Birkaç dakika sonra otobüs durduğunda arkalarında olan polis arabaları da onlarla beraber durmuştu. Çocuklar ve Hwang kardeşler otobüsten inerken Felix, Ryujin'i kucağına alarak otobüsten inmiş, onun acilen hastaneye götürülmesi gerektiğinden bahsetmişti.
Ryujin, polis arabalarından bir tanesine yatırılarak hastaneye doğru giderken Felix bir süre arabanın arkasından bakakalmış ardından kendisine doğru grlrn Namjoon'a selam vermişti.
"Bu bahsettiğin çocuklar ve onları kaçıran kardeşler bunlar mı?"
Namjoon'un sorduğu soruyla Felix kafa sallarken cebine koyduğu ses kayıt cihazını çıkarmış ve Namjoon'a vermişti. "Dinlemen gerek. Avukatlarına da dinlet. Ona göre karar verirsiniz."
Namjoon kafasını sallayıp diğer polislerin yanına giderken kaçırılan üç çocuk da polis arabalarına binmiş ve merkeze gitmişlerdi.
Felix, Hyunjin ve Yeji'ye döndüğünde "Burası mı?" diye sormuştu. İki kardeş aynı an da kafalarını sallarken "Hadi girelim." demişlerdi. Namjoon, iki polis, Felix ve kardeşler birlikte evin bahçesinden içeri girmiş ve bodrum kattan evin içine adımlarını atmışlardı.
Hyunjin ve Yeji önde ilerlerken bir kapının önünde durmuşlardı. Hyunjin cebinden anahtarı çıkarıp kapıyı açarken arkalarındakilere dönmüştü.
"Bu odada bütün kaçırılan kişiler duruyor." Cümlesi bittikten sonra kapıyı açmış ve geri çekilerek polislerin ve Felix'in girmesine izin vermişlerdi.
Felix, Namjoon ve diğer iki polis odaya geldiklerinde kısa çaplı bir şok yaşamışlardı. Kaçırılan herkes buradaydı ve durumları o kadar kötüydü ki Felix nasıl ölmediklerini sorguluyordu.
Zorbaların iki eli de duvara bağlıydı. Zorbaların tanıdıkları ise boyunlarından ve ayaklarından bağlıydı. Felix herkes tam mı, diyerek etraftaki herkesi saymaya başladı.
Lalisa Manoban, Momo Hirai, Sana Minatozaki, Jisoo Kim, Yeonjun Choi, Jennie Kim, Taehyung Kim, Yuqi Song, Jisung Han, Minho Lee, Minju Kim, Yizhuo Ning, Changbin Seo, Dahyun Kim, Soobin Choi, Nayeon Im.
Herkes buradaydı ve herkes yaşıyordu. Yeji, Namjoon'un yanına yavaşça gelip cebinden anahtarları çıkarmış ve ona uzatmıştı. "Bunlar kelepçelerin anahtarları." Ardından tekrardan kardeşinin yanına doğru ilerlemiş ve kapıda onları izlemeye devam etmişti.
Lalisa Manoban gelenleri görünce titrek sesiyle "Sonunda." demis ve ağlamaya başlamıştı. Namjoon, Lalisa'nın yanına ilerleyip bileklerinden bağlanan kızı kurtarmıştı. Polisler kurtulan kişilere su verip, ayağa kaldırmaya çalışırken Felix'te Namjoon gibi onları kurtarmaya çalışıyordu.
Yaklaşık birkaç dakika sonra bütün herkes kurtulduğunda çocuklar polislerle birlikte dışarıya çıkmışlardı.
Namjoon, kardeşlere dönüp "O ikisi nerede?" diye sorduğunda Hyunjin onlara "Bizi takip edin." demiş ve merdivenleri çıkmaya başlamışlardı.
Evin içerisine doğru adımladıklarında olabildiğinde sessiz olmaya çalışarak tekrardan merdivenleri çıkmışlardı. "Genellikle üst katta olurlar." demişti Yeji fısıltıyla. Namjoon ve Felix kafasını sallayıp sessizce merdivenlerden çıkarken Namjoon ve Felix silahını çıkarmıştı.
Merdivenlerden çıktıkları zaman Yeji önde sessizce yürürken karşısında gördüğü kapıyla duraksamıştı. Ardından diğerlerine saklanın diğerek kapıyı önce tıklatmış sonrasında her şey normalmiş gibi içeri girmişti.
Scarlett ve Andre'nin bulunduğu o da evin arka tarafında bulunduğu için grlen arabaları görmemişlerdi. Aynı şekilde evde kamera bulunmadığı içinde çocukları görmeleri mümkün değildi.
"Merhaba Hwang kardeşler. Bizler de sizi bekliyorduk. Söylediğimiz üç çocuğu getirdiniz mi?"
Scarlett kalın ve kadınsı sesiyle konuşup kardeşlerin ciddi ifadelerini süzerken Hyunjin kafasını sallamıştı.
"Tabi ki de getirdik. Odanın dışarısında duruyorlar."
Andre, Hyunjin'in dediğine kıkırdayıp "Harika." derken "Onları bekliyoruz." diyerek sözünü devam ettirmişti.
Yeji, öne atılıp "Önce para sonra çocuklar" demişti. "Her zaman böylesin tatlım. Alın paralarınız, bu sefer iki katı."
Scarlett'ın uzattığı para dolu iki çantayı aldıktan sonra Hyunjin kapıda bekleyen Namjoon ve Felix'i çağırmıştı.
İkili ellerinde silahlarla odaya girdiklerinde Scarlett masadan inmiş ve sinirle karşılarında duran dört kişiyr bakmıştı.
"Alçaklar! Polis mi çağırdınız?!"
Andre'nin bağırmasıyla Namjoon ellerindeki silahı hazırlamıştı. "Ellerinizi hemen yukarı kaldırın! Teslim olun!"
Scarlett ve Andre küfürler ederek ellerini yukarıya kaldırırken Felix ve Namjoon hızla arkalarına geçip onları kelepçelemişlerdi. Scarlett, o iki kardeşe lanetler yağdırırken en sonunda Namjoon onun ensesine vurarak bayıltmış ve kardeşlerin yardımıyla ikiliyi dışarıya çıkarmışlardı.
Scarlett ve Andre ayrı bir polis arabasına binip merkese doğru giderken ne olur ne olmaz diye okul otobüsü şoförlerini de yanlarına almışlardı.
Namjoon, Felix, Yeji ve Hyunjin başbaşa kaldıklarında aralarında birkaç dakika sessizlik olmuştu.
"Özür dileriz. Biliyoruz yetmez, yaptıklarımız basit şeyler değildi ancak bizler yine de hepinizden özür dilemek istiyoruz. Bizler cezamızı çekmeye hazırız."
Yeji sessizliği bölüp ağlamaklı sesiyle konuştuğunda Namjoon başlarını eğmiş iki kardeşe bakmışlardı.
"Suçlu olmanıza rağmen onları yakalamamıza yardım ettiğiniz için bizler teşekkür ederiz. Ayrîca ses kaydını dinledim. Hakimin sizi serbest bırakacağına eminim. Ancak serbest bırakmasa bile en fazla iki yıllık bir ceza yersiniz. Ondan da para ödeyerek kurtulmuş olursunuz. Yeteri kadar paranız var bunun için." diyerek ellerindeki para dolu çantayı göstermişti.
Yeji ve Hyunjin hiçbir şey demeyip sadece gülümserken en sonunda arabaya binmişler ve bu ıssız yerden uzaklaşmışlardı.
...
Selam! Umarım saçma bir bölüm olmamıştır, beğendiğinizi düşünüyorum. 😌
Finale çok çok az kaldı. Sadece birkaç bölümcük daha ve bitti. 🥺 Minicik yavrum, en sevdiğim ficim sonunda bitiyor. 😭
(internetim olmadığı için fotoğraf koyamadım ㅠㅠ)
Oy vermeyi unutmayınız!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan Öğrenciler| Ryeji & Hyunlix
FanfictionStar Art High School öğrencileri esrarengiz bir şekilde aniden ortadan kaybolmaya başlar. İlk başta okul müdürü bunu pek takmasada işler zaman geçtikçe daha da ciddiye biner ve bunun üzerine iki tane ajan tutar. Ajanlardan birisi Shin Ryujin diğeri...