17.bölüm

12.1K 128 45
                                    

5 sene sonra

Hayat herkesten herşeyi almıştı bazılarının umutlarını bazılarının aşklarını bazılarının ise sadece hırslarını ama içlerindeki karanlık hep aynıydı o yaralar yıllar geçse de iyileşemeyecti... öylede oldu

CEREN AYBAR

gözlerimi açtığımda bir kez daha bu bedende olduğumu fark ettim... Dudağımdaki alaycı gülümsemeyle ellerimle gözlerimi kapattım...
Sessizce...
- ölmek istiyorum....
Bu acı sözler bedenimi korkutuyordu...ama bunu her söyleyişimde daha da özgür hissediyordum... Kaybedecek hiçbir şeyim kalmamıştı...

Odamın kapısı gürültülü bir sesle açıldı... Aysel hanım elindeki birkaç ayakkabı kutusunu yere fırlatıp tam aynanın önünde olan gelinliğin yanında gitti...
küçümseyen gözlerle...
- eminim birgün oğlumda anlayacak senin baştan aşağı hayal kırıklığı olduğunu...
Dolan gözlerimi görmemesi için kafamı hızla sola çevirdim ve yataktan kalkıp..
- Aysel hanım...
Kaşlarını sertçe kaldırıp kolumu sertçe tuttu...
- sakın o iğrenç ağzında birdaha benim ismimi söyleme....
Kafamı onayla sallayarak gözlerine dahi bakmadan tırnaklarımı avuçlarımın içine geçiriyordum...
Sıktığı kolumu serbest bırakıp kapıya doğru ilerledi...
Ama duraksayıp bana baktı...
- kendini sakın borayla evleniyorsun diye bu ailenden biri olduğunu sanma...sen bu aileden olamazsın bunu o kafana sok...

Ve hızla odadan çıktı...

Gözlerimden akmaması için tuttuğum tüm o yaşları tek tek serbest bıraktım ellerimin içi o kadar acıyordu ki avucum tamammen kandı hızla lavaboya gidip ellerimi yıkadım tırnak izleri içimdeki yalnızlığın simgesi olarak ellerimin içinde kaldı..

Derince bir nefes alıp yüzümü yıkadım ve odama gelen dünyaca ünlü makyözlerin karşısına oturup bugünün biran önce bitmesini istedim...
Saçımı yapan kız bana aynadan bakarak..
- ceren hanım çok şanslısınız sizi seven bir adama bu yaşta bulmak biraz zor hemde bu kişi Bora Atahansa..
Ama ben öylece aynadan kendime bakıyordum... hiçbir şey düşünmeden sadece gözlerime bakıyordum..
Kız bana baktıktan sonra diğer makyözlere baktı...
Koluma dokunarak..
- ceren hanım...iyimisiniz...
Biran kendime gelerek... dudaklarımı bastırdım...
Onayla kafamı sallayarak gülümsedim..
- evet... iyiyim...
Kız eşyalarını çantasına yavaşça koyup...
- tamamdır gelin hanım Bizim işimiz bitti...eminim bu gece muhteşem olacak....
..

Ayağa kalkarak dudaklarımı kıvırdım..odadan hızla çıkan makyözler gittikten sonra arkamda Kalan gelinliğe baktım...dokunmak istedim ama yapamıyordum...
- yapamam...bunu yapamam...
Bu gelinligi giyersem herşey biterdi ama başka çarem yoktu... sıkmış olduğum ellerimi gevşeterek gelinliği ellerime aldım ve yavaşça giyindim.. sanki bedenime değen her bir kumaşı yakıyordu...
Yara alıyordu ruhum.... ölmüş bir ruh tekrardan yara alabilirmiydi ki...

Üstüme giyindigim gelinlikle aynaya doğru yaklaştım... hayalimdeki gibiydi kusursuz lekesiz... günahsız...masum..
Ama ben tüm günahımla bu gelinliğin içinde kendime bakıyordum...

Ama ben tüm günahımla bu gelinliğin içinde kendime bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TAKINTILI TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin