Yazarın ağzından:
Felix ve Ryujin çimlerin üzerinde oturup karşılarındaki büyüleyici gün batımı manzarasına karşı sessizce bakarken en sonunda Ryujin söze başlamıştı.
"Ee naber?"
Gözlerini ayırmadan gün batımını izleyen Felix, Ryujin'in sorusuna cevap vermişti.
"İyilik, senden naber?"
Ryujin de tıpkı Felix gibi gözlerini ayırmadan gün batımına bakarken o da kendisine yöneltilen soruyu cevaplamıştı.
"Benden de."
Aralarından geçen kısa diyolog sonrasında tekrardan ikisi sessizliğe bürünmüştü. Felix ağzına küçük bir kurabiye parçası attıktan sonra tekrar Ryujin'e bir soru sormuştu.
"Ee daha daha nasılsın?"
Bunun üzerine Ryujin kafasını yavasça çevirip Felix'e bakmıştı. Felix de aynı şekilde Ryujin'e doğru kafasını çevirmiş ve bir süre birbirlerine bakmışlardı.
"Felix bugün okulda ne oldu?"
Ryujin'in sorusuyla Felix gözlerini kapatıp derin bir nefes alırken başını tekrardan batmakta olan güneşe çevirmişti.
"Hyunjin beni öptü."
"Ne?"
Felix'in dedikleriyle Ryujin hızla ona bakarken Felix tekrardan gözlerini hızla kapayıp derin bir nefes almıştı. "Bu nasıl oldu Lix? Ne zaman öptü? Neden öptü? Hemen cevap ver bana."
"Sakin ol prenses. Öğle arasında terasa çıkmıştım. Birden yanıma geldi. Bir şeyler zırvaladı ve beni öptü."
Ryujin ifadesiz bakışlarını karşısındaki manzaraya çevirip sodasından bir yudum aldıktan sonra Felix'e bakmadan ona bir soru yöneltmişti.
"Ona karşı bir şeyler hissediyor musun?"
"Hayır. Kendisiyle çok konuşmadım. Adı ve görünüşü dışında bildiğim bir şey de yok. Ona bir his besleyemem. Biliyorsun, insanlara çabuk güvenen ve onları seven bir tip değilim."
Ryujin sessizce Felix'i dinleyip sodasından birkaç yudum daha aldıktan sonra şişeyi kenara koymuştu.
"Felix, ister sev ister sevme. Buna bir şey diyemem ancak sen de biliyorsun ki bu tür şeylerde katı kurallar var. İşimiz gereği maalesef ki tür şeylerle çok uğraşamayız. Özür dilerim ama bu yüzden böyle bir şeyi unut."
Felix, Ryujin'i sessizce dinlerken kafasını sallamıştı. Aralarından tekrar bir sessizlik oluşurken Ryujin kafasını kaldırmıştı.
"Tzuyu ile konuştum. Bana kaçırılma anını anlattı. Ayrıca Nayeon'un çok yakın olduğu dört arkadaşı varmış. Tzuyu, Rosé, Dahyun ve Yuqi."
"Yuqi mi? Şu zorbalardan değil mi o? Aralarında ne var?"
"Tzuyu'nin anlattığına göre birbirlerine para karşılığı sırlarını anlatıyorlarmış. Eskiden bir tanışıklıkları varmış."
"Ryujin fark ettin mi?"
"Tam olarak neyi?"
"Zorbalar dışında kaçırılan kişilerin zorbalarla bir bağı var. Bunu fark ettin mi?"
Felix'in söyledikleriyle Ryujin şaşkınca kafasını sallarken Felix'e bakmıştı. "Bunu daha önce fark etmemiştim. O zaman gelecekte kaçırılıcak kişileri tespit edip, onları koruyabiliriz."
"Bu doğru. Ancak kimlerin zorbalarla bir bağı var, bilmiyoruz. O kişileri bulmak zor olucaktır."
"Her sınıfa sivil polis gönderebiliriz. Bu sayede bizim olmadığımız günler hem öğrencileri korurlar hem de sınıftaki kişilerle kaynaşıp, zorbaları tanıyan kişileri bulabilirler."
"Ryujin bu harika bir fikir. Eve gittiğimde bunu Namjoon'a söyleyeceğim."
Ryujin gülümseyip sodasından bir yudum aldıktan sonra şişeyi kenara bırakmış ve çimlerin üzerine yatmıştı. Felix ise Ryujin'i izleyip gülümserken yediklerini bittiğinde çöpleri poşete koyup ayağa kalkmıştı.
"Hava kararıyor. Gitme vakti Ryu. Kalk hadi."
"Geliyorum!"
Eve vardıklarında.
Ryujin'in ağzından:
Arabadan inip Felix'e el salladıktan sonra yaşadığım küçük apartman dairesine girmiş ve asansöre binmiştim. Çantamın içinde anahtarı ararken telefonumdan gelen bildirim sesiyle oraya dönmüştüm.
Bilinmeyen Numara
Dikkatli olun. Yoksa sıradaki öğrenciler siz olursunuz. Shin Ryujin :)"Ne?"
Felix'in ağzından:
Ryujin'i evine bıraktıktan birkaç dakika sonra ben de kendi apartmanıma gelmiş ve arabadan inmiştim. Arabanın kapısını kapatıp apartmana girdiğimde adımlarımı asansöre yönlendirmiştim. Evimin bulunduğu kata geldiğimde asansörden inmiş ve evime doğru ilerlemiştim. Yavaş adımlarla kapıya doğru yürürken kapımın önündeki paspasın üzerinde duran siyah zarf dikkatimi çekmişti. Adımlarımı hızlandırıp kapıya geldiğimde yerde duran zarfı almıştım. Eve girip hızla salona doğru yürümüş ve koltuğa oturup zarfı açmıştım.
'Selam çilli,
Umarım kız arkadaşınla başladığın bu ajanlık oyununa en yakın zamanda son verirsiniz. Yoksa listemize girip sıradaki kişiler siz olacaksınız.
NOT: O kırmızı dudaklarının tadını çok merak ediyorum :)
Sevgilerle Bilinmeyen
Lee Felix Yongbok'a '
"Siktir ne?"
...
Selam millet! Sonunda bir bölüm daha attım. Mutluyum :"")))
Umarım kafanızın karışmasına yol açmam. Hikayenin her şeyini planladım ve artık güzelce kaosla devam edip en sonunda fici bitirebilirim.😌 Ficin bitmesine daha çok var gerçi ama boşverin o kısmı. Zamanla o da gelicek.
Bu sefer buraya fotoğraf koymaktansa müzik önereceğim. Tomorrow x Together'ın bu şarkısı gerçekten çok hoş. Ayrıca MV'nin hikayesi çok güzel. Yeşil bileklik, ahh ahh :")
Oy vermeyi unutmayınız!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan Öğrenciler| Ryeji & Hyunlix
FanfictionStar Art High School öğrencileri esrarengiz bir şekilde aniden ortadan kaybolmaya başlar. İlk başta okul müdürü bunu pek takmasada işler zaman geçtikçe daha da ciddiye biner ve bunun üzerine iki tane ajan tutar. Ajanlardan birisi Shin Ryujin diğeri...