yap, biz de adım adım takip edeceğiz. Kendini riske sokacak bir şey yapma. Bizim önceliğimiz sensin.

Ali: Anlaşıldı müdürüm.

Ali kalkar ve hazırlanmaya gider.

Selin: İzninizle müdürüm.

Rıza: Tabi. Halledin işinizi.

Selin de kalkar ve hızla Ali'nin arkasından gider.

Rıza: Çocuklar bir şey sorucam ama aramızda kalsın.

Ekip: Buyur baba.

Rıza: Ali ve Selin, evli mi?

Mesut huzursuzlanır.

Hüsnü: Bizde bilmiyoruz baba.

Aylin: Soyadları farklı.

Bahar: Ama her yere birlikte gidiyorlar.

Rıza: Aman neyse boş verin, zamanı gelince öğreniriz zaten.

Mesut: Biz devriyeye çıkalım mı baba?

Rıza: Çıkın ama akşam burada olun.

Ekip: Anlaşıldı.

-Alsel-

Ali çıkmıştır, Selin'de arkasından koşarak ona yetişir.

Selin: Ali, bu ne demek oluyo? Ya sana bir şey olsa ne yaparım ben?

Ali: Bir şey olmayacak, hem baksana bu ekip Hamdi'yi bulana kadar 10 yıl geçer, ben hemen aralarına girip alıcam adamı, sonra da evimize dönücez.

Selin: Dikkat et ama kendine, operasyon umurumda değil, kendini tehlikede hissedersen hemen uzaklaş oradan, tamam mı?

Ali: Tamam ablacım, için rahat olsun.

Selin: Ya deme öyle!

Ali: Tamam demedim bir şey, çıkıyor musun sen?

Selin: Bilmem izin aldım geldim, kimse bir şey demedi.

KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin