Sziasztok! Hoztam nektek egy részt, Remélem tetszeni fog. Jó olvasást és további szép napot mindenkinek! ❤️
-Jó reggelt! – Köszönt életvidáman a szőkeség.
-Reggelt.
-Annyira remek lesz! Az első karácsonyi bulim lesz!
-Az első?
-Mi nem tartunk ilyeneket. – vonta meg a vállát.
-Sziasztok! – Köszönt a két dinka.
-Sziasztok srácok! Hogy hogy ilyen korán?
-Besegítünk a díszítésbe.-Mosolyogtak mint valami röhögő baba. A terembe beérve már voltak páran. Lassan feldíszítették a termet, ki lettek pakolva a kaják, bulijátékok, és a zene is meglett.
-Jó reggelt osztály! – köszönt szokásos egyhangúságával a sensei.
-Jó reggelt! – köszöntünk vissza a szokásos módon.
-Ma van az utolsó nap a szünet előtt. Nem érdekel mit csináltok csak engem hagyjatok! – begubózott a hálózsákjába, majd befeküdt a sarokba és már aludt is.
-Akkor... bulizzunk! – Üvöltött fel pinky.
Én oda mentem a helyemre és leültem, aztán csak néztem a többieket. Pontosabban Hikaru nevetését, szórakozását a lányokkal, ahogy iszik.. Egyszerűbben őt néztem és gondolkodtam. Hogy mi vonja el a figyelmem amikor éppen buli van? A gondolat hogy nem sokára elfog menni. Egyszer csak a közeledő alakjára lettem figyelmes.
-Katsu, miért vagy itt egyedül? Gyere te is szórakozni kicsit. – megfogta a kezem és fel akart húzni, de nem jött össze neki. – Ne kéresd magad, csak egy kicsit. Kérlek. – Olyan aranyos kérlelő szemekkel nézett, nem tudtam neki nemet mondani, így felálltam. – Tudtam hogy nem tudsz nemet mondani. – Húzott egy olyan „igazam volt” vigyort.
-óh, óh Hikaru-chan! Kirshima-kun és Kaminari-kun szkandereznek.
-Hajrá Ei! –Szurkolt neki a kezemet fogó. Nem is kell mondanom hogy a hegy hajú nyert. – Jó erőben vagy!
-Úgy gondolod? – nevetett.
-Tch! Még hogy jó erőben van.. – fejeztem ki nem tetszésem.
-Bakugo-kun, csak nem féltékeny vagy?
-Fogd be breki különben esküszöm hogy kinyírlak!
-Katsu, miért nem játszol akkor Ei ellen?
-Én biztos nem csinálok ilyen nyomi dolgot.
-Hát jó, akkor kijelentem hogy jelenleg Ei a legerősebb.
-Dehogy ő! Gyere Furahajú ha mersz! – az ingemet feltűrtem és lekönyököltem az asztalra, ahogy a vöri is. A kezünket össze fűztük majd Kaminari mondott egy „Mehet”-et. Egy kicsit nehezebben ment mint gondoltam de..
YOU ARE READING
Eljátszani és megszeretni(Bakugo Katsuki)
Random(Befejezett!) Bakugo Katsuki hírtelen felindulásból hazudik osztálytársainak a nem létező párkapcsolatáról. Majd találkozik még aznap az új szomszédukkal, aki másnap elviszi neki az otthon felejtett ebédjét, így a többi 2-A osztályos félre érti a h...