Yazarın ağzından:
Ryujin elinde Irene'in verdiği kutuyu tutarak kantinin girişine doğru ilerlediğinde gergince kapıdan Yeji'ye baktı. Yeji elinde kahvesiyle masada oturup dergi okuyordu. Dergiye o kadar dalmış olmalıydı ki etrafına bakmıyordu bile.
Ryujin, arkasında duran Irene'e baktığında, Irene ona eliyle 'git git' işareti yaptı ve bunun üzerine de Ryujin derin bir nefes alarak kantine giriş yaptı; Yeji'nin bulunduğu masaya ilerledi.
Masaya vardığında elindeki hediye kutusunu masanın üzerine koydu ve Yeji'nin karşısındaki koltuğa oturdu.
Yeji yanında hissettiği hareketlenme yüzünden merakla incelediği dergiden kafasını kaldırdı ve yanına gelen bedene baktı. Ondan bir cevap bekliyormuş tek kaşını kaldırdı ve kollarını birbirine dolayarak arkasına yaslandı.
"Oturduğum masaya gelme amacın nedir? Yoksa yine mi kavga etmek istiyorsun? Baştan söyleyeyim kavga için fazlasıyla yorgunum. Şuan tek istediğim kahvemi içmek ve dergimi okumak."
Ryujin, Yeji'nin sözleri üzerine gözlerini devirirken masanın üzerindeki hediye kutusunu Yeji'ye ittirmişti.
"Aslında buraya kavga için değil özür dilemek için geldim. Şahsen kimseyle kavgalı olmak istemiyorum. Özellikle de senin gibi güzel bir kızla."
Yeji, Ryujin'in son cümlesi ile alayla gülerken "Özür mü?" demişti sadece. Yeji'nin basit sorusu üzerine Ryujin kafasını sallarken "Evet, özür diliyorum senden." demişti. Ardından cümlesine devam etmişti. "Hediyemi kabul et lütfen. Bakmak ister misin? Güzel şeyler aldım."
Yeji, önce önündeki kutuya sonrasında Ryujin'e bakmıştı. Gözlerini kısarak Ryujin'i incelerken düşünmeden edememişti. "Bu kızın aklından ne geçiyor böyle?"
Elini uzatıp masanın üzerinde duran hediye kutusunu kucağına aldığında kapağını yavaşça açtı. Kutunun içerisinde birkaç tane pasta dilimi, güzelce paketlenmiş birkaç kurabiye ve yanında pipetiyle birlikte olan kocaman bir meyve suyu şişesi duruyordu.
"Açıkçası hediyeni beğendim. Enerjimin yerine gelmesi için bunları afiyetle yiyeceğim. Teşekkür ederim."
Yeji, çantasını alıp ayağa kalktığı sırada zil çalmıştı. "Şimdi benim derse gitmem gerekiyor. Bunları güzelce yiyeceğim ancak..." Ryujin'in kulağına eğilip cümlesine devam etmişti. "... ancak bebeğim bir dahakine böyle şeyleri kabul etmem. Biraz seçiciyimdir. O yüzden bir dahakine daha güzel hediyeler bul." Sonrasında cümlesi bittiğinde gülümseyip eşyalarını almış ve kalbi hızla atan Ryujin'i arkasında bırakmıştı.
Ryujin'in ağzından:
Yeji'yle olan konuşmamdan sonra hızla kantinden çıkmış ve kapıda beni bekleyen Irene'nin yanına gelmiştim.
"Elinde kutuyu gördüm. Özürünü kabul etti, değil mi?"
"Evet, kabul etti. Fakat şimdi bunları burada konuşamayız. Michael'ı bulmamız lazım."
"Zil çaldı şimdi, sınıftadır."
"Peki o halde. Sınıfa gidelim."
Irenele birlikte tekrardan sınıflarımızın olduğu kata çıkmıştık. Irene kendi sınıfına gitmiş ben de kendi sınıfıma gitmiştim.
Sınıfa girdiğimde birkaç öğrenci eksikliği dikkatimi çekmişti. Yüksek ihtimalle başka dersleri olduğu için gitmişlerdi. Giden öğrencilerin arasında Hyunjin ve Yeji'de vardı.
Sırama doğru gelip oturduğumda Felix'in suratında kocaman bir gülümseme olduğunu fark etmiştim.
"Çok mutlu gözüküyorsun. Ne oldu?"
"Tekrardan öptüm onu."
"Ne?"
Şaşkın bakışlarımla ona bakarken sözlerime devam etmiştim. "Seni çocukla 'arkadaş ol' diye gönderiyoruz. Sen öpüyorsun."
"Arkadaş olmadığımızı kim söyledi? Artık onunla arkadaşım."
Gözlerimi devirip defterimi açtığım sırada kendi kendime 'Ne arkadaşı acaba?' demiş ve önüme dönmüştüm.
Öğretmen geldiği sırada Felix elini omzuma atmış ve kulağıma fısıldamıştı.
"Bu öğlen okuldan ayrılıyoruz. Bizim yokluğumuzda bir öğrenci kaçırılmasın diye sivil polisler koyduk her yere. Öğle vaktine hazır ol."
...
Selam! Gecikme için özür dilerim. Normalde bölümü dün atıcaktım ancak dün baya yorgundum. Bu yüzden atamadım.
Yazım tarzım değişiyor mu? Eğer böyleyse ficimi baştan sona okuyacağım. Yazım tarzımın değişmesini istemem. Bilmiyorum ama bana birazcık değişiyormuş gibi geldi. Umarım ki öyle değildir. 😭
dinleyin, dinlettirin 🙂Oy vermeyi unutmayınız!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan Öğrenciler| Ryeji & Hyunlix
Hayran KurguStar Art High School öğrencileri esrarengiz bir şekilde aniden ortadan kaybolmaya başlar. İlk başta okul müdürü bunu pek takmasada işler zaman geçtikçe daha da ciddiye biner ve bunun üzerine iki tane ajan tutar. Ajanlardan birisi Shin Ryujin diğeri...