Bölüm 8: Acil Durum

1.6K 203 104
                                    

Felix'in ağzından:

Ertesi gün Ryujinle birlikte tekrar okula geldiğimizde cam kenarındaki tarafa çantamı fırlatmış ardından oflayarak yerime oturmuştum. Ryujin ise benim aksime sıraya daha sakin oturmuş ve bana kısa bir bakış atmıştı.

"Bugün çok huysuzsun Michael. Biraz daha düzgün davranmaya ne dersin?"

Tek kaşını kaldırarak sorduğunda gözlerimi devirdim ve cevap verdim. "Laurel benimle uğraşma." Omuz silkip önüne döndüğünde telefonuyla ugraşmaya başlamıştı. Bense çantamdaki not defterimi çıkarmış ve yazdığım notlara kısaca bir göz gezdirmiştim.

"Seo Changbin'in sınıfı 11-3, Ning Yizhuo'nun sınıfı ise 9-1."

Sessizce yazdığım notu okumuş ardından öğretmenin içeri girmesiyle hızla kapatmıştım. Ryujin'e kısa bir bakış atarken defterimin arkasından küçük bir kağıt yırtmış ve bir şeyler yazdıktan sonra gizlice ona vermiştim.

'Teneffüste 11-3 sınıfına gidiyorum. Sen de o sırada ya kemera kayıtlarını al ya da Kim Minju'nun arkadaşını bul. Tamam mı?'

Ryujin, notu okuduktan sonra bana dönmüş ve kafasını sallamıştı.

Teneffüs zilinin çalmasıyla hızla ayağa kalkıp sınıftan çıkarken son kez Ryujin'e bakmış ve sınıftan ayrılmıştım. 11-3 sınıfına doğru adımlarken kolidordaki sessizlik kaşlarıma sebep olmuştu. Öğrencilerin çoğu sınıflarında takılıyordu ve birçoğu sınıftan çıkmaya korkuyordu; haklılardı.

11-3 sınıfının kapısının önüne geldiğimde duraksadım. Kapıyı yavaşça çalıp içeri girdiğimde sınıftaki bütün gözler bana dönmüştü. Küçük bir baş selamı verip sınıfın içerisine girdiğimde bir tane kız yanıma geldi.

"Merhaba. Ben 11-3'ün sınıf başkanıyım. Birisine mi bakmıştınız? Size yardımcı olayım."

"Merhaba. Ben Seo Changbin'in en yakın arkadaşını arıyorum. Belki sınıfındadır, diye buraya geldim. Siz onu tanıyor musunuz?"

Seo Changbin, dememle kızın suratında gözle görülür bir hüzün oluşmuştu. Bakışlarını bir süre yere indirmiş ve yutkunmuştu. Tekrardan bakışları beni bulduğunda buruk bir gülümseme sunmuştu bana.

"Ben Seo Changbin'in en yakın arkadaşıyım. Adım Irene, size yardımcı olabilirim."

"Peki Irene, ben Michael. Bana yardım etmeniz lazım. Çok önemli bir konu. Bugün müsait misiniz?"

Irene kafasını aşağı yukarı sallayıp gülümsemişti. "Annemin işlettiği küçük bir pastane var. İsterseniz orada konuşabiliriz. Okul çıkışında lütfen beni kapıda bekleyin. Birlikte gidebiliriz."

"Peki o zaman, teşekkür ederim. İyi dersler."

"Size de iyi dersler."

Sınıftan çıkıp kendi sınıfıma doğru giderken yüzümde küçük bir gülüş vardı. Seo Changbin'in arkadaşını sandığımdan daha hızlı bulmuştum.

Kendi sınıfıma girdiğimde sırasında oturan Ryujin'i gördüğümde adımlarımı hızlandırdım. Kendi sırama oturup ona döndüğümde "Hallettin mi?" demiştim. Ryujin'in bakışları yavaş yavaş beni bulurken yutkunmuştu. Bu kaşlarımı çatmama sebep olurken Ryujin kulağıma fısıldamıştı.

"Kamera kayıtlarının hepsi silinmiş. Tek bir kayıt dahi yok. Ayrıca bazı kameralar kapatılmış."

Biraz zaman önce Ryujin:

Felix sınıftan çıktıktan sonra son kez eşyalarımı kontrol etmiş ve anahtarları alarak sınıftan çıkmıştım. Müdürün odasına doğru giderken kolidorda tek olmak tüylerimi diken diken etmişti.

Kapının önüne geldiğimde kapıyı yavaşça tıklattım. Müdürün olmadığını anladığımda ise cebimdeki anahtarı çıkararak içeri girmiştim.

Kapıyı kapatıp bilgisaya doğru ilerlemiştim. Kamera kayıtlarının olduğu yere baktığımda ise gözlerimi şokla açtım.

"Bu nasıl olabilir? Bir tane bile kayıt yok."

Bütün kayıt dosyalarına bakmıştım ama bir tane bile kayıt bulamamıştım. Ardından çalışan kameraların bulunduğu yere baktığımda bazı kameraların kapatıldığını fark etmiştim.

"Siktir."

Yazarın ağzından:

Felix duyduklarıyla kaşlarını çatıp "Ne?" derken Ryujin kafasını sallamıştı. "Bugün bir öğrenci kaçırılabilir. Dikkatli olmalıyız."

"Kapatılan kameralar nereye aitti? Biliyor musun?"

Felix'in sorusuyla Ryujin "Kütüphane." demişti. Çilli çocuk kafasını sallayıp ayağa kalkmış ve kızın kolundan tutarak onu da ayağı kaldırmıştı.

"Bak bu bir tuzak olabilir. Belki de suçlu bizi öğrenmek ya da bizden emin olmak istiyor olabilir. Bu yüzden dikkatsiz hareketler yapmamalıyız. Kütüphane ya da çevresine gitmek yok. Namjoon'a mesaj atacağım ve ondan sivil polis göndermesini isteyeceğim. Tamam mı?"

Ryujin kafasını salladığında Felix telefonunu çıkarıp Namjoon'a mesaj atmıştı.

Felix
Acil durum var. Üç tane sivil polis gönder. Öğrenci kılığında olsunlar ve kütüphanede dursunlar. Kütüphanenin kameraları kapatılmış. Çabuk.

Felix, mesajı attıktan sonra telefonunu kapatmış ve derin bir nefes almıştı. Ryujin'e baktığında ise onun tedirgin olduğunu görmüştü. Bir kolunu Ryujin'in omzuna attığında Ryujin başını Felix'e yaslamıştı.

Zor bir gün olucaktı.

...

Selam! Bu bölümü hızlıca yazdım çünkü dersin başına oturmam gerek ('༎ຶ▽༎ຶ') hiç mutlu değilim bu konuda :"D Umarım güzel bir bölüm olmuştur. 💖 Her zaman ki gibi tahmini olan yorumlara yazsın! Tahmin okumak çok eğlenceli ~

Bu çocuk bir taş 🥺💕

Oy vermeyi unutmayınız!♡

Kaybolan Öğrenciler| Ryeji & HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin