Bölüm 20: Sarı Okul Otobüsü

1.4K 172 154
                                    

Yazarın ağzından:

Ryujin ve Felix birlikte ağaç evden çıktıktan sonra haritada gösterilen yere doğru gitmişlerdi.

Yarım saatten daha uzun süren bir yürüyüşten sonra karşılarına yıkık dökük bir ev çıkmıştı.

"Felix bak. Eski bir eve geldik."

"Harita gerçekten de doğruymuş. Bu kadar uzun yürüyüşten sonra sahte gelmeye başlamıştı. Tanrım, bacaklarım ağrıdı."

Ryujin, Felix'in sızlanmasına kıkırdarken evin arkadasındaki bir şeyin dikkatini çekmesiyle Felix'i dürttü.

"Hey, Felix. Sen de görüyor musun? Evin arkadasında sarı bir şey var."

"Ne sarı şeyi?"

Felix, Ryujin'in dedikleriyle yerden kalkıp dikkatle Ryujin'in gösterdiği yere bakmıştı. "Bu otobüse benziyor."

"Amerikan filmlerindeki bir otobüs gibi?"

"Evet, hatta direkt o otobüs. Evin içinden ses geliyor Ryujin. Saklan!"

Felix ve Ryujin duydukları sesler yüzünden telaşla çalılıkların arkasına saklanmışlardı. Aradan geçen kısa bir zaman sonra kapıdan siyah maskeli iki adam, ellerinde çocuklarla çıkmıştı. Maskeli iki adamın arkasından gelen iki kişiyle Felix ve Ryujin şoka uğrarken en son çıkan kişi çoktan evin kapısını kilitlemişlerdi.

"Bunlar Hyunjin ve Yeji."

"Sikeyim, sikeyim, sikeyim. Nereye gidiyorlar?"

"Otobüse gidiyorlar; onlarla birlikte gitmeliyiz."

"O zaman arka taraftan dolanalım ve otobüse binelim. Beni takip et."

Felix ve Ryujin sessiz adımlarla tıpkı planladıkları gibi arkadan dolanıp otobüsün kapısının olduğu yere gelmişlerdi. Maskelerini takıp otobüse gizlice binerken kaçırılan çocuklardan birisi onları fark etmişti. Bu yuzden Felix önce işaret parmağını dudaklarına götürüp 'sus' işareti yapmış, sonrasında kimliğini çıkarıp ajan olduğunu göstermişti. Çocuk Feliz ve Ryujin'e gülümseyip, Tanrı'ya şükürler ederken Ryujin ise Namjoon'a mesaj atmakla meşguldu.

Ryujin
Kaçırılan çocuklarla birlikte otobüse bindik.

Namjoon
Ne? Ciddi misiniz? Adresi ver, sizi takip edeceğiz. Ayrıca kaç kişisiniz?

Ryujin
Sanırım otobüste üç çocuk var. Yeji ve Hyunjinle birlikte iki maskeli kişi daha var. Bizi de sayarsan toplam dokuz kişiyiz.

Adresi net olarak bilmiyorum ama ormanın içindeyiz. Eski bir ev var burada. Ağaç evlerinden biraz daha ilerde.

Namjoon
Nereden bahsettiğini anladım. Hemen oraya geliyoruz. Hatta kal. Mesaj atmayı unutma.

Ryujin
Anladım. Bekliyoruz.

Ryujin, konuşmayı sonlandırıp Felix'e gösterdikten sonra Felix kafasını sallamıştı. "En arka koltuğa gitmeliyiz. Otobüsün ön tarafı kapalı ancak adım seslerini duyma ihtimalleri var. Sessizce en arkaya gidelim."

Ryujin, Felix'in dediklerini onayladıktan sonra saklandıkları yerden sessizce çıkmışlar ve en arka koltuğa doğru ilerlemişlerdi. Felix sağ, Ryujin sol tarafa saklanmıştı.

Felix
Bir sorun hissedersen mesaj at. Her ne kadar aynı otobüsün içinde olsakta sakın unutma mesaj atmayı.

Kaybolan Öğrenciler| Ryeji & HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin