Selin mektubu okuyunca birden gerilir. Merkeze varınca doğruca kendi katlarına çıkar, kimseye bir şey söylemez.
Hüsnü: Selin, iyi misin?
Selin: E-Evet abi, iyiyim.
Rıza: Evet çocuklar, yeni bir operasyon var. Toplantı odasına geçelim.
Ekip toplantı odasına geçer.
Rıza: Kadri ****, eskiden savcıymış. Mesleğinden atılınca da intikam almak için teröristlerle çalışmaya başlamış. Şuan İstanbul'da. Biriniz gizlice aralarına sızacak. Gönüllü olan var mı?
Mesut: Ben gönüllüyüm baba, birçok kez bu tür operasyonlarda yer aldım bildiğin üzere.
Rıza: Peki o zaman. Bugün dinlen, yarın başlıyoruz.
Mesut: Tamam baba.
Rıza: Hadi siz de devriyeye geçin.
Ekip çıkar.
Selin Kadri'nin adını duyunca şok olmuştur. Kadri Selin'in eski sevgilisidir. Selin ekibe söyleyip söylememesi gerektiğini bilmiyordur. Bu sırada Mesut ile birlikte arabaya doğru gidiyorlardır. Selin Mesut'u evine bırakıp devriyeye çıkacaktır.
Mesut: Selin, sen iyi misin? Betin benzin attı.
Selin: Ha, e-evet iyiyim. Grip olucam galiba, ondandır.
Mesut: Dikkat et kendine.
Selin: Sen de, sen de dikkat et. Gidip hemen ben gönüllüyüm diye atladın, kızmadım değil.
Mesut: Bir şey olmayacak, merak etme. Zaten birçok kez böyle görevlerde bulundum, hem boş ver beni, eve giderken bir ıhlamur al sizin orada ki baharatçıdan.
Selin başı ile onaylar.
Arabaya binerler. Selin Mesut'u bırakır ve devriyeye geçer. Aklında ona gönderilen not vardır. O adamı bulması lazımdır, o adam onu Kadri'ye götürecektir.
Selin tüm gün araştırır ama hiçbir iz bulamaz. Akşam bitkin bir halde eve gelir. Ali ve Pınar evde film izliyorlardır. Selin doğruca odasına girer. Kapısını kilitler ve camının önündeki koltuğuna oturup düşünmeye başlar. Ne yapacağını bilmiyordur. Kadri'nin Mesut'a zarar vermesinden korkuyordur.
Ali Selin'in geldiğini görmüştür seslenmiştir hatta ama Selin hiç bakmadan direkt odasına geçtiği için Ali ters giden bir şeyler olduğunu anlamıştır.
Ali: Pınar, ben geliyorum hemen.
Pınar: Tamam, Selin kötüyse filme sonra da devam ederiz. Rahatsız olmasın hiç.
Ali gülümser ve Selin'in kapısına gelir.
Ali: Selin, iyi misin?
Selin: Evet.
Ali: Selin, kapıyı açar mısın bi'?
Selin: Hayır, uyumak istiyorum, sonra konuşuruz. Siz keyfinize bakın.
Ali: Emin misin?
Selin: Evet.
Ali: İyi, peki.
Ali içeri gelir.
Pınar: Ne olmuş?
Ali: Anlamadım ama önemli bir şey olduğunu sanmıyorum.
Ali: Hadi filmimize devam edelim.
Pınar: Peki.
-diğer gün-
Mesut operasyon için hazırlanmıştır. Birkaç adam ile konuşmuştur ve o adamlar Mesut'u Kadri'ye götürmüşlerdir.
X: Patron sana yeni bir adam getirdik, adı Hasan. İyi, güvenilir bir adam. Sağlamdır yani.
Kadri: Öyle diyorsun yani, hmm. İyi gelsin buraya, konuşalım bi'
Mesut içeri girer.
Mesut: Kendimi tanıtayım, ben Hasan. İki hafta önce hapisten çıktım. Sizinle çalışmak istiyorum.
Kadri: Neden içeriye girdin?
Mesut: Eski patronumun suçunu üstlenmiştim, 3 yıl vermişlerdi. Patron öldü, sonra işleri çözdüler. 4 yıla çıkarttılar. Şimdi de buradayım.
Kadri: Hmm. İyi, sevdim seni. Artık bizimlesin. Eğer birine ötersen senin için yolun sonu olur. Burada konuşulan şeyler burada kalır.
Mesut: Anladım patron.
Kadri: İyi bakalım, hadi şimdi gel de yeni planlarımızı anlatalım sana.
Mesut'a yapacaklarını anlatırlar.
Kadri: Hasan, sana güvendim. Boş adam değilsin. Çok çabuk kavrıyorsun. Artık sağ kolumsun. Benden sonra senin sözün geçecek.
Mesut: Sağ ol patron.
Kadri: Çocuklar Hasan abinize bir çay getirin.
X: Hemen patron.
Çaylar gelir.
Mesut: Patron, haddim değil ama neden bu işleri yapıyorsun? İyi bir adam benziyorsun, yani neden bu işlere bulaştın.
Kadri: Bu işlere bulaşmamın hikayesi çok eski. Bundanyaklaşık 10 yıl önce, tabi o zamanlar yani savcı olmuşum. Neyse 10 yıl öncesine kadar her şey çok güzeldi. Çok güzel ve beni çok seven bir sevgilim vardı, ben de onu çok seviyordum. O da o zamanlar komiser yardımcısıydı. Şimdi komiser olmuş. Neyse ben istemeyerek bazı işlere bulaştım, ardından bana iftiralar falan atıldı. Meslekten atıldım. Daha sonra canımdan çok sevdiğim kadın beni terk etti, kardeşi ile birlikte Antalya'ya gitti. Ben de o günden sonra toparlanamadım. Ondan öcümü almam lazımdı. Bana bunu yapan tüm herkesten öcümü almalıydım, birileriyle görüştüm. Beni de aralarına aldılar. En sonunda da bu güne geldik işte. Ee senin hikayen nasıl?
Mesut: Benim hikayemi boş ver, çok karışık. Şimdi başlasam 10 güne zor biter.
Kadri: İyi sen bilirsin. Neyse benim küçük bir işim var. Onu halledip gelirim, buralar sende.
Mesut: Tamam.
Kadri üzerini değiştirir. Uzun bir mont giymiştir ve bir de şapka ve gözlük. Sanki birilerinden gizleniyormuş gibidir. Ama zaten tüm emniyet peşinde olduğu için Mesut bunu normal bulur.
Kadri Selin'in evinin önüne gelmiştir. Selin'i izliyordur. Selin camdan bakıyordur ama Kadri'yi fark etmemiştir. Daha sonra Selin içeri girer ve Kadri de kendi kendine konuşur.
Kadri: Sen benim dünyamı kararttın ben de buna karşılık senin canını alacağım. Yavaş yavaş öleceksin.
Kadri tekrar geri gelir (Kaldığı eve). Mesut oradadır hala.
Neyse aradan birkaç gün geçer. Selin'e birkaç tane daha not bırakılmıştır ama her seferinde farklı bir şekilde ve hiçbir kameraya yakalanmadan bırakıldığı için Selin hiçbir iz bulamıyordur. Ali ters giden bir şeyler olduğunu anlamıştır ama Selin bütün olanları herkesten ustalıkla sakladığı için kimse bir şey anlamamıştır. Herkes Mesut operasyonda olduğu için Selin'in böyle olduğunu düşünüyordur.
Ama Selin hem o yüzden hem de işin içinde Kadri olduğu için korkuyordur.
Neyse ekip merkezdedir ve Mesut arar.