Sziasztok! Tudom késő van,de akkor is hozok nektek 2 részt. Amiből itt van az első.Remélem tetszeni fog, jó olvasást!❤️
A parti utáni másnap egésznap együtt
lógtunk Hikaru-val. Tévét néztünk, kaját csináltunk, feküdtünk, elmentünk a Kis srácot meglátogatni, akinél most ott volt a kis csaj is.-Bakugo-kun kérdezhetek valamit? Tudod.. négyszemközt? - kérdezte Dan.
-Akkor addig mi lemegyünk iszunk valamit rendben Yoko-chan? - A lány megfogta a barátnőm kezét és elmentek.
-Mit akarsz tudni? - ültem le az ágyra.
-Te úgy szereted onee-chan-t, mint anya és apa egymást?
-Ezt hogy érted? - Sóhajtott egyet és megingatta a fejét.
-El fogod venni feleségül onee-chan-t?-Egy kissé.. zavarba jöttem a kérdésétől, mert tény hogy azt akarom sokáig velem legyen és nem tudom elképzelni már a mindennapjaimat úgy, hogy ne lássam.
-Nem tudom, ugyanis Hikaru nem sokára el fog menni.
-De szereted úgy? - nézett rám türelmetlenül.
-Azt hiszem igen.
-Figyelj rá. Figyelj rá sokat, mert eltitkol valamit előled. - Csak néztem rá értetlen fejjel. „Mi az hogy figyeljek rá? Mit titkolna?"
Ezután egy orvos jött be, így lementem a kávézó részleghez és a lépcső aljáról figyeltem ahogy nevetve törli le a kislány maszatos arcát. „Figyelj rá sokat, mert eltitkol valamit előled". „Nem lehet, hiszen mindent elmond nekem. Vagy nem? De miért hazudna a kissrác? De Hikaru-nak sincs oka hazudnia."
-Katsu, , Katsu minden rendben?
-Öhm, aha. Az orvos vizsgálja.
-Igen, Yoko - chan ért is jöttek. - Csak most láttam hogy tényleg nincs itt a lány. - Mehetünk? - Bólintottam. Ő mosolyogva megfogta a kezem, elköszönt a recepcióstól aztán haza mentünk.
Csinált vacsorát a banyával, majd a fater is megjött és leültünk. Valamiről beszélgettek, aztán csak azt éreztem hogy a fejemen csattan valami.
-Te normális vagy?! Ne ütögessél már!!
-Akkor ne vágj ilyen képet.
-Katsu, azóta vagy ilyen amióta Dan-chan-nal beszéltetek. Talán mondott valamit amit a szívedre vettél?
-Én.. - Nem mondhatom el. -.. Csak sajnálom őt oké? Milyen kicsi még és szinte az egész eddigi életét a kórházakban tölti..
-Hát igen, nem könnyű. - Egy pillanatra ő is elszontyolodott, majd egy mosolyt húzott, ami nem volt az ő mosolya, nem olyan volt mint amilyen szokott lenni. - De Dan-chan nagyon erős. Tudom hogy meggyógyul és el fogja venni Yoko-chant. - Ezután még az őseim megbeszélték hogy töltse velünk a karácsonyt, aztán majd újévet a családjával tölti.
-Akkor holnap korán jövök hogy tudjak segíteni. Viszlát! Szia. - adott egy puszit, megöleltük egymást és átment a lakásába.
Az nap éjjel nem igazán aludtam, csak gondolkodtam, gondolkodtam. De arra jutottam hogy nem titkolhat előlem semmit. Hisz mindent elmondott az nap a kórházban mikor kibékültünk. Mivel későn aludtam el, így 11:00 múlt mikor csörömpölésre keltem fel, aztán kacagásra. Felöltöztem, majd lementem.
Az illatok amik a levegőben terjengtek, már megéheztem.
-Jó reggelt fiam. - köszönt a fater.
-'Reggelt'.
-Katsu, kicsit késő van a reggelhez már. - Az a mosoly, na az volt az amit én szerettem látni. A mosolyától nekem is mosolyognom kellett, így oda mentem és a hajába pusziltam.
-Hikaru-chan én ezt befejezem, addig ti menjetek és díszítsetek.
-Biztos? - Az anyám csak mosolyogva biccentett.
>>
-Ne, ott már olyan sok piros van. Oda tedd.-Miért nem mindegy?
-Mert így olyan mint ha összehányták volna. Ez egy karácsony fa, legyen szép.
-De én ide akarom tenni.
-Katsuki-nak igaza van. Szerintem is jól mutatna ott. - Jött be az anyám és most nekem adott igazat, így egy amolyan „Na most mit teszel?" mosolyt húztam.
-De nagyon sok a piros. Nézd. - mutatott a fa arra a pontjára amin egy helyen több piros gömb volt. - A végén kihoztunk belőle valamit. Egésznap hülye karácsonyi dalok szóltak, amit a 3 dinka énekelt teli torokból majd röhögtek. Az este hamar eljött, s a két nő terítette az asztalt.
-Vacsora!-kiabált az anyám, majd mind a ketten leültünk a faterrel, ők meg hozták a kaját.
-Ez a mártás nagyon finom.-Dicsérte apám.
-Ezt Hikaru készítette. Új recept alapján amit nem rég találtam.
-Tényleg nem rossz. - Adtam én is a véleményem.
-Na de én oda adnám az ajándékokat ha nem baj, mert már nagyon kíváncsi vagyok.
-Rendben, akkor ajándékozzunk. - Egyezett bele a barna hajú felmenőm. Kimentünk a nappaliba és leültünk, amíg a kék szemű odaadta az ajándék táskákat. Előszőr az apám kapta meg.
-Ez komolyan az enyém? - Oda van a régiségekért, ezért egy régi díszes toll volt, tintával, tinta tartóval, piros viasszal és saját pecséttel, amin a monogramja volt. Ez teli találat lett nála. - Köszönöm, Hikaru-chan. - A vigyora letörhetetlen volt. Ő utána a banya nyitotta ki, aki szintén megilletődve nézett a barátnőmre.
-Ezt hogyan sikerült?
-Jóban vagyok a menedzserével. És már 2 hónapja kb. hogy napi szinten e-mail eztem neki. - Egy aláírt kép volt a banya kedvenc korcsolyázójáról.
-Akkor azért csak egy keretet vettél? - Emlékeztem vissza amikor az ajándékokat vásároltuk a randink keretében.
-Aham. De most nyisd ki te. - A táskában egy kis, kék doboz volt, amit kinyitottam. 2 kulcstartó volt benne, ami engem ábrázolt hős jelmezben. - Az egyik az enyém vette el belőle a jobb oldalit.
-Ez nagyon aranyos. - Nézte az anyám is. Ezután ő is megkapta a mi ajándékunk. A szüleim a kedvenc bandája lemezét vette meg, tőlem meg egy fényképező gépet kapott amit kinézett a vásárláskor. Annyira örült neki hogy egy jó darabig a nyakamba csimpaszkodva ölelt. De ne értsétek félre nem panaszkodom, sőt, élveztem. Az egész karácsonyt sosem élveztem így mint most hogy itt van velem.
VOUS LISEZ
Eljátszani és megszeretni(Bakugo Katsuki)
Aléatoire(Befejezett!) Bakugo Katsuki hírtelen felindulásból hazudik osztálytársainak a nem létező párkapcsolatáról. Majd találkozik még aznap az új szomszédukkal, aki másnap elviszi neki az otthon felejtett ebédjét, így a többi 2-A osztályos félre érti a h...