Bacaklarımı yatağa daha da bastırdı, dudaklarını hafiften kıvırarak gözlerimin içine baktı,ama beynim hâlâ çalkalanıyordu...
Yavaşça kulağıma eğilip, fısıltıyla
- seni öyle bir sikicemki güzelim, inlemenden korkacaksın...
elleri belimden aşağıya doğru ilerledi ve sertçe kasıklarımı sıktı.
- ah..
İnlememle sertleşmiş ereksiyonunu hızla soktu...
- ahhhhh....m
Gelgitleri ,altında her kıvranışımda hızlanıyordu..
Elleriyle bileklerimi tutup başımın üstüne doğru bastırdı,
Yüzüme vuran sıcak nefesiyle,
- hazırmısın
Başımı hızla salladım,sadece kendimi kaybetmek istiyordum bir daha hiç bulmamak üzere....
Genç adam hızla göğüslerim ısırmaya başladı, yavaşça aşağıya doğru ilerledi...ilerledi her öpüşü her dokunuşu beni kendimden kopariyordu, paramparça oluyordum..
daha adını bile bilmediğim bir adama kendimi sunuyordum..
Biran kendimden iğrendim...Genç adam hızla altımdaki kilodu parçalayıp bir kenara attı..öpmeye başladı opusleri gittikçe derinleşti..
-ahhh...MMM
İlk defa bedenimde bu kadar arzu vardı... altında deli gibi kivrandim
-mmmmm...
Gözleri gözlerime değdi...tam karşımda bana bakıyordu,dudaklarınnı araladı ve sanki söylemekten zevk alıyormuş gibi ismimi fısıldadı,
- ceren...Sabah:09.56
Gözlerimi yavaşça açtığımda hiç tanımadığım bir yeredeydim, hızla yataktan fırladım ama basım o kadar ağrıyordu ki biran yere düşüncektim
- ahhhh... başım...
Deli gibi etrafa bakmaya başladım,
-(neydeyim ya ben...hadi ceren hatirla dün gece ne oldu)
Hâlâ dünkü gece kulübünde içtiğim o lanet hapın etkisindeydim.
- offfff ....hiç bir şey hatırlamıyorum.
Kendime birazda olsa geldiğimde üstümdeki çarşafı bir kenera firlattigimda tamamen çıplak olduğumu görmemle gözlerimi deli gibi karşımdaki aynaya diktim...
- Aaaaa...noluyoo yaa kafayı yicem...
Yataktan fırlayıp yere atmış olduğum kıyafetlerimi hemen giyindim
...
- ( acaba bir şey olmuş olabilir mi, Allah'ım aklımı kaybetcem ya....yok be belki sadece otele geldim ve hapın etkisiyle çok sicaklamis olmalıyım ki soyundum...)
Ama içimdeki şüphe içimi kemiriyordu.Çantamıda komidinin üstünden aldıktan sonra hemen odadan çıktım..
Dün geceye dair hiçbir şey hatırlamıyordum...ne yaptığımı ve buraya nasıl geldiğimi telefonumun çalmasıyla çantamı karıştırmaya başladım,
- offff nerde bu lanet telefon ya...
Hâlâ deli gibi çalıyordu...
Uzunca bir nefes alıp telefonu bulduğumda hızla açtım,
- kızım sen nerdesin lan dün geceden beri çocuklarla seni arıyoruz.
Gözlerimi devirerek seline sinirle
- BİLMİYORUM SELİN SONRA KONUŞALIM!!!
Sakin bir sesle,
- tamam tamam sustum...ama şu holdinge bir uğra bir kaç dosya var ve biliyosun yarin italyadan ortaklarimiz gelicek hazirlanmamiz gerek.Telefonu kapatıp çantama koyduktan sonra asansör düğmesine bastım...
Hızla binip aşağı indikten sonra valeye doğru koştum..
- hemen bir taksi cağırırmısınız..
Vale itaatkar bir biçimde kafasını onaylar biçimde salllayarak,
- tabi efendim...
Bir kaç dakika sonra,
Taksinin gelmesiyle hızla arabaya bindim...ve o oteli hızla arkamda bıraktım.......
Aybar holding- ceren hanım hoşgeldiniz...
Duymamazlıktan gelerek hemen kendi odama çıktım...
Masamın üstündeki dev dosyalara baktığımda bugünkü işimin düşündüğüm kadar kolay gitmeyeceğini anlamamamla koltuğuna oturdum...
- tamam ceren sakin ol...dün gece ne olduysa zaten hatırlamıyorum,
Nefes alıp verdikten sonra tam işe koyulacakken... kapı hızla açıldı..
Sinirle bağırarak,
- SANA BİN KERE DEDİM ŞU KAPIYI ÇAL SELİN.
hala kıkırdıyarak karşımdaki koltuğa oturdu,
- sana inanilmaz kötü haberlerim var knk.
Kaşımı kaldırarak,
- ne oldu yine...
Hâlâ aptal gibi gülümsüyordu...
- anlatsana selin hadi...
Selin kahkaha atarak,
- yarın gelecek italyan ortaklarımız bu akşam 10.25 te gelecekmiş.
Gözlerim neredeyse yuvalarindan çıkacaktı,sinirle ayağa kalkıp,
- ne alaka ya....kim yaptı bunu
- Dante salvatore böyle olmasını rica etmiş devrim amcada kabul etmiş.
Deli gibi odada dolandım,
- babam bana sormadan nasıl böyle bir şey yapar ya...bu holdinigin CEO' su olan benim.
Selin ayağa kalkarak yanıma karşıma geçti,
- emin ol herşey güzel olacak ben şimdi akşam için sizin şu Nişantaşı'nda ki otele gidicem devrim amca orada büyük bir parti organize etmemi istedi şu itallaylar için sende eve git dinlen tamam mı..
Kafamı sallayarak,
- pekâlâ..ben eve geçiyorum.
Seline çarpık bir şekilde gulumsedikten sonra odamdan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTILI TUTKU (+18)
ChickLitYavaşça kulağıma eğilip, fısıltıyla - seni öyle bir sikicemki güzelim, inlemenden korkacaksın... elleri belimden aşağıya doğru ilerledi ve sertçe kasıklarımı sıktı. - ah..