Yazarın ağzından:
"Dün bilinmeyen bir numaradan böyle bir mesaj aldım. Seni kahvaltıya çağırma sebebim de buydu zaten."
Ryujin telefonunu Felix'e verip masaya oturduğunda dikkatle Felix'e baktı. Felix ise çatık kaşlarıyla telefona bakıp masaya koyduğunda, çantasından dün kapısının önünde bulduğu zarfı çıkarmıştı. Ryujin şaşkın bakışlarla zarfa bakarken "Demek ki senin telefon numaranı bulamamışlar. Ama adresini nereden biliyorlar?"
Felix derin nefes alıp şakaklarını ovduğunda Ryujin'e baktı. "İşin korkutucu kısmı da bu. Adresimi ben kimseye vermedim, evime de kimseyi davet etmedim. Nasıl bilebiliyorlar anlamıyorum."
"Evinde kamera yok mu senin? Oradan bakalım kimin koyduğuna."
"Ryujin baktım kameralara. Bu zarfı evimin önüne koyan kişi karşı komşumuz. Ona da siyah giyimli, hiçbir yeri görünmeyen birisi vermiş."
Ryujin aldığı cevapla geriye yaslanırken bulundukları duruma içinden küfür etmişti. "Buna inanamıyorum. Nasıl bir durumun içindeyiz?" Felix düşünceli bakışlarıyla Ryujin'in mutfağını incelerken meyve suyundan bir yudum aldı. "Ryujin yarın Cuma günü. Irene bize konum atıcaktı. Hatırlıyor musun?"
"Evet, hatırlıyorum. Bu yüzden yarın okula gidecek miyiz?"
"Ne olur ne olmaz, gitmeliyiz. Sonrasında Irene ile birlikte gidebiliriz oraya. Konum atmasına gerek olmaz."
"Güzel plan."
Ryujin ile Felix konuşmalarını sonlandırıp kahvaltılarını yaptıktan sonra etrafı toparlayıp evden birlikte çıkmışlardı.
డ
"Hey Irene selam!"
Bankta oturup kitabını okuyan Irene duyduğu ses ile başını oraya verirken gördüğü bedenle gülümsedi. "Selam. Nasılsınız?"
"Gayet iyiyiz. Sen?"
"Aynı. Pek bir şey yok."
Irene'in cevabıyla Felix gülümserken Ryujin onlardan biraz durarak etrafı inceliyordu. Felix, Ryujin'e küçük vir bakış atıp tekrardan Irene'e döndüğünde gülümsedi.
"Yarın cuma. Bize o yerin konumunu atacağını söylemiştin. Biz de seninle gelebilir miyiz? Hem konum atmana gerek olmaz."
"Ahh şu. Tabi ki gelebilirsiniz. Okuldan sonra pastaneye uğrayıp birkaç şey almam gerekiyor. Sonrasında birlikte gidebiliriz."
Felix, teşekkür amaçlı gülümserken arkadasına yaslanmıştı. "Bahçede tek başına kitap okumaktan korkmuyor musun?" Irene, kitabından başını kaldırıp bahçede gözlerini gezdirirken nöbetçi öğretmene el sallamıştı. "Nöbetçi öğretmene güveniyorum. Eğer o olmasaydı kesinlikle çıkmazdım."
Felix 'anladım' dermişçesine kafasını sallarken yanına gelen bedene dönmüştü. "Michael benim lavaboya gitmem gerekiyor. Ellerim kirlendi. Birazdan gelirim."
Felix başını sallayıp "Burada bekliyorum." dedikten sonra Ryujin hızla oradan ayrılıp lavaboya gitmişti.
Ellerini bol su ve sabunla yıkadıktan sonra cebindeki peçeteyi alıp kurulamış ve aynada biraz kendisine bakmıştı. Saçlarını düzenleyip tek bulunduğu bu lavaboda olabildiğince sessiz olmaya çalışırken duyduğu topuk sesleriyle başını kapıya çevirmişti.
İçeriye giren kırmızı saçlı bedene kısaca baktıktan sonra ellerini kuruladığı peçeteyi çöpe atıp tam oradan uzaklaşıcakken kırmızı saçlı beden onun kolundan tutmuştu.
"Selam güzellik."
Ryujin elini sertçe kendisine çekmeye çalışırken Yeji kafasını yana yatırmış ve gülmüştü. "Elini hiç kurtarmaya çalışma çünkü bırakmayacağım."
"Lanet olsun Yeji! Amacın ne? Bırak beni!"
Ryujin'in bağırması üzerine Yeji daha da sinirlenirken Ryujin'i duvara doğru ittirmişti. Ryujin sertçe itilmesi üzerine afallarken Yeji, Ryujin'i duvarla kendi bedeni arasına almıştı. Bir eli duvarda durup bir eli Ryujin'in ağzını kapatırken fısıldamıştı.
"Sakın bağırmaya kalkma, tamam mı uslu kız? Sadece birazcık eğlenmek istiyorum. Şimdi elimi çekicem ve sen de bağırmayacaksın."
Sözlerini söyledikten sonra Ryujin'i kontrol etmiş ve sessiz olacağına emin olduktan sonra elini ağzından çekmişti. Elini ağzından çekmesi üzerine Ryujin, Yeji'nin suratına tükürmüş ve karnına tekme atarak yere düşmesini sağlamıştı.
"Bir daha bana yaklaşmaya çalışma. Yoksa seni daha kötü yaparım. Anlıyor musun?"
Yeji'nin cevabını duymadan arkadasını dönüp gideceği sırada Yeji, Ryujin'in saçını çekmiş ve onu duvara yapıştırmıştı.
"Laurel beni iyice sinirlendirmeye başlıyorsun. Annecik sinirlensin istemezsin değil mi?"
Yeji, Ryujin'in kulağına fısıldadıktan sonra bir süre daha saçlarını tuttuğu bedene bakmış ardından dudağının hemen altına küçük bir öpücük kondurmuştu. Bunun üzerine Ryujin daha da sinirlenirken en sonunda dayanamamış ve Yeji'nin suratına yumruk atmıştı.
Yediği yumrukla geriye doğru sendelerken Ryujin ellerden kurtulmasıyla rahatlamıştı. Ardından Yeji'nin üzerine doğru yürümüş karnına bir tekme daha atarak oradan uzaklaşmıştı.
Koşarak onu dışarıda bekleyen Felix'in yanına geldiğinde nefes nefese kalmıştı. Yüzündeki kan ve morarıkları gören Irene ve Felix şokla Ryujin'e bakarken Ryujin sadece "Buradan gidelim." demişti.
...
Yazar sinirli, o kadar sinirli ki eli ayağı titriyor.
Her neyse, çok da önemli değil.
Bu bölüm için aklımda kavga sahnesi falan yoktu. Sadece bunu yazarken sinirliydim ve ... evet, kavga sahnesi yazdım.
Umarım ki güzel olmuştur. Bu bölüm biraz tıkandım. Bu yüzden geç geldi. Kusuruma bakmayın lütfen. 💖
SKZ Player 'ı izlediniz mi? Vampir Skz görmek inanılmazdı. Umarım daha da çok görürüz *-* Darısı ITZY'nin başına 🛐
Oy vermeyi unutmayınız!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan Öğrenciler| Ryeji & Hyunlix
FanfictionStar Art High School öğrencileri esrarengiz bir şekilde aniden ortadan kaybolmaya başlar. İlk başta okul müdürü bunu pek takmasada işler zaman geçtikçe daha da ciddiye biner ve bunun üzerine iki tane ajan tutar. Ajanlardan birisi Shin Ryujin diğeri...