30.bölüm

9.2K 154 8
                                    

CEREN ATAHAN

Kafam çok karışmıştı...elleriyle tuttuğu belimi daha da kendine bastırdı penisini hissedebiliyordum..
- bora...
Kafasını olumsuz bir şekilde sallayarak dudaklarımdan boynuma dogru öpmeye devam ediyordu..
- benim senden bir çocuğum olsun istiyorum... ceren...

Ona söylemediğim doğrular yüzüme tokat gibi yapışıyordu...ben ona bir çocuk veremezdim...istesemde veremezdim...

Sustumm...
Suskunluğumu kabul ettiğimi sanıp kucağına aldı...elleri tüm bedenimde geziniyordu...hızla banyodan çıkıp beni yatağa attı ve üstüme çıktı...
Ağlayacaktım sanki ama bu yüzünden değil... yada olacaklardan değil yıllar sonra başka bir adamın bana dokunması...garip gelmişti... boranın dokunuşlarını emirin elleriymiş gibi hissetmek istediğimi anladığım an afalladım...
Bira elleriyle önüme gelen saçlarımı arkaya atıp dudaklarıma yapıştı...
- yıllardır seni bekliyorum ceren...
Yıllardır bu an için...
Elleri belimden kalçalarıma doğru ilerliyerek sıkıyordu...inledim..
- ahh....
Ağzında inlemem onun hoşuna gitmiş olacak ki penisini bana bastırdı..o kadar serttiki..nefes almam hızlandı...
- ahhhh..bora yavaş...
Dizini bacaklarımın arasına sokup ayırdı...ve kasıklarım sıkarak okşadı...
Sertleşmiş penisinini hızla içime soktu... canım o kadar yanıyordu ki elimi ağzıma götürüp ısırdım...
- AHH...BORA....!!!!
ama beni duymak istemiyordu...
Kasıklarımdaki her gelgit hareketinde oluşan yanma hissi tüm bedenimi sarıyordu...
Tavana baktığımda tavandaki aynadan boranın nasıl zevk aldığını görebiliyordum...ama ben ağlıyordum yüzüm kıpkırmızıydı...biran kendimi bu durumda olduğum için nefret ettim...

Tamamen boşaldıktan sonra penisini içimden çekti...
Nefes nefese kalmış bir şekilde göğsüm bir yukarı bir aşağı hızla iniyordu...
Bana sırıtarak baktı...ve dudaklarını göbeğimdeki piercinge götürüp öptü sonra diliyle aşağıya doğru kaydı..
- ahhhhhh....Bora dur!!...
Sıkıca tuttuğu bacaklarımı sabitleyerek diliyle vajinama daireler çizip emiyordu...
Yüzümü ellerimle kapattım...aynadan bunu görmek istemiyordum...ama karşı koymadan sadece bedenimi ona teslim etmiş gibiydim ....

Kendimi biran geri çektim...o sırada şaşırarak yüzüme baktı...
- ceren bir sorun mu var?
- şey... canımı acıtıyorsun...
Gülümseyerek çıplak bedenimi kucağına alıp karnına oturttu...
- tamam dinlen o Zaman sonra devam ederiz...
- ben yıkansam iyi olacak.....
Tam üstünden kalkacakken kalçalarımdan tutup yine karnına oturtturdu...
- sonra yaparsın... şimdi benim yanımda olmanı istiyorum...

...

Sabah :05.34

Saatlerce uyumadan yatakta öylece durdum...ne kendimi affetedecektim nede boraya bir çocuk verecektim...

Gözümdeki yaşı silip yataktan çıktım bora hâlâ uyuyordu...telefonuma gelen bildirimle telefonumu alıp odadan çıktım...

Emir: 8 de herzamanki yerde seni bekliyo olucam.

Telefonu kapatıp mutfak masasının üstüne koydum...su içicektim ama sürahi elimde titriyordu...
Utanıyordum...emirin yüzüne bir daha bakamamaktan utanıyordum...

Telefona bir bilirdim daha geldi...

Emir: sadece yarım saat lütfen...

Hızla geceliğimin üstüme kabanımı alıp çıktım...

Arabaya hızla binip malikaneden uzaklaştım....

Yarım saat sonra...

Erken gelmiştim aslında biraz da kafamı dinlemek istedim ama emirde oradaydı taşların üstünde oturuyordu öylece...
Yavaşça yaklaştım...ona ne dokunacak ne seslenecek gücüm kalmıştı...
- emir...
Sesimi duymasıyla ayaklanıp karşıma geçti...
- erken gelmişsin...
- sende erken gelmişsin....
Gülümseyerek...bana baktı..
- buraya en son lise zamanlarımızda kaçarak gelirdik....
Geçmişi hatırlamak bana. Hep acı verirdi ama emirle olan yaşadığım herşey o kadar gerçektiki ben onlara kıyamıyordum... aklımdan silemedim... Hep en güzel anılarım olarak kaldılar...
Net bir sesle..
- hatırlamıyorum...
Yüzü biran düştü...elleriyle yüzüme dokundu..
- bak evet çok hata yaptım...ama düzeltebilirim ceren efsunla ayrılıyorum...sen...ben tekrardan olabiliriz...
Yüzüne acıyarak baktım...
- emir...senin çok güzel bir ailen var o aileyi benle kuramazsın... lütfen efsundan ayrılma benim için...
- seni anlamıyorum ceren... Neden bunu bize yapıyorsun...ikimizde mutlu değiliz neden bunu bize yapıyosun!!!!

Bağırarak ondan geri çekildim...
- ben mutluyum!!! Ben borayla mutluyum emir...bırak artık peşimi...!!!

Kafasını delirmiş gibi olumsuz bir şekilde salladı...
- yalan söylüyorsun...beni cezalandırmak için acı çekiyim diye yapıyorsun bunu dimi!!!! Yapma çünkü canım acıyo anlıyomusun!!!

- emir bizden olmaz artık ben evli bir kadınım ...buraya gelmemi de yanlış anlamanı istemem sadece artık görüşmek istemiyorum...bu bizim için en iyisi...

Boğazım düğümleniyordu... yırtılacak gibiydi...ikimizde birbirimizde o kadar arzuyla bakarken böyle konuşmak çok zordu...
Elleri bana geldikçe ben geri adım atıyordum...

Ve arkamı döndüm...bakmak istemiyordum yüzüne...ikimizde çok. Büyük hatalar yapmıştık...
- üzgünüm emir... özür diledim....
Hızla koştum ama bir anda.. sessizce...

- sadece bir gece ceren

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- sadece bir gece ceren...sonra birbirimizi unutalım...senden sadece bir gece istiyorum...

Durdum...o geceyi ona verecektim...
Ama sonra herşey bitecekti...

Ona döndüm...
- tamam...sadece bir gece ve ikimizde birbirimizi unutucaz...
Bana yaklaştı... kulağıma fısıldayarak..
- senle ilk gecemiz olan istanbuldaki o evde...bu akşam...
Kafamı onayla salladım...
- son kez...
Gözlerimin içine bakarak...
- son kez....

TAKINTILI TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin