25.fejezet

432 31 3
                                    

Sziasztok! Ismét egy hosszabb részt hoztam, remélem tetszeni fog! Jó olvasást és szép estét mindenkinek! ❤️

Felöltöztem és lementem reggelizni.

-Jó reggelt fiam! – köszönt a banya.

-Reggelt.

-Elvigyelek? Én is megyek a gyűjtésre.

-Nem, mert még előtte az akadémiára kell mennem, onnan visszük át amit kell.

-WOOW, tényleg jó hatással van rád Hikaru-chan. Talán még sosem válaszóltál nekem ilyen nyugodtan és tartalmasan.

-Fogd be, banya. – csak nevetve vissza fordult mosogatni. De igaza van, mindig kiabálok. Reggeli után felkaptam a cipőm, a kabátom és az akadémia felé vettem az irányt. Amikor odaértem az a pápa szemű megint utasítgatott mindenkit.

-Ezt te viszed Midoriya. Kirishima ez a tiéd. Mina-san, Tsuyu-san ti ellenőrizzétek ezeket. Na, akkor.. áh, Bakugo jó kor jöttél, te vidd azt a dobozt hátul. – nem szóltam semmit csak megfogtam és felkaptam.

Nem szeretem ha parancsolgatnak, viszont ez fontos volt Hikaru-nak, ezért nem akartam elrontani semmivel. Sajnos kb. 20 percet sétáltunk mire oda értünk és közben azokat az idiótaságaikat hallgatni.. már majdnem fel adtam és felrobbantottam őket. Főleg amikor az a kis perverz tett megjegyzést hogy vajon Hikaru-nak milyen lesz az előadó ruhája. Én annyira, de annyira ki akartam  lökni a teher autó elé.

-Áh, nézzétek Hikaru-chan már melegít!- Momo törte meg a gyilkolási szándékom, és amikor oda néztem, megnyugodtam. Olyan nyugtató kisugárzása volt.

Fekete vékony nadrág, kék póló és fekete kesztyű volt rajta. Az arcán mosoly virított.

-Úr isten? Nem fázik? – kérdezte a rövid barna hajú lány.

-Amikor a  fedett korcsolya pályán vannak akkor ott is hideg van, emlékezz vissza Uraraka-chan amikor elmentünk megnézni, de ők mozognak  szóval lehet bemelegsznek.

-Ah, igazad lehet  Mina.  – Amikor mentünk tovább a színpadhoz, akkor csúszott le az unoka testvéréhez aki adott neki egy termoszt.

-Rendben, akkor Bakugo állítsd fel a dobot. Ashido-san ti vegyétek át a koreográfiát,  Midoriya, Kaminari, tiétek a világítás, a többiek a többi hangszerben segítenek Jiro-san – nak.

Mindenki bele kezdett a dolgába és már 1 órája itt lehettünk, s már mindenki végzett a dolgával, így kicsit neki láttam dobolni, bemelegítésképpen.

-Fantasztikus vagy Katsu, ugye tudod?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Fantasztikus vagy Katsu, ugye tudod?

-Ti is végeztetek?

-A gyakorlással igen, már csak Yui-sama – hoz nézek be, hogy kell-e  neki segítség. Ezt neked hoztam. Forró csoki, én csináltam. – egy fehér bögre volt nála amit át nyújtott.

Eljátszani és megszeretni(Bakugo Katsuki) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora