Bölüm 1: Yeni Görev

2.9K 280 242
                                    

Shin Ryujin son kez üstünü düzelterek odanın kapısını çaldı. İçeriden gelen 'Gir' komutuyla yavaşça kapıyı açarken arkadaşı Felix'i görmesiyle gülümsedi.

"Günaydın Ryujin."

"Günaydın Felix."

Arkadaşının karşısındaki siyah deri koltuğa otururken etrafa bakındı. "Namjoon nerede? Bizi buraya çağırdı ama kendisi yok etrafta."

"Birazdan gelir. Dosyaları almaya gitmişti."

Tam o sırada odanın kapısı açılmasıyla içeriye Namjoon girmişti. Elinde tuttuğu birkaç dosyayı masanın üzerine koymuş ve koltuğa oturmuştu.

"Selam çocuklar. Nasıl gidiyor?"

Namjoon'un sorduğu soruyla Ryujin gülümserken cevap verdi. "Her zaman ki gibi. Aksiyonsuz geçiyor. Bir aydır görev vermiyorsun."

"Şanslısın çünkü tam bunun için buradasın."

Ryujin tek kaşını kaldırıp gülerken Felix kafasını sağına yaslamıştı. "Peki o halde yeni görevimiz nedir?"

"Yeni göreviniz kaybolan Star Art High School öğrencilerini bulmak. Bunlar kaybolan çocukların dosyası ve okul yıllığı. Çocukların hepsi okul sınırları içerisinde kaybolmuş, en azından kamera kayıtları öyle gösteriyor. Fakat buna rağmen çocuklar bulunamamış. Bu yüzden o okula kimlik değiştirerek gidiceksiniz. Az önce okul müdürüyle konuştum. Öğretmenlerin ve diğer eğitim görevlilerin sizin geleceğinizden haberleri var. Fakat hademe ve öğrenciler sizden habersiz. Dikkatli olun. Zor bir görev."

Namjoon elindeki siyah dosya ve okul yıllığını Ryujin'e uzatmıştı. Ryujin dosyaları eline alıp kısaca incelerken Namjoon sözüne devam etti.

"Kimse sizin gerçek kimliğinizi anlamasın diye sizlere sahte kimlik de çıkarttık. Sizler Amerika'dan gelen iki kardeşsiniz. Michael ve Laurel kardeşler. Soyadlarınız ise Williams."

Felix ve Ryujin, Namjoon'un onlara uzattığı sahte kimliği incelerken Namjoon ayağa kalktı ve kapıya ilerledi.

"Umarım ki görevi başarıyla tamamlar ve sağ sağlim buraya gelirsiniz. Şimdi benim işim var. Gitmem lazım. Sormak istediğiniz bir soru var mı?"

Felix ve Ryujin kafasını aynı anda sağa sola sallarken Namjoon "İyi o zaman, görüşmek üzere." diyerek odadan çıkmıştı.

"Evime gelmeye ne dersin Ryujin? Hem yemek yeriz hem de görevi inceleriz."

"Olabilir."

İkisi de oturduğu yerden kalkıp odadan çıkarken son kez kendi ofislerine uğramış ve şirketten ayrılmışlardı.

Felix, yaptığı kahve ve kurabiyelerle balkona girmiş ve sehpasına koymuştu. Ryujin, kahvesinden küçük bir yudum alırken Felix ona döndü.

"Yıllığa ya da dosyaya baktın mı? Ne yazıyor?"

Ryujin bunun üzerine kahvesini fincana geri bırakırken elindeki dosyayı açmış ve ilk kaybolan çocuğun bilgilerini okumaya başlamıştı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kaybolan Öğrenciler| Ryeji & HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin