O sırada Felix:
Huening Kai ile birlikte okuldan çıkarken meraklı gözlerle ona bakmıştım. "Hey Kai. Nereye gideceğiz?" Cebindeki peçeteyi çıkarıp burnunu sildiğinde kızarık gözleriyle bana bakıp cevap verdi. "Bildiğim bir yer var ama biraz uzak. Bu yüzden ablamın motorunu ödünç alacağım. Merak etmene gerek yok." demişti. Kafamı sallayarak son kez arkamı dönüp Ryujin'e baktığımda her şeyin yolunda olduğunu düşünerek önüme döndüm.
Huening Kai cebinden motorun anahtarı çıkarıp öne geçtiğinde bana bakmıştı. Elindeki kaskı alıp arkadasına geçtiğimde sıkıca ona sarıldım. Birkaç dakikalık kısa bir yolculuktan sonra Kai motorunu durdurmuştu. Onunla birlikte indiğimde kaskımı çıkarıp etrafıma göz attım. Ormanın içerisinde bir yerdeydik. Piknik alanına benziyordu fakat kimse yoktu. Açıkçası sohbet etmek için harika bir yerdi.
"Konuşurken bir şeyler yeriz, diye düşündüm ve biraz atıştırmalık getirdim. Muzlu süt ve kurabiye. Sever misin?"
"Tabi ki. Bende de birkaç bir şey vardı. Çilek yer misin?"
Kafasını sallayıp gülümsediğinde çantasını çıkarıp masalardan birisine oturmuştu. Arkasından yavaşça gelip karşısına oturduğum zaman ikimizde çantamızdaki yiyecekleri çıkarmıştık.
"Başla bakalım sorularına. Sorduğun her soruyu dürüstçe cevaplayacağım. Aramızda özel bir şey yok şuanlık."
Gülümseyip "Tabi ki." demiş ve çantamdan not defterimle kalemimi çıkarmıştım. "Bana Soobin'in kaybolduğu günü anlatır mısın? En son nerede ve ne yapıyordu?"
"Soobin kaybolmadan önce onunla birlikte tiyatro salonundaydık. Yakın zamanda gösterimiz vardı ve onun için hazırlık yapıyorduk. O gün çok fazla çalıştığımız için yorulduk ve biraz eğlenmeye karar verdik. Beden eğitimi öğretmenimizden izin alıp yüzme havuzuna girdik. Birlikte havuzda zaman geçirirken birden ablam beni aradı; bu yüzden ayrılmak zorunda kaldım. Ablamla konuşmam bittikten havuza geri geldiğimde Soobin yoktu. İlk başta beklemeye karar verdim. Fakat aradan yarım saat geçince telaşlandım ve üstümü giyinerek öğretmenimize haber verdim. Her yeri aradık fakat bulamadık."
Kafamı sallayıp defterime not aldığımda ona baktım. "Peki kameraları incelediniz mi?"
"Evet, incelenedik. Ben havuzdan çıkıp gittiğim zaman bir süre sonra havuza mor saçlı, kahkülü olan bir kız ve kırmızı saçlı bir erkek gelmişti. Yüzleri kesinlikle görünmüyordu ve simsiyah elbiseler gitmişlerdi. Erkek olan zorla havuzdan Soobin'i çıkardı. Soobin baya direttiği için kız onu bayılttı. Sonrasında yüzme havuzundan ayrıldılar."
"Kayıtta garip bir şeyler var mıydı? Dikkat çekici falan?"
"Eevt, vardı. O ikisi geldikten sonra kameralar bozulmaya başladı. Parazitlenme oldu ve açılıp kapandı. Kırmızı çizgiler oluştu. Bir de kız salondan ayrılmadan önce kameraya el sallamıştı."
Kafami sallayıp notlarımı yazmaya devam ederken muzlu sütümden bir yudum aldım. "Peki arkadaşının yaptığı kötü bir davranış var mıydı? Zorbalardan mıydı?"
"Hayır, hayır tabi ki. Soobin'in şuana kadar kimseye zararı olmadı. Hatta okulumuzdaki öğrenciler onu çok severdi. Yardımseverdi. O gerçekten çok iyi bir insandı. Sevgilisinin aksine."
Kai sondaki cümleyi sessizce söylediğinde kaşlarımı çatmıştım. "Sevgilisinin aksine derken?"
"Sevgilisinin adı Choi Yeonjun. Yaklaşık iki yıldır Soobinle çıkıyordu. Kendisi okulun zenginlerinden ve zorbalarından. Annesinin gücüne güveniyordu. Bu yüzden herkese çok kötü davranıyordu."
"Annesinin işi nedir?"
"Annesi ünlü bir kıyafet markasının baş tasarımcısı ve model. Anlayacağın çok zenginler ve annesi oğlu hakkında herhangi bir haber yapıldığında direkt para verip haberi engelliyordu. Bu yüzden medyada oğlu çok masum gözüküyordu."
Kafami sallayıp onayladığımda derin bir nefes verdim. "Senin bu konu hakkındaki düşüncen nedir? Bu cinayetlerden şüphelendiğin birisi var mı?"
"Hayır, şuanlık şüphelendiğim birisi yok. Senin var mı?"
Kafami iki yanıma salladığımda umutsuzca nefes verdim. "Şimdilik yok fakat okulu ve kişileri daha iyi tanıyınca olucak." Kafasını sallayıp elindeki sütü bitirdiğinde kutuyu elinde sıktı ve poşedi attı. Sessizce çileklerden birisini yerden telefonumdan gelen bildirimle oraya döndüm.
Ryujin
Anlatmam gereken bir sürü şey var. Duyduğunda o küçük dilini yutacağına adım gibi eminim çilli. Umarım sen de bir şeyler bulmuşsundur.Felix
Tabi ki buldum :) Anlatacaklarımla senin de o küçük dilini yutacağına eminim. Şimdi eve geliyorum. Sen neredesin?Ryujin
Beş dakika sonra evde olurum. Seni bekliyor olacağım. Topladıklarını duymak için sabırsızlanıyorum. Şimdi gitmem lazım. Görüşürüz çilli çocuk :) <3Felix
Görüşürüz kısa saçlı prensesTelefonu kapatıp Huenin Kai'ye baktığımda gülümsedim. "Benim gitmem lazım. Arkadaşım bekliyor." Kafasını sallayıp eşyaları topladığında tekrardan motora binmiş ve eve doğru gitmiştik.
...
Selam gays! Nasılsınız?♡ Bölüm nasıldı? Umarım ki güzel olmuştur. Oy ve yorum sayısı umurumda değil -kafama takmıyorum- ancak lütfen gidişat hakkında bir şeyler söyler misiniz? Merak ettiğiniz bir sey var mı ya da tahminleriniz? Yorumlara cevap veriyorum ♡♡♡
Bu da nedir? 🤡 FELIX 😭🥺💖🛐
Oy vermeyi unutmayınız!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan Öğrenciler| Ryeji & Hyunlix
FanfictionStar Art High School öğrencileri esrarengiz bir şekilde aniden ortadan kaybolmaya başlar. İlk başta okul müdürü bunu pek takmasada işler zaman geçtikçe daha da ciddiye biner ve bunun üzerine iki tane ajan tutar. Ajanlardan birisi Shin Ryujin diğeri...