⁃ Evet beyler hoşgeldiniz. Neden bir araya toplandığımızı merak ettiğinizi biliyorum. Öncelikle herhangi bir sıkıntı olmadığını söylemek istiyorum lakin kulağıma gelen bazı küçük fısıltıların sadece fısıltı kalması amacıyla bir araya gelmek istedim.
Tam konuşmaya devam edecekken birisi lafa atladı:
⁃ Ne yani küçük bir fısıltı için mi biz bütün işlerimizi bırakıp buraya geldik.!
Bir anda herkes konuşmaya başlayınca yoğun bir gürültü oluştu.
Neden böyle bir tepki oluştuğunu sorgulamak istercesine etrafıma bakındım. Biraz detaylı incelediğimde çoğu kişinin konuşmak için konuştuğunu hatta sırf ortam karışsın da konu başka yerlere sapsın diye uğraştığını anlamak zor olmadı.
Zamanla insanların aslında dışarıdan gözüktükleri kişi olmadıklarını, olmak istedikleri kişinin suretine büründüklerini anlamıştım. Bu babamdan bana geçen en sevdiğim özelliklerden biriydi. Sakin kalmaya çalışarak;
⁃ Basit bir mesele için sizin çağırtmayacağımı bildiğinizi umuyordum.
diyerek konuşmaya başladım ama kimsenin beni dinlemediğini hatta gürültünün giderek daha da arttığını duyunca kendimi frenlemeyi bırakarak birden bağırdım.
⁃ BEYLER! YETER!
Bağırmamla birlikte sesler kesilip bütün gözler tekrar bana döndü.
⁃ Bir kişinin sözüyle böyle bir gürültü oluşabiliyorsa bana olan sadakatinizi sorgulamak durumunda kalırım ki bunun da hiç iyi sonuçları olacağını sanmıyorum.
diyerek söze girmiştim. Küçük tehditler her zaman işe yarardı. Eğer sözlerimi dinlemelerini istiyorsam kendimden emin ve sert olmak zorundaydım. Anladıkları şey sadece buydu, eğer onlar gibi olmazsam, merhamet gösterip yumuşak davranırsam yine bu ortamlara uygun olmadığım gibi saçma sözlere başlayıp babamın mirası olan krallığı almaya çalışacaklarına ve buna dünden hazır olduklarına da adım gibi emindim. Yapı olarak buna uygundum evet ama kim her zaman böyle olmak isterdi ki..? Daha fazla beklemeden lafıma kaldığım yerden devam ettim:
⁃ Bu konuyu sonraya bırakarak; şimdi asıl konudan sapmadan soracağım ama aynı şeyi sizden de beklediğimi unutmayın! Benim duyduklarımı sizin de duyduğunuzu tahmin ederek ortada dönen bu fısıltıların aslı nedir?
Bir anda ortama sessizlik çökmüştü. Tahminlerimin bir kez daha doğru çıkmasına şaşırmamıştım.
Bu ortamlara girmeye başladığımdan beri hep gözlem yaparak kendimi geliştirmiş aslında varlığımı dâhi belli etmeden herkesi yakından tanıma fırsatı bulmuştum. Bu bana çok fayda sağlamıştı ve sağlamaya devam edeceğini de biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN KRALİÇESİ:İKİ HAYAT
Gizem / GerilimBir beden iki hayat. Aynı anda iki farklı kişi olmak zorundaydı ama bunu yaparken duygularını birbirine karıştırmamalıydı. Bir tarafı o kadar görünmez, silikken diğer tarafı ben buradayım diye haykırıyordu. ••• Bellatrix, mafya dünyasının gözdesi o...